2020-04-13, 12:53
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Om Alex åker ikväll - vilka tror ni blir nominerade nästa till nästa vecka?

Amilia, Martin och Frida/Julia
2020-04-13, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Amilia, Martin och Frida/Julia

och om vi inte splittrar på martin och jasmin då... när fan gör vi ?!!
2020-04-13, 12:57
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Jag har följt liven väldigt flitigt sen start, sett alla avsnitt och sett alla bikter som läggs upp i appen. Jag har bara surnat ihop på två personer, och det är Vickan och Jasse. Amilia är en speciell person som jag inte skulle lita på, men tex Jasse är en riktig översittare som står över ALLA andra i huset enligt sig själv och det börjar äntligen synas nu när hon håller på att tappa masken. Hon är den som minst förtjänar att vinna detta.
Håller med dig. Var pinsamt glad över att Virr åkte förra veckan. Hade inte stått ut en minut till med henne i liven. Jassa kommer också bli skönt när hon åker.

Gilla din bild förresten
2020-04-13, 13:01
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Som sagt innan, jag talar enbart för mig själv. Jag är en av de som inte hatar Amilia, har aldrig gjort. Jag har stört mig på henne mer eller mindre hela tiden, just nu mindre. Men det svänger ju lika fort som de där inne svänger. Har aldrig sett att någon här inne har henne som favorit. Det jag själv säger är enbart att jag inte tycker hon är värre än andra där inne. Det är de som hatar henne som låst sig fast vid vad som skedde första veckorna, och verkar ha selektivt minne.

Jag ogillade hennes och rosa rummets beteende första tiden och röstade kvar Lisa när Anty åkte. Men om du jämför med rosa rummets värsta tid och hur gula rummet beter sig nu, tycker du verkligen att Amilia har betett sig värst i huset? Man behöver inte glömma gammalt bara för att man ser på deltagarna nyanserat och därför inte håller med i alla "hata-Amilia-inlägg".

Att Amilia är smart är inget jag märkt sista veckorna, det märkte jag från start. Sen var det absolut tillfredställande att hon grillade Alex igår (?) för han behövde bli nedtagen från sina höga hästar, men det är inte därför jag tycker hon är smart.

Det tråkiga är att ingen sätter sig emot henne i diskussioner, vilket hade dämpat hennes hybris rejält. Men de är fortfarande vuxna människor som ska kunna stå för sina åsikter och vågar de inte det så får de skylla sig själva.

Det som händer nu i gula rummet är så typiskt, att de utmålar sig själva som de goda och det rosa rummet (framförallt Amilia) som den onda som aldrig gör något rätt. Det tråkiga är att många tittare, som inte är utsatta för den psykiska påfrestningen som de i huset genomlider, beter sig precis likadant. Jag är helt säker på att tex Sami inte skulle bete sig såhär på utsidan.
Det ska bli intressant att se vad det landar i efter kvällens utröstning. Gula rummet är mitt uppe i sitt kaos och det kan bli hur som helst framöver beroende på vem som åker ikväll. Rafflande minst sagt

Om man på riktigt hatar en person i huset eller älskar med för den delen och verkligen menar just de starka känslorna då behöver man pausa sitt tittande. Så jag hoppas ingen menar det fullt ut oavsett hur man uttrycker sig här i tråden.
2020-04-13, 13:09
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Det är ju Alex i ett nötskal, han klarar ju inte av någonting själv.
Den mest handlingsförlamade människan jag sett, och beter sig precis som ett förvuxet barn.
Bara klagar och gnäller att allt är orättvist osv.
Såg du när dom fixade till ute platsen, han var ju helt nollad bara stod och "sjöng" och fjantade sig medans (nästan) alla andra jobbade med sitt.
Slutade med att Jasmine fick måla hans jävla fotbollslinjer som han bara skulle ha, som en (korkad) unge.

"Han är ju Borgmästare och då har man rätt att uppföra sig som man vill medan kraven på andra är höga."
2020-04-13, 13:11
Medlem
jassa häxan har attityd mot LENNIE då vet man att man gått för lågt.. usch
2020-04-13, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Lennie är en ful fisk och förtjänar det.
2020-04-13, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Du tror väldigt fel min vän.

Amilia har inte bara sina fans, utan hela pinkroom. Och då kan ni tänka er inte bara Mergim, utan fucking LENNIE!

Fattar ni? LENNIES fans kommer rösta sönder på Amilia.

Vi måste ha kvar Jäz och Julia.

Ja satan va många Amilia har med sig i den gruppen , hon kommer gå långt med deras hjälp
2020-04-13, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Lennie är en ful fisk och förtjänar det.

finns ingen som lennie där inne, han sköter bara sitt egna snackar aldrig skit, så han förtjänar ingen skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Vilken jävla horunge julia är!!!!!
Visste att hon skulle svika gula rummet
Japp o detta innebär att gula nu kommer åka en efter en
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos

Han förtjänade det dock
Medlem
Gillar ändå konceptet med att man röstar UT en person, då har underdogsen större chans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in