2020-04-11, 15:36
Medlem
spoilers avatar
Hovrättsdom;

https://www.docdroid.net/QUykeJE/sve...2020-03-02-pdf

FUP Brottsplats;

https://www.docdroid.net/oL7XMQb/nor...rottsplats-pdf

Tidigare tr-dom (misshandel/olovlig körning);

https://www.docdroid.net/mlXdMPz/nor...2017-09-07-pdf
Citera
2020-04-11, 15:51
Medlem
Evaristos avatar
I hovrättsdomen står att han är medborgare i Syrien. Men tidigare i tråden uppgavs att han fick svenskt medborgarskap 2018.
Citera
2020-04-11, 15:54
Medlem
Ko1pa41ss avatar
Citat:
Han ansökte om svenskt medborgarskap den 16 augusti 2017 och fick det beviljat den 28 augusti 2017 trots åtal för våldsbrott."

Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Vad snabbt det gick för honom att få det beviljat. Den genomsnittliga handläggningstiden är 293 dagar.
50 snabba lax under bordet för att handlägga familjekompis ansökan före i kön. Standard.
Citera
2020-04-11, 15:56
Medlem
Ghastens avatar
Underbart land fy fan spyr på dem som bestämmer. Skicka ut dem med huvudet före
Citera
2020-04-11, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko1pa41s
50 snabba lax under bordet för att handlägga familjekompis ansökan före i kön. Standard.
Tror inte det va pengar inblandat. Snarare batikhäxa som såg att möjligheten till nekat medborgarskap pga kriminalitet fanns och skyndade på ärendet. Nu är han tvungen att slicka batikkvinna i några år. Hoppas att någon med stake om det nu finns det i Älmsta tar tag i saken,gör om gör rätt.
Citera
2020-04-11, 18:05
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evaristo
I hovrättsdomen står att han är medborgare i Syrien. Men tidigare i tråden uppgavs att han fick svenskt medborgarskap 2018.

Det är smidigt att ha både svenskt och syriskt;

https://www.docdroid.net/D6YI9Zi/nor...ngsansokan-pdf
Citera
2020-04-12, 02:00
Medlem
Dassaults avatar
Omran Alshikh Saleh , 20010101-4736
Medborgare i Syrien
Citera
2020-04-12, 17:44
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Okej, så du duckar frågan huruvida du inte håller med om att det är värre att få en hel kuk uppkörd framför ett finger och övergick istället till min person, vilket därtill är Off Topic. Intressant.^^
Duckar? Nej du. Men eftersom du verkar genuint svagbegåvad och eventuellt har våldtäktstendenser själv ser jag inte det värt att diskutera med just dig.
Citera
2020-04-12, 21:41
Medlem
BuckshotBills avatar
Importerad fast-track av Löfvén för att berika svenskarna som fortsätter tiga och ger Lövén ökat förtroende.

Vi får vad vi förtjänar. Ingen i världen kommer respektera svenskar snart nog.
Citera
2020-04-12, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RAMMVOGEL
Duckar? Nej du. Men eftersom du verkar genuint svagbegåvad och eventuellt har våldtäktstendenser själv ser jag inte det värt att diskutera med just dig.

Jo, det gör du faktiskt enär du vägrar besvara frågan huruvida du inte anser att det hade varit värre för flickan att få en hel kuk uppkörd än ett finger. Kanske för att du själv inser att det faktiskt hade varit värre men inte vill "ge mig rätt" genom att medgiva detta?

Vidare och rörande våldtäktstendenser, så kan jag garantera att jag inte har något som helst intresse av att våldta någon, ty jag vill enbart stock, inte ge.
Citera
2020-04-12, 22:18
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Det här kan bara inte stämma. Nog fan har jag lärt mig att det land jag föddes i (Sverige) har blivit som en global avfallsplats och det daltas något fruktansvärt med dessa jävla invandrare, men det här tog fan priset.

Hon är helt klart skärrad för livet. Skäggtomten till äckel har gått efter sin fina kvinnosyn och besudlat ännu en av våra unga tjejer. Ibland när jag kollar på Monde, Gore o Bizarre här på forumet förvånas jag över hur barbariskt det kan vara i världen där vi inte har en civilisation som här, men åt andra sidan så är ofta det de håller på med bara mänskligt. Det är ju rättvisa upp och ner. Det är ju fan våran jävla regering som är helt sjuka i huvudet. Jag undrar ibland vad som vore värst, att bo som ung kvinna i Brasilien tex. eller att bo som ung kvinna i det "nya" Sverige.

Fyfan alltså. Två månaders ungdomsvård för att ha förstört ett liv. Enligt mig är våldtäkt värre än mord då du berövar personen totalt på dess trygghet och känsla av att äga sin egen kropp. Något som troligtvis aldrig kommer tillbaka på henne, men det där äcklet ska alltså göra två månader ungdomsvård och sen vandra fritt igen på våra gator?

Jag blir så frustrerad och upprörd när jag läser år ut och år in hur Sverige håller på att gå åt helvete i alla avseenden, men våra såkallade "straff" vi har idag för våldsbrott och liknande är så jävla vidriga så det tar fan priset. Hade hoppats att äcklet iaf. hade blivit utvisad, då kanske det hade skapats riktig rättvisa i hans hemland, om det nu hade kommit fram vad han hade gjort.

Jag hade med ett leende på läpparna stått först i kön om det hade kommit till att avgöra straffet på detta lilla smuts. Skurit av han kuken o tvingat han äta upp den hade jag gärna gjort alla dagar i veckan utan en tanke på ånger, skulle nog njuta av det faktiskt.

Men sen är jag lite sjuk i huvudet. Är inte speciellt "svensk" av mig även om jag är helsvensk, och tur fan är väl det. För finns det något tråkigare än "svenssons".

Har sagt det många gånger, jag är ju medlem i en skytteklubb sedan flera år tillbaka. Är det någon gång jag utan tveka skulle skjuta någon är det om någon gav sig på min syster tex. Då hade jag gärna spenderat de närmaste åren på det budgethotell vi svenskar kallar "fängelse" för att få rättvisa.

Såg en video en gång med nån gubbe som fick en hel jävla kvast uppkörd i arslet och han hade tydligen våldtagit någon och det var så byborna handskades med honom. DET är ren jävla rättvisa.
Hatar det menlösa jävla daltandet vi har med precis allting i det här fega jävla landet jag tyvärr kommit att avsky på senare år. Fan jag brukade älska Sverige när jag växte upp. Kolla nu och bara tjugo trettio år tillbaka. Jag hade ALDRIG satt liv till ett litet barn idag i det här landet som det är.

Jag ska flytta inom fem år permanent. Det kommer vara det bästa jag har gjort någonsin tror jag.
Under min uppväxt tyckte jag fan Sverige var det perfekta landet. Nu tjugo år senare tänker jag inte vara med på det sjunkade skäppet längre. Andra länder skrattar ju för fan åt oss i alla avseenden.

Nä usch, blir arg bara jag tänker på det.

Ja, flytta du bara. Låt oss svenskar som faktiskt bryr oss om Sverige och svenskarna ta fajten. Men tjata inte ihjäl dina eventuella framtida utländska barn med dravel om Sverige - lev där du hamnar. Tjata inte ihjäl de eventuella barnstackarna med dravel om det Sverige du övergav.
Citera
2020-04-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Va i helvete!?
Svenskt medborgarskap fast att han var åtalad för ett sådant grovt brott? Och endast ungdomsvård?

Kan någon rätta mig, men visst ska man inte kunna få medborgarskap om man är i misstankes register?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in