Citat:
Ursprungligen postat av
vQCJMvvh
Antagligen depå då det frisätts under en veckas tid. Ska fästas i överarm, övre bröst eller skulderblad.
Har ingen aning om hur buprenorfin interagerar med annat, det är helt nytt för mig. Har även en hel del morfin i mig, bör ge buprenorfinet en fin boost. Vågar inte riktigt pilla med buprenorfinet samtidigt då jag även är på en del benso. Om man redan balanserar på en tråd så behöver man inte börja dansa.
Låter morfinet och benson gå ur kroppen tills imorgon, sätter på mig plåstret och börjar sakta stoppa i mig morfin tills jag ser hur kroppen reagerar.
Det är väl inget naloxon i plåster, de låter skumt? Gör så du.
Försöker undvika opiater, opioider så gott jag kan men ibland trillar jag dit igen. Sub är de som jag fastnat hårdast för och fan vilken misär der blev. Aldrig igen, och samma gäller benson. Den var nog värst, fruktansvärt destruktiv. Vissa behöver gå igenom den skiten med missbruk tills man antingen lär sig hantera droger eller bara fuckar upp allting i sitt liv. Om någon just börjat med opiter eller benso läsee detta, låt bli. Inget gott kommer ur det,bara elände 😂
Men ta plåstret och må gött. Vet du, kan tipsa om opium vallmo kapslar, som du kokar te på. Usch vad bra det är. Har en polare i en annan del av landet som ordnar vallmohuvuden, fyfan va härligt de är asaå. Det är ju morfin och kodein. Mest morfin. Känns lite snällare också, jämfört med massa Oxi, tram, metadon o sub.. Skräp.
Länge leve tjack! 👮🖕