Citat:
Ursprungligen postat av
Spazzman
Körde på med lite drygt 1mg imorse, känner mig fruktansvärt sänkt får jag säga. Lite oklart om jag gillar det eller inte, hehe. Sist jag testade åt jag medicinen Mirtazapin och då kände jag inte av buprenorfin på samma sätt.
Har spytt några ggr och till och från kallsvettig som ett as. Är svettningarna ungefär som illamåendet för att man är färsk?
Finns de något man kan göra för att piggna till lite?
Kom fram till att "less is more" när jag började experimentera med subben för några år sedan.
Brukade dra 1mg linor under första exeperimenten , för att nybörjardos var sagt att vara 0,5-1mg och jag såklart ville bli riktigt bäng :whoco:.
Svettningar och spyor , no pain no gain tänkte jag. Men var inte så impad av ruset.
Sen fick jag tag på 0,2mg(?) Temgesic och upptäckte att två såns plus kanske en till efter några timmar hittade the sweet spot.
Är på't igen just nu. Flera år sedan sist GL pharm buprenorphine/naloxone , bra sort?spontaninköp på "gatan" , vad brukar de ligga på för pris förövrigt?
Fått erbjudane om fler? Naloxone är väl egentligen skitssamma om de innehåller bs?