Citat:
Ursprungligen postat av
Hissen100
Tog nån i förbifarten, antar att du är schysst och inte är anställd - blir fasen trött på Qvisslingarna. <orkar inte nläsa 2000 inlägg.
Flickvännen (fru) jobbar även med VEB. Hon är helt förskräckt, på NKS, ja på karolinska dör massor, det är panik. Blir så jävla förbannad på skitstövlarna som låtsas att problemet inte finns.
Förstår ni inte, jag vet: IVA-platserna är slut.....
Nu får du fan snart ge dig! Jag inser att din fru har det förjävligt, och att du oroar dig utav helvete, det hade jag också gjort i din situation. Jag och de flesta andra fattar också att detta är på blodigt allvar nu, men ditt jävla snack om qvisslingar och säpoanställda troll börjar spåra ur. Man måste inte vara avlönad av Säpo eller landsförrädare bara för att man inte tror att Sverige håller på att gå under just nu, trots enorma påfrestningar.
Jag läste ett av dina inlägg som du skrev för drygt 11 dagar sedan. Där sa du att iva är fullt och Stockholm stänger ner imorgon.
Har det varit fullt sen dess då menar du? Om nu iva har varit fullt i snart två veckor, borde ju dödstalen totalt explodera, vilket de faktiskt inte har. Om du nu inte skall komma med att alla mörkar..
Som avslutning, hoppas jag innerligt att din fru (och alla hennes kollegor)klarar sig från att bli smittad av detta jävulens virus. Och att vi snart skall vara igenom detta helvete.
Sov gott!