2020-02-23, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Det måste ju vara någon form av missförstånd. De här mailen vi pratar om kommer då och då med ojämna mellanrum till WIFOGANVÄNDARE! Det är så oerhört få av dem som är AKTIEÄGARE också att det kan bara inte vara så de menar! Jag kan ju börja med att konstatera att jag absolut inte är aktieägare i Wifog och får mailen ändå..., och ni andra kan ju fylla på om Koiho fortfarande inte är övertygad!

Vad jag kan minnas så har jag aldrig fått några mail från Wifog.

Och jag kollade precis igenom min 'konversationshistorik' med supporten. Bland annat hade jag kontakt med dem i höstas. Olika wifoganvändare sa att de hade fått mail om Transiro, men jag hade inte fått nåt. Så jag frågade supporten om det. Fick svaret att endast de användare som dessutom är aktieägare fick sådana mail. Har fått liknande svar i andra situationer när det har handlat om mail som jag inte har fått.

Så jag tänkte att det kanske var förklaringen nu också. Eller något. För jag har inte fått mail om annonseringen och captcha, som ni andra. Och jag kan inte minnas att jag någonsin har fått liknande informationsmail från Wifog.
Citera
2020-02-23, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Vad jag kan minnas så har jag aldrig fått några mail från Wifog.

Och jag kollade precis igenom min 'konversationshistorik' med supporten. Bland annat hade jag kontakt med dem i höstas. Olika wifoganvändare sa att de hade fått mail om Transiro, men jag hade inte fått nåt. Så jag frågade supporten om det. Fick svaret att endast de användare som dessutom är aktieägare fick sådana mail. Har fått liknande svar i andra situationer när det har handlat om mail som jag inte har fått.

Så jag tänkte att det kanske var förklaringen nu också. Eller något. För jag har inte fått mail om annonseringen och captcha, som ni andra. Och jag kan inte minnas att jag någonsin har fått liknande informationsmail från Wifog.

Aldrig? Det är otroligt märkligt. De här mailen, iaf de jag har fått, är ofta rena reklammail där de "tipsar" om att det är rea på "top ups", eller att Mors Dag är nära förestående. Det kan knappast vara knutet till aktieägande i Wifog... Men visst kommer det också renodlad info ibland.
Får du inte reklammailen heller?

Satte mig faktiskt och letade efter mailet du nämner om Transiro för att bevisa att det gått ut till alla. Men hittar det inte! KAN iofs ha raderat det, och minns inte var jag läste den nyheten först heller, så jag kan inte upplysa dig på just den punkten.

Vet inte om det har med saken att göra, men jag tillhör de som hoppade på Wifog ganska tidigt. När jag letade efter ovan nämnda mail ser jag i min inbox att det första mailet från Wifog där är ett svar i ett supportärende där jag var tvungen att uppdatera min dåvarande mailadress till min nya. Detta i Feb 2015. Kanske man är med på någon ursprunglig mailinglista som de inte automatiskt uppdaterar med nya användare? Men det låter väldigt väldigt märkligt...
Citera
2020-02-27, 17:43
Medlem
fick sån här text,,medans ,söker reklam..Vi verkar ha svårt att hitta annonser just nu, vi rekommenderar att du tar en paus och kommer tillbaks senare.
Citera
2020-02-28, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
fick sån här text,,medans ,söker reklam..Vi verkar ha svårt att hitta annonser just nu, vi rekommenderar att du tar en paus och kommer tillbaks senare.

Mmm, ny deal från Wifog. Undrar om det har något med den "dåliga trafiken mot annonsleverantörer" att göra? Att de helt enkelt uppmanar folk att inte sitta och tokklicka hela tiden för att det skadar Wifogs anseende som reklamkonsumentsleverantör?
Citera
2020-02-28, 08:04
Medlem
Citat:
Mmm, ny deal från Wifog. Undrar om det har något med den "dåliga trafiken mot annonsleverantörer" att göra? Att de helt enkelt uppmanar folk att inte sitta och tokklicka hela tiden för att det skadar Wifogs anseende som reklamkonsumentsleverantör?
Ja,,d ger ju inte mer än 60 p/dag heller,,,tvingar folk till o betala,,
Citera
2020-02-28, 10:31
Medlem
De har inte ens knappen för reklam uppe nu!
Sälja reklam för tantsuvar som kostar minst 700 000 till dem som tittar efter reklam är kanske fel upplägg. Kan gubben betala en tantsuv till frun kan han säket köpa en Samsung för 11 000 med tillhörande världsabbonnemang till frun också.
Citera
2020-02-28, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
De har inte ens knappen för reklam uppe nu!

Vad då för "knapp"? Rutan med "Se reklam" finns där som vanligt på hemsidan. (Att det inte finns någon reklam att se är en annan sak...)

Att någon inte tänkt till ordentligt var de placerar reklamen för sin svindyra bil håller jag däremot helt med om! Undrar om de som betalar för annonsutrymme har någon som helst koll var den hamnar?
Citera
2020-02-28, 12:21
Medlem
Citat:
Vad då för "knapp"? Rutan med "Se reklam" finns där som vanligt på hemsidan. (Att det inte finns någon reklam att se är en annan sak...)
Ja sepåfan nu har de lagt knappen under en stor plats om Wifog Zero. Wifog Zero var väl det som försvann varje månad.
Citera
2020-02-28, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Ja sepåfan nu har de lagt knappen under en stor plats om Wifog Zero. Wifog Zero var väl det som försvann varje månad.
ja,tyvärr försvinner dem mb o sms samtals minuterna
Citera
2020-03-02, 19:10
Medlem
nu får man sina 60 p ,med stor möda o besvär
Citera
2020-03-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
nu får man sina 60 p ,med stor möda o besvär
120 poäng idag ,med nån timmes mellanrum,,