Citat:
Ursprungligen postat av
Ådärkomdenja
Nåt jag irriterar mig hejdlöst på är när äldre kärringar
(det är alltid dom som gör det) slår upp sin bildörr på
trånga parkeringar, och låter sin dj-vla dörr träffa en
bredvidstående bil. Råkade ut för det häromveckan,
fanskapet fick en avhyvling så jag trodde att jag
framkallade hjärtattack på tanten. Som givetvis
var iförd kappa och hatt (=borde inte ha körkort).
Nå, vilket är värst?
att man inte kan trafikregler för att man köpt sitt körkort svart ex.: att man inte stannar före övergångsställe när man är 40-60% över.
Att man inte vet hur man kör i en rondell. Att man inte blinkar. Att man inte har ljuset på när det är mörkt (kriminella?), att man som busschaufför säger något i högtalaren som ingen förstå (om man inte kan svenska hur har man då tagit körkortet?). att man som muslimsk taxichaufför börjar skrika å en för att man vill betala med kort eller för tt man kör kunden till en annan adress än dem man upgett för att man är ett retard, eller att man kör över helsträckad, dubbelspärrlinje som taxichaufför för han ska vända för att han kört fel.
att man kör mt rött och tutar på folk som ska över för att han ska köra nr det är rött, att man står och väntar på bussen men att en muslim stannar och gör fuck off och skriker på sitt skitspråk att man ska knulla ens mamma och att man ska halshugga en.
det finns en del att ta av, det finns säkert en hel del till som jag personligen inte varit med om.