2020-04-10, 07:28
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Varför satt hon bredvid honom?! Varför gick hon av tillsammans med honom fastän hon inte skulle av?! varför följde hon med honom ner till ett avskillt ställe?!

Hon förtjänar allt hon fick och mer därtill. Vidrig är hon. Leker med elden för det är så spännande med våldsamma psykopater som är "riktiga män" till skillnad från mesiga svenskar. Sen när hon bränner sig så är det så synd om henne.

Hans straff är patetiskt. Kapa av honom handen och utvisa hela ätten. Sälj deras ägodelar på auktion för att betala brottsoffer fonden och tvinga deras usla land att betala flygbiljetten med ränta tills det är gjort.

För helvete sverige, skärpning.

Duuu, pappskalle. Läs för helvete på om saker innan du uttalar dig. Blatten i fråga har hotat och förföljt den här flickan under en längre period. Hon var bokstavligt talat livrädd för honom, så rädd att hon inte vågat berätta för någon om hur han hotar henne, slår henne, kontaktar henne på och efter skoltid osv. Så nästa gång innan du dömer någon, läs på!!
Citera
2020-04-10, 08:34
Medlem
yournotlikemes avatar
Det här kan bara inte stämma. Nog fan har jag lärt mig att det land jag föddes i (Sverige) har blivit som en global avfallsplats och det daltas något fruktansvärt med dessa jävla invandrare, men det här tog fan priset.

Hon är helt klart skärrad för livet. Skäggtomten till äckel har gått efter sin fina kvinnosyn och besudlat ännu en av våra unga tjejer. Ibland när jag kollar på Monde, Gore o Bizarre här på forumet förvånas jag över hur barbariskt det kan vara i världen där vi inte har en civilisation som här, men åt andra sidan så är ofta det de håller på med bara mänskligt. Det är ju rättvisa upp och ner. Det är ju fan våran jävla regering som är helt sjuka i huvudet. Jag undrar ibland vad som vore värst, att bo som ung kvinna i Brasilien tex. eller att bo som ung kvinna i det "nya" Sverige.

Fyfan alltså. Två månaders ungdomsvård för att ha förstört ett liv. Enligt mig är våldtäkt värre än mord då du berövar personen totalt på dess trygghet och känsla av att äga sin egen kropp. Något som troligtvis aldrig kommer tillbaka på henne, men det där äcklet ska alltså göra två månader ungdomsvård och sen vandra fritt igen på våra gator?

Jag blir så frustrerad och upprörd när jag läser år ut och år in hur Sverige håller på att gå åt helvete i alla avseenden, men våra såkallade "straff" vi har idag för våldsbrott och liknande är så jävla vidriga så det tar fan priset. Hade hoppats att äcklet iaf. hade blivit utvisad, då kanske det hade skapats riktig rättvisa i hans hemland, om det nu hade kommit fram vad han hade gjort.

Jag hade med ett leende på läpparna stått först i kön om det hade kommit till att avgöra straffet på detta lilla smuts. Skurit av han kuken o tvingat han äta upp den hade jag gärna gjort alla dagar i veckan utan en tanke på ånger, skulle nog njuta av det faktiskt.

Men sen är jag lite sjuk i huvudet. Är inte speciellt "svensk" av mig även om jag är helsvensk, och tur fan är väl det. För finns det något tråkigare än "svenssons".

Har sagt det många gånger, jag är ju medlem i en skytteklubb sedan flera år tillbaka. Är det någon gång jag utan tveka skulle skjuta någon är det om någon gav sig på min syster tex. Då hade jag gärna spenderat de närmaste åren på det budgethotell vi svenskar kallar "fängelse" för att få rättvisa.

Såg en video en gång med nån gubbe som fick en hel jävla kvast uppkörd i arslet och han hade tydligen våldtagit någon och det var så byborna handskades med honom. DET är ren jävla rättvisa.
Hatar det menlösa jävla daltandet vi har med precis allting i det här fega jävla landet jag tyvärr kommit att avsky på senare år. Fan jag brukade älska Sverige när jag växte upp. Kolla nu och bara tjugo trettio år tillbaka. Jag hade ALDRIG satt liv till ett litet barn idag i det här landet som det är.

Jag ska flytta inom fem år permanent. Det kommer vara det bästa jag har gjort någonsin tror jag.
Under min uppväxt tyckte jag fan Sverige var det perfekta landet. Nu tjugo år senare tänker jag inte vara med på det sjunkade skäppet längre. Andra länder skrattar ju för fan åt oss i alla avseenden.

Nä usch, blir arg bara jag tänker på det.
Citera
2020-04-10, 09:48
Medlem
125k för ett finger i fittan och synen av en liten orch som står och spelar skinnbanjo måste ändå ses som en vinstaffär för flickan. Lite svårt att tycka synd om henne när hon följer med denna eminenta herre vart hän han behagar.
Citera
2020-04-10, 11:19
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibamus
125k för ett finger i fittan och synen av en liten orch som står och spelar skinnbanjo måste ändå ses som en vinstaffär för flickan. Lite svårt att tycka synd om henne när hon följer med denna eminenta herre vart hän han behagar.
Finger? Hon har ju börjat blöda?

Följer med? Det står klart och tydligt att han trakasserat henne under en längre tid, är du för hjärndöd för att inse att det är han som har följt efter henne?
Citera
2020-04-10, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Finger? Hon har ju börjat blöda?

Följer med? Det står klart och tydligt att han trakasserat henne under en längre tid, är du för hjärndöd för att inse att det är han som har följt efter henne?
Ja, för att hon fick ett finger upp i fittan, kan du inte läsa eller? Eftersom du verkar vara för efterbliven för att klicka på en länk har jag saxat från artiklen för dig att läsa:
När flickan var på väg hem från skolan den 27 augusti 2018 hoppade hon på bussen. Hon satte sig bredvid Omran, som gick samma klass, längst bak i bussen för att hon inte vågade säga emot honom när han krävde det.

[...]

När Omran steg av bussen, gjorde flickan också det, trots att hennes hållplats låg betydligt längre bort. Detta för att Omran annars skulle bli arg. Han hade sagt att han ville ta en cigarett tillsammans med henne. För att göra det tog Omran med flickan bort mot Älmstabron.
Hon har alltså sig själv att skylla, vad tror hon ska hända när man följer med en orch som regelmässigt trakasserar en under en bro? Att de ska prata om vilka killar hon tycker är snygga?
Citera
2020-04-10, 11:50
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ja, för att hon fick ett finger upp i fittan, kan du inte läsa eller? Eftersom du verkar vara för efterbliven för att klicka på en länk har jag saxat från artiklen för dig att läsa:
När flickan var på väg hem från skolan den 27 augusti 2018 hoppade hon på bussen. Hon satte sig bredvid Omran, som gick samma klass, längst bak i bussen för att hon inte vågade säga emot honom när han krävde det.

[...]

När Omran steg av bussen, gjorde flickan också det, trots att hennes hållplats låg betydligt längre bort. Detta för att Omran annars skulle bli arg. Han hade sagt att han ville ta en cigarett tillsammans med henne. För att göra det tog Omran med flickan bort mot Älmstabron.
Hon har alltså sig själv att skylla, vad tror hon ska hända när man följer med en orch som regelmässigt trakasserar en under en bro? Att de ska prata om vilka killar hon tycker är snygga?

Ser inte någonting om ett finger i din saxning, du är efterbliven helt enkelt.
Citera
2020-04-10, 11:52
Medlem
Citat:
Ser inte någonting om ett finger i din saxning, du är efterbliven helt enkelt.
Jag är inte din skötare, således kan jag inte göra allt jobb åt dig. Du får läsa artiklen helt enkelt.
Citera
2020-04-10, 11:59
Medlem
Wajis avatar
Det borde finnas en belöning för den som fimpar denna jävla våldtäktsman Det där svinet har förbrukat sin rätt att leva. Jag fattar inte vilka straff Sverige utdelar.
Citera
2020-04-10, 12:02
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Läs på själv för fan! Hon var ju livrädd för honom. Eller har du kanske liknande tankar som våldtäktsapan?
Citera
2020-04-10, 12:03
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Jag är inte din skötare, således kan jag inte göra allt jobb åt dig. Du får läsa artiklen helt enkelt.

Inget finger mao?

Att hon foljt med honom beror nog också på att han trakasserat henne under en längre tid och troligen var väldigt rädd, bevisligen med all rätt.

Håller med ovanstående talare, att skuldbelägga tjejen istället for våldtäktsbabben i detta läge tyder en hel del på att du själv gått i samma tankebanor.
Citera
2020-04-11, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Läs på själv för fan! Hon var ju livrädd för honom. Eller har du kanske liknande tankar som våldtäktsapan?
Jävligt smart att följa med honom bort från en plats med både kameraövervakning och andra människor då. När jag är livrädd för någon brukar jag också följa med till folktomma platser. Är man livrädd brukar man väl hålla sig på behörigt avstånd?
Citat:
Inget finger mao?

Att hon foljt med honom beror nog också på att han trakasserat henne under en längre tid och troligen var väldigt rädd, bevisligen med all rätt.

Håller med ovanstående talare, att skuldbelägga tjejen istället for våldtäktsbabben i detta läge tyder en hel del på att du själv gått i samma tankebanor.
Man känner andra så som man känner sig själv brukar det ju heta. Att ni två har latenta våldtäktsfantasier får stå för eder själva. Följer man med en babbe som upprepade gånger visar att han inte respekterar ens gränser till underredet av en bro får man skylla sig själv.
Citera
2020-04-11, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Uppgifter från Migrationsverket visar att Omran ansökte om uppehållstillstånd den 8 augusti 2014 och beviljades permanent uppehållstillstånd den 12 november 2014. Han ansökte om svenskt medborgarskap den 16 augusti 2017 och fick det beviljat den 28 augusti 2017 trots åtal för våldsbrott."
Vad snabbt det gick för honom att få det beviljat. Den genomsnittliga handläggningstiden är 293 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in