2020-04-07, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Japp vore iskallt om Henke vinner nästa vecka och sedan säger att han ”lottade” 7 gånger i rad mellan Pernilla och Frida och att det då samtliga gånger blev Pernilla.

Haha det skulle vara grymt om han gjorde det.
Det enda rättvisa är ju att välja den som är klar fyra för att möta den som är sist.
Frångår man det så kan man ju iallafall stå för det. Jag hoppas hon får pisk och åker ut.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2020-04-07 kl. 13:01.
Citera
2020-04-10, 19:19
Medlem
Intressant att se Svt fortsätter med sin "objektivitet". Varför ens ha deltävlingar när det numera redan från början står klart vilka Svt vill ha i en final.

MM var bra förr. Numera feminist- och pk-skadat, tråkigt och uppgjort.
Citera
2020-04-10, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Numera feminist- och pk-skadat

Om det var feminist-skadat skulle de försöka ha så lite fysiska grenar som möjligt och typ bara köra balanseringstävlingar och pusseltävlingar, men det är ju tvärtom väldig mycket fysiska grenar.
Citera
2020-04-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contemplate
Om det var feminist-skadat skulle de försöka ha så lite fysiska grenar som möjligt och typ bara köra balanseringstävlingar och pusseltävlingar, men det är ju tvärtom väldig mycket fysiska grenar.
Sant, för kvinnorna får ju inga som helst fördelar med vikter och längd mm.
Citera
2020-04-10, 19:27
Medlem
Citat:
Sant, för kvinnorna får ju inga som helst fördelar med vikter och längd mm.

Ja, men om det är det du menar med feministstyrt så har det inte tillkommit på senare tid, det har varit så från start.
Citera
2020-04-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ja, men om det är det du menar med feministstyrt så har det inte tillkommit på senare tid, det har varit så från start.
Då har det varit feministstyrt från början, ja.
Citera
2020-04-10, 19:35
Medlem
Citat:
Då har det varit feministstyrt från början, ja.

Om det är din definition av feministstyrt så absolut.
Citera
2020-04-10, 19:55
Medlem
Citat:
Om det är din definition av feministstyrt så absolut.
Du är förmodligen av en annan åsikt, men tycker du inte att styrningen av vilka som är med ger en ganska bra hint om att Svt vill ha en kvinnlig vinnare?
Citera
2020-04-10, 20:18
Medlem
Citat:
Du är förmodligen av en annan åsikt, men tycker du inte att styrningen av vilka som är med ger en ganska bra hint om att Svt vill ha en kvinnlig vinnare?

Vet inte, det är väl rätt jämt fördelat mellan kön och ålder, inte för att SVT inte är ett PK/Feministhus men just MM har jag upplevt relativt förskonat från detta. Men jag kanske varit ignorant. Ska ha det i åtanke i fortsättningen när jag tittar.
Citera
2020-04-12, 11:35
Medlem
Citat:
Intressant att se Svt fortsätter med sin "objektivitet". Varför ens ha deltävlingar när det numera redan från början står klart vilka Svt vill ha i en final.

MM var bra förr. Numera feminist- och pk-skadat, tråkigt och uppgjort.

Tacka vet jag Patrik Sjöbergs säsong. Testosteronen flödade den säsongen.
Citera
2020-04-12, 20:12
Medlem
Pernilla behöver ingen sminkning för att medverka i TWD
Citera
2020-04-12, 20:12
Medlem
Måste säga att jag är imponerad av den där Henrik. Han blir nog farlig för slutvinsten. Verkar bra på allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in