2022-11-15, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Hej!
Tar 32mg suboxone om dagen via Laro.
Har inte tagit idag för vill testa om jag blir hög imorgon när jag tar det.
Eller måste jag vänta längre?

Fattar inte om du tar 32mg per dag men du har hoppat över en dag. Tror inte du blir hög kanske känner av det lite extra. Kan man ens få så hög dos max ska vara 24 mg men dem flesta mottagningar jag vet skriver ut 8-16 mg.
Citera
2022-11-15, 21:04
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Fattar inte om du tar 32mg per dag men du har hoppat över en dag. Tror inte du blir hög kanske känner av det lite extra. Kan man ens få så hög dos max ska vara 24 mg men dem flesta mottagningar jag vet skriver ut 8-16 mg.
Bara känna lite? När jag tog 16mg suboxone på gatan så blev jag hög.

Ja jag får 32mg från Laro.
Citera
2022-11-15, 21:19
Medlem
Citat:
Bara känna lite? När jag tog 16mg suboxone på gatan så blev jag hög.

Ja jag får 32mg från Laro.

Ok men då måste du haft laro länge? För dem där doserna var vanligare för länge sedan. Om det inte är buvidal veckodos du får då?
Citera
2022-11-16, 07:45
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Ok men då måste du haft laro länge? För dem där doserna var vanligare för länge sedan. Om det inte är buvidal veckodos du får då?
Har haft Laro i 5 månader bara. Har aldrig varit några problem att höja dosen. Jag är bara 20 år.
Citera
2022-11-16, 20:06
Medlem
Någon som vet om jag byter ifrån buvidal injektion till bup tabletter om jag kommer må bättre av tabletterna?

Mår skit av sprutan med bup ifrån laro.
Citera
2022-11-17, 12:35
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Har haft Laro i 5 månader bara. Har aldrig varit några problem att höja dosen. Jag är bara 20 år.

Får man fråga varför du har laro?.
Citera
2022-11-17, 18:10
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Får man fråga varför du har laro?.
Absolut. Heroin IV. Tram när jag var 14 år sen subetex sen oxy, sen heroin röka och till sist så blev det IV... det håller inte. Laro räddade livet på mig helt ärligt.
Citera
2022-11-17, 18:11
Medlem
snooper123s avatar
Vad händer om man sväljer suboxone? Blir man hög? Är det farligt?

Mvh
Citera
2022-11-17, 19:27
Medlem
Hej har nyss börjat med sub och jag undrar hur många gånger i veckan man kan ta och hur långt uppehåll man måste ha för att inte bli för tolerans

Förstår att det är väldigt individuellt men tänkte på ett ungefär och vad ni tycker funkar bäst for er och era kunskaper

Så kan man ex ta som jag vill varje fredag och lördag kanske söndag eller bara en gång på helgen för att va nykter under veckan för att inte bli för tolerans och få ut ett rus?

Mvh
Lathunden
Senast redigerad av Lathunden444 2022-11-17 kl. 20:02.
Citera
2022-11-20, 11:52
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathunden444
Hej har nyss börjat med sub och jag undrar hur många gånger i veckan man kan ta och hur långt uppehåll man måste ha för att inte bli för tolerans

Förstår att det är väldigt individuellt men tänkte på ett ungefär och vad ni tycker funkar bäst for er och era kunskaper

Så kan man ex ta som jag vill varje fredag och lördag kanske söndag eller bara en gång på helgen för att va nykter under veckan för att inte bli för tolerans och få ut ett rus?

Mvh
Lathunden

1 gång i veckan men helst lite mer sällan än så om man kan.
Problemet är att man kommer att ta det oftare och oftare iaf 🤣
Citera
2022-11-20, 12:02
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agr!
Snälla kan någon säga mig om naloxonet i subuxone fortfarande sitter kvar i 2-3 dygn? När jag idag tog en halv fransk B8 subutex i blister så funkar det inte? Jag känner mig helt förtvivlad. Jag snortar om det har någon betydelse...

Naloxon har en halveringstid på ca 1 timme. Även om man snortar i sig 16 mg Suboxone som har 4 mg Naloxon så har naloxonet inte effekt i mer än max 45 - 60 minuter
Citera
2022-11-20, 13:02
Medlem
xytrazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
För det första låter det som att du inte är direkt jättevan denna världen och om så är fallet och om du aldrig tagit sub förut så ska du absolut inte lägga en hel 8a under tungan för du kommer bara spy konstant i timmar och kanske däcka. Om din luddiga fråga helt enkelt är om det funkar att bara lägga under tungan så - ja, det kan du. Men fruktansvärt mycket mindre än 8mg. Snarare kanske 0,5mg. Detta är anledningen till att folk krossar hela och delar upp i lika stora linor för att enklare kunna mäta.

Okej, Tack för svaret med denna info!

Yepp jag har är rätt ovan med dessa starkare grejjjerna , dock testat Kratom vilket oxå sägs vara en opiat eller liknande, rätt skön effekt, euforisk mys pys
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in