2018-11-10, 09:52
Medlem
Nu räcker inte dygnets timmar till för att uppnå taket, 12 poäng på 45minuter, orkar inte hålla på med skiten längre om de inte ändrar på det snabbt.
Citera
2018-11-10, 11:14
Medlem
servalacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenblod
Nu räcker inte dygnets timmar till för att uppnå taket, 12 poäng på 45minuter, orkar inte hålla på med skiten längre om de inte ändrar på det snabbt.

Håller med dig. Man kan absolut inte förlita sig på Wifog som sitt enda kort, men om man accepterar att det kan vara ett gratis komplement ibland, går det lättare.

Vi har dual-sim-mobiler med ett riktigt kort och ett wifog. Då funkar det. Men man måste inse att wifog inte är på riktigt
Citera
2018-11-10, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenblod
får nog ihop dags ransonen,på några timmar,,men ett evigt klickande dock tur radio finns,,
Citera
2018-11-14, 21:58
Medlem
Enydrions avatar
Behöver göra något...

Har bara kvar 500 poäng på gamla wifog...
har ca 9000 poäng som jag kollat på reklam för...
på wifog mobile har jag 0MB 0 MIN och 0 SMS/MMS
I wifog Zero står det 140/300 poäng och samla till wifog zero är ej ikryssad

Jag ringer väl kanske 10 samtal i månaden, surfar ca 1,5 gig och väl 50 sms i månaden.

Hur är det lämpligt att jag gör nu?
Citera
2018-11-14, 22:04
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Behöver göra något...

Det gamla Wifog mobile är ju på väg bort, och om jag inte minns fel skulle det stängas ned någon gång nu mot slutet av året.

Jag har också 140 poäng i Zero, fastän jag kör det gamla än, då det "kostar" mindre för mig.
Men man får väl 100 grundpoäng i Zero varje månad och sedan fick jag igår 40 poäng i veckobonus.
Citera
2018-11-15, 07:40
Medlem
Citat:
Behöver göra något...

Jag ringer väl kanske 10 samtal i månaden, surfar ca 1,5 gig och väl 50 sms i månaden.

byt över till nya systemet med alla poäng,och gör en lämplig topup,,funkar jättebra,,
Citera
2018-11-15, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
byt över till nya systemet med alla poäng,och gör en lämplig topup,,funkar jättebra,,
Hur? Finns ju ingen support annat än för facebooktanter.
Mitt kort var avstängt. Fick sedan över 1000 poäng. Kan man överföra detta till något nytt kort om det gamla försvinner. Hur gick det med samarbetet med Tele2 eller var det Comviq.
Citera
2018-11-15, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Hur? Finns ju ingen support annat än för facebooktanter.
Mitt kort var avstängt. Fick sedan över 1000 poäng. Kan man överföra detta till något nytt kort om det gamla försvinner. Hur gick det med samarbetet med Tele2 eller var det Comviq.
du får ju logga in på ditt wifog konto ,o kolla där,,hantera wifog mobile,,tryck där,o vidare,,,
Citera
2018-11-16, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
du får ju logga in på ditt wifog konto ,o kolla där,,hantera wifog mobile,,tryck där,o vidare,,,
Det är bara en enda röra, ingen riktig information alls, antar att wifog vill fortsätta att lura folk.
Citera
2018-11-16, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Det är bara en enda röra, ingen riktig information alls, antar att wifog vill fortsätta att lura folk.
näärå,,har haft wifog 5 år,klickat reklam i 3 år,,sparat ca 20 000,kr på att ha dem,,men som sagt,,miljoners knapptryckande
Citera
2018-11-17, 01:33
Medlem
salxars avatar
Citat:
Behöver göra något...

Undrar precis samma sak som du. Min plan är väl att sluta surfa så mycket så mina 1k poäng på gamla Wifog håller så länge som möjligt. Har förvisso 5000 "nya" poäng, men hela nya systemet känns stört om jag ska vara ärlig.

1 gig surf kostar nu alltså 1400 poäng. 10 gig kostar 5500 poäng. Det blir väl helt enkelt att försöka dra in så många ponäg som möjligt varje dag så man kan köpa de högre summorna och därmed inte betala hutlöst mycket poäng för lite surf.

*Suck*

Bahnhof, snälla, börja med mobila kontantkort så jag får incitament att flytta!
Citera
2018-11-18, 07:51
Medlem
Citat:
Behöver göra något...

Börja med att kryssa i "Samla till Wifog Zero"-rutan. Jag vet inte om de ger ut gratispoäng utefter om man varit aktiv senaste veckan, men jag som faktiskt kikar in då och då får 40 gratispoäng varje vecka och det ger ju 160 fria poäng och när de sänkte gränsen för Zero till 300 så fattas bara 140 p vilket man får ihop på en enkät med lite tur. Jag kör utan Zero ibockad fram till slutet av månaden så att poängen samlas på hög att använda till Top Ups och sedan klicka i Zero typ sista veckan när jag har koll på hur många p som fattas.

För just dig blir det väl smartast att växla in dina gamla poäng och köpa Top Uppen 10 Gb för 5500 p så kommer surfen att räcka fram till nästa sommar! Särskilt som du bara behöver klicka ihop ett par hundra p till Zero för att få en halv gig + 15 min och 20 sms varje månad.
Angående samtalen och sms:en så fyll på med "100 min och 100 sms" så kommer det förmodligen att räcka en tre månader framåt med hjälp av Zero, beroende på hur långa samtalen är.
Pratar du väldigt korta samtal och har gott om samtalsminuter kvar när sms:en är slut kan du fylla på bara sms. 400 sms för 2000 p.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in