2020-04-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Gör hon inte så här medvetet? Tänker att hon låtsas vara på Amilias sida för att veta hur dom tänker för att i sin tur kunna kringgå henne & få ut nån från rosa. Eller kanske bara är långsökt, men fick den känslan häromdagen när hon började prata med Amilia och även berättade allt hon hade sagt för dom i gula.

Tror inte det, hon är känslostyrd och dum i huvudet. Hon kommer att lägga 2P på Martin för att hon inte gillar honom.
2020-04-13, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Helt ärligt tror jag de flesta som gillar Am så skarpt nu inte har följt BB live från start alternativt har extra selektivt minne.
Är rätt pinsamt att läsa de som tycker hon är så smart pga senaste veckorna och då helt ha missat hur hon betett sig över hela säsongen.
Klart hon är i sitt esse nu när hon bara har ja-sägare omkring sig i rosa rummet som låter henne få skina inom det området hon är stark - dvs verbalt och den komisk timingen.
Hennes minussidor kommer inte fram lika tydligt nu men är svåra att glömma för oss som inte bara sett kvällsavsnitten utan mest sett liven.

Är fullt begripligt att de som är negativa kring henne i huset inte orkar dölja det efter 60+ dagar under samma tak som henne. De fattar ju vad som visas i kvällsavsnitten och har all rätt att bli bittra över det eftersom det är tydligt att det är till Ams fördel.

Helt rätt..
2020-04-13, 12:35
Medlem
Vilken jävla horunge julia är!!!!!
Visste att hon skulle svika gula rummet
2020-04-13, 12:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Om Alex åker ikväll - vilka tror ni blir nominerade nästa till nästa vecka?

Jasmine, Amilia och möjligtvis Frida.

Jag tror verkligen att Jasmine OCH FRIDA kan köra ut Amilia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3

well skiter i gula rummet sviker hon sami så är det hennes problem då åker hon ut med huvudet före
Medlem
jävla larv på jasse,martin,alex, låt lennie städa om han vill det era fittor. hahaha dagen börjar bra
2020-04-13, 12:37
Medlem
Paulabrauns avatar
Känns skönt att man lagt 100 spänn på att Amolia vinner skiten. Speciellt nu när hon även börjar få fans här inne.
2020-04-13, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3

Hon kollar läget bar och vill ha info.Smart
2020-04-13, 12:38
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Helt ärligt tror jag de flesta som gillar Am så skarpt nu inte har följt BB live från start alternativt har extra selektivt minne.
Är rätt pinsamt att läsa de som tycker hon är så smart pga senaste veckorna och då helt ha missat hur hon betett sig över hela säsongen.
Klart hon är i sitt esse nu när hon bara har ja-sägare omkring sig i rosa rummet som låter henne få skina inom det området hon är stark - dvs verbalt och den komisk timingen.
Hennes minussidor kommer inte fram lika tydligt nu men är svåra att glömma för oss som inte bara sett kvällsavsnitten utan mest sett liven.

Är fullt begripligt att de som är negativa kring henne i huset inte orkar dölja det efter 60+ dagar under samma tak som henne. De fattar ju vad som visas i kvällsavsnitten och har all rätt att bli bittra över det eftersom det är tydligt att det är till Ams fördel.

Som sagt innan, jag talar enbart för mig själv. Jag är en av de som inte hatar Amilia, har aldrig gjort. Jag har stört mig på henne mer eller mindre hela tiden, just nu mindre. Men det svänger ju lika fort som de där inne svänger. Har aldrig sett att någon här inne har henne som favorit. Det jag själv säger är enbart att jag inte tycker hon är värre än andra där inne. Det är de som hatar henne som låst sig fast vid vad som skedde första veckorna, och verkar ha selektivt minne.

Jag ogillade hennes och rosa rummets beteende första tiden och röstade kvar Lisa när Anty åkte. Men om du jämför med rosa rummets värsta tid och hur gula rummet beter sig nu, tycker du verkligen att Amilia har betett sig värst i huset? Man behöver inte glömma gammalt bara för att man ser på deltagarna nyanserat och därför inte håller med i alla "hata-Amilia-inlägg".

Att Amilia är smart är inget jag märkt sista veckorna, det märkte jag från start. Sen var det absolut tillfredställande att hon grillade Alex igår (?) för han behövde bli nedtagen från sina höga hästar, men det är inte därför jag tycker hon är smart.

Det tråkiga är att ingen sätter sig emot henne i diskussioner, vilket hade dämpat hennes hybris rejält. Men de är fortfarande vuxna människor som ska kunna stå för sina åsikter och vågar de inte det så får de skylla sig själva.

Det som händer nu i gula rummet är så typiskt, att de utmålar sig själva som de goda och det rosa rummet (framförallt Amilia) som den onda som aldrig gör något rätt. Det tråkiga är att många tittare, som inte är utsatta för den psykiska påfrestningen som de i huset genomlider, beter sig precis likadant. Jag är helt säker på att tex Sami inte skulle bete sig såhär på utsidan.
2020-04-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenthkaos
Hon kollar läget bar och vill ha info.Smart

Smart??? Hon berättade nyss hela planen för Amilia , att alla ska rösta på henne ????
2020-04-13, 12:39
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Gör hon inte så här medvetet? Tänker att hon låtsas vara på Amilias sida för att veta hur dom tänker för att i sin tur kunna kringgå henne & få ut nån från rosa. Eller kanske bara är långsökt, men fick den känslan häromdagen när hon började prata med Amilia och även berättade allt hon hade sagt för dom i gula.

I senaste avsnittet så sa hon i bikten att hon gärna går över till rosa rummet, om de kommer vara henne lojala.
2020-04-13, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Kör på. Jag har röstat 4 gånger och totalt 29 om man ska räkna med alla vänners C More konton.

Du får se Alex gå ut ikväll om inte folk fortsätter slösa röster dvs
Jag bryr mig endast om Sami. Det spelar egentligen ingen roll vem som åker ikväll. Men vill helst ha ut Jasmine.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in