Citat:
Ursprungligen postat av
Beh.ass.
Det är väl så en person med megalomani reagerar antar jag. Tänk bara på företeelsen att SD var ute efter en kram när han blev utsläppt av polisinspektören efter ett förhör. Att ens yppa något dylikt i den situationen är bevis på en skev självkänsla och en total brist på sociala skills.
Men nu blir det till att kartlägga HD:s starka sidor. Som tidigare sagts idag så är det ju faktiskt HD som gynnas mest av att både LW och SD (om han blir dömd) är borta ur hennes liv. Kanske är HD inte så anfrätt av psykisk obalans som vi trott?
Hon jobbar fortfarande och umgås med en klick geo-cachare så energi verkar finnas.
Haha vore så sjukt om HD var hjärnan bakom det hela, för att bli av med två flugor i en smäll.
Citat:
Ursprungligen postat av
piastrone
Jag uppfattar det som att hon är ironisk. Hon kan inte fatta varför HD väljer just den bostaden. Tycker hon "är rubbad"
LW...
"Utsikten är från den aktuella lägenheten"
"Min uteplats inringad"
"Måste ta ned lite mera buskar så vi verkligen ser varan även när vi sitter ned"
"Jag går förbi den uteplatsen varje going jag går till tvättstugan, källaren eller U"
"HERREGUD"
"Hon har INGA buskar för sin uteplats, öppet precis rakt in"
"Där kan hon sitta i sommar. En vanlig tvättkväll kanske jag går dit fyra gånger. Tillbaka lika många"
Det där är solklart ironiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Feltolkning av glorious, se mitt tidigare inlägg kl 22.28.
Hen väljer någon rad från FUP:et och broderar ut med egna fantasier.
Och det är givetvis inget misstag. Gång på gång ljugs det av
gloriouslife och
Snor-Johan.
Så jävla övertydligt att det enda de är intresserade av är smutskastning av Lena. De har i typ 1,5 års tid spammat inlägg om hur hon knullade allt och alla men de kan inte svara på hur många det faktiskt var. Himla skumt ändå. Deras stora expertis är ett stort luftslott av skit bara.