Citat:
Ursprungligen postat av
Enydrion
Behöver göra något...
Har bara kvar 500 poäng på gamla wifog...
har ca 9000 poäng som jag kollat på reklam för...
på wifog mobile har jag 0MB 0 MIN och 0 SMS/MMS
I wifog Zero står det 140/300 poäng och samla till wifog zero är ej ikryssad
Jag ringer väl kanske 10 samtal i månaden, surfar ca 1,5 gig och väl 50 sms i månaden.
Hur är det lämpligt att jag gör nu?
Börja med att kryssa i "Samla till Wifog Zero"-rutan. Jag vet inte om de ger ut gratispoäng utefter om man varit aktiv senaste veckan, men jag som faktiskt kikar in då och då får 40 gratispoäng varje vecka och det ger ju 160 fria poäng och när de sänkte gränsen för Zero till 300 så fattas bara 140 p vilket man får ihop på en enkät med lite tur. Jag kör utan Zero ibockad fram till slutet av månaden så att poängen samlas på hög att använda till Top Ups och sedan klicka i Zero typ sista veckan när jag har koll på hur många p som fattas.
För just dig blir det väl smartast att växla in dina gamla poäng och köpa Top Uppen 10 Gb för 5500 p så kommer surfen att räcka fram till nästa sommar! Särskilt som du bara behöver klicka ihop ett par hundra p till Zero för att få en halv gig + 15 min och 20 sms varje månad.
Angående samtalen och sms:en så fyll på med "100 min och 100 sms" så kommer det förmodligen att räcka en tre månader framåt med hjälp av Zero, beroende på hur långa samtalen är.
Pratar du väldigt korta samtal och har gott om samtalsminuter kvar när sms:en är slut kan du fylla på bara sms. 400 sms för 2000 p.