2020-04-13, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Helt ärligt tror jag de flesta som gillar Am så skarpt nu inte har följt BB live från start alternativt har extra selektivt minne.
Är rätt pinsamt att läsa de som tycker hon är så smart pga senaste veckorna och då helt ha missat hur hon betett sig över hela säsongen.
Klart hon är i sitt esse nu när hon bara har ja-sägare omkring sig i rosa rummet som låter henne få skina inom det området hon är stark - dvs verbalt och den komisk timingen.
Hennes minussidor kommer inte fram lika tydligt nu men är svåra att glömma för oss som inte bara sett kvällsavsnitten utan mest sett liven.

Är fullt begripligt att de som är negativa kring henne i huset inte orkar dölja det efter 60+ dagar under samma tak som henne. De fattar ju vad som visas i kvällsavsnitten och har all rätt att bli bittra över det eftersom det är tydligt att det är till Ams fördel.
Amen to that!
2020-04-13, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Jasmine, Amilia och möjligtvis Frida.

Jag tror verkligen att Jasmine OCH FRIDA kan köra ut Amilia.

Martin kommer sitta där, 100%.
2020-04-13, 12:42
Medlem
Honeyryders avatar
Vad hände mellan Lennie, Alex och Jassa nyss?
2020-04-13, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Jag bryr mig endast om Sami. Det spelar egentligen ingen roll vem som åker ikväll. Men vill helst ha ut Jasmine.

Om du bryr dig om Sami skulle du fattat att du slösar din röst och riskerar att få ut hon som står honom närmast.

Jasmine kommer inte ryka. Hon har minst röster i samtliga inofficiella omröstningar i både supportergrupp, men även bbpolisen/bbspoils och bbklipp på instagram
2020-04-13, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
MINST osmart av de som är kvar, är en bättre beskrivning. Och det säger ju inte så mycket, dock är hon fortfarande ett avskräde som behöver tas ner på jorden. Synd bara att de andra mesarna därinne inte är kapabla till det. Skulle vilja se Sami munhuggas med henne, tror inte hon skulle kunna avfärda honom lika lätt som de andra Augustarna.

Det kommer inte att hända 🤩 Amilia är smartast och Sami kommer aldrig att våga konfrontera henne

.... och jag vill förtydliga följande så att ni kan sluta spekulera

Hon är inte min favorit av BB ..... ännu
Sköter inte hennes instagram - har inte ens ett eget😂🤣
2020-04-13, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Vilken jävla horunge julia är!!!!!
Visste att hon skulle svika gula rummet

Vad sa hon? och till vem.
kanske bara fiskar information
2020-04-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Tror inte det, hon är känslostyrd och dum i huvudet. Hon kommer att lägga 2P på Martin för att hon inte gillar honom.
Lugna ner dig nu. Vad är Martin då? Helt rätt om hon lägger sin 2a på han. Han gillar ju inte henne och la sin 2a på henne den här gången. Han är väl också känslostyrd då dom kom överens om att lägga sin 2a på deras stora hot i det rosa rummet men ändå röstar han på Julia för att han inte tycker om henne.
2020-04-13, 12:47
Medlem
Conny63s avatar
Går man bakom ryggen på Sami o Julia så skall nu Alex ut sedan Martin eller jasse självklart
2020-04-13, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Vad sa hon? och till vem.
kanske bara fiskar information

Hon berättade för Amilia att gula rummet planerat att rösta ut Amilia nästa vecka , men att hennes mål är fof jassa eller Martin
2020-04-13, 12:51
Medlem
Tänk om bb lyssnar på tittarna och förbjuder pakter från kvällens livesändning fram till den 16/4. I så fall blir de skönt att slippa höra snacket. Men risken är stor att amilia klarar sig en vecka till utan att bli nominerad.
2020-04-13, 12:51
Medlem
efter alex åkt hoppas alla kör sanning och konka och någon frågar amilia har du och martin gjort mer än bara kyssts =) så jassa reagerar
2020-04-13, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Hon berättade för Amilia att gula rummet planerat att rösta ut Amilia nästa vecka , men att hennes mål är fof jassa eller Martin

haha julia försöker bara rädda sitt egna skinn, hon kommer inte rösta på martin eller jassa utan 2p till amilia och 1 till frida...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in