2020-04-07, 20:05
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
https://minfil.com/1ax9F3a4oe/D64E8611-5E0B-445C-828E-9A1CB0EADEA2_jpeg
https://minfil.com/zexbFba9o9/11FABE79-A523-418C-8E0D-93C3EFEA6825_jpeg
https://cdn-33.minfil.com/xcx9F3a9o2/2edecc92-1586282815/8265DFD2-AB72-4744-AE47-6445EC9BC65D.jpeg

Dessa märken på trädet påminner väl inte om någon kofot? Är det ens säkert att dessa uppstått i samband med mordet?

Och varför slå tre ggr på ett träd i samband med att du ska slå ihjäl en människa?
Citera
2020-04-07, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Dessa märken på trädet påminner väl inte om någon kofot? Är det ens säkert att dessa uppstått i samband med mordet?

Och varför slå tre ggr på ett träd i samband med att du ska slå ihjäl en människa?
Han missar eftersom hon kanske rör på sig de första slagen. Eller?
Citera
2020-04-07, 20:07
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
"160731 SD spelar Näcken i storfilmen Jakten på det försvunna kyrksilvret: "

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

#TeamÅsaHiding

Ja den där kräk emojin saknar jag definitivt. Han är mer till sin fördel med kläder på. Urk.
Citera
2020-04-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Försöker läsa ikapp denna dag. Mastigt och intressant idag, ser jag.

Men din fråga ovan har jag ett svar på:

"SD har ett eget bankkort"

Och som du säger, fast med andra ord: SD´s stjärnvittnen ”Det bidde en tummetott”.

Go, go, go #TeamÅsaHiding !!!

Haha ja faktiskt, bankkortet är viktigt 🤣 Tummetott, Slickepott, Långeman, Gullebrann och Lille Stefan psykopaten.
Citera
2020-04-07, 20:14
Medlem
notknapparens avatar
Ett uttalande av åklagaren idag:

"– Så mycket besvär var Lena för exfrun att hon kände sig lättad när hon var försvunnen, säger Therese Johansson, och fortsätter;
– Det finns inget som tyder på att hon är kapabel att utföra mord. Men Lena är ett problem om de skulle försöka reparera förhållandet.
"

https://www.na.se/artikel/just-nu-aklagarens-slutanforande-45-aringen-har-inget-alibi-folj-direktrapporten-fran-rattegangen-om -hjarstamordet

Ja, vad är det jag försöker säga egentligen.
Hm, det är väl kanske det att det känns som att åklagarren nästan påpekar att HD är inte bara orsaken, utan att HD anser att L*ena är ett problem och att hon vill ha henne ur vägen.

Åklagaren kanske inte säger att HD är anstiftaren, men så nära man kan komma.
Citera
2020-04-07, 20:15
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Han missar eftersom hon kanske rör på sig de första slagen. Eller?

Det ser ut som tre slag varav två rätt så kraftiga. Ser inte ut som att dom uppkommit av misstag så att säga. Någon sa att kanske man slått på trädet för att få henne att sluta skrika, men varför varna på trädet och sen slå ihjäl henne??
Har man bestämt sig att hon ska dö så slår man väl ihjäl henne direkt...
Citera
2020-04-07, 20:18
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen

"– Så mycket besvär var Lena för exfrun att hon kände sig lättad när hon var försvunnen, säger Therese Johansson, och fortsätter;
– Det finns inget som tyder på att hon är kapabel att utföra mord. Men Lena är ett problem om de skulle försöka reparera förhållandet.
"

https://www.na.se/artikel/just-nu-aklagarens-slutanforande-45-aringen-har-inget-alibi-folj-direktrapporten-fran-rattegangen-om -hjarstamordet

Hm, det är väl kanske det att det känns som att åklagarren nästan påpekar att HD är inte bara orsaken, utan att HD anser att L*ena är ett problem och att hon vill ha henne ur vägen.

Fast man kan ändå förstå att hon känner skadeglädje då LW faktiskt pippade hennes man.
Citera
Medlem
Rastades avatar
Här kan man höra SD från rättegången också-
Verkar som allt kommer släppas snart.

https://www.instagram.com/p/B-sGh-9H2J9/?igshid=187jkil689hir
Citera
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Teleskopbatong...?

Tar inte mycket plats, har en sån själv (kan ha varit en sån han haft nedstucken i byxorna bakom ryggen den 11-12) https://armygross.se/utrustning/knivar-multiverktyg/teleskopbatong-amerikansk-med-fodral/
Synd att det inte fanns någon recention från början på maj av nån D-sson. Hoppas polisen kollat kundregister/betalningar till de ganska få firmor i Sverige som säljer Armysuplys
Citera
2020-04-07, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen

"

Amen.
Jag tror att du har helt rätt.
Bra skrivet.
Citera
2020-04-07, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Bästa @Moschata

Anledning till att jag skrev som jag gjorde, var helt enkelt sagt att jag vill veta om andra medlemmar inom tråden har observerat sig över detta om L*na Wesstr*m hade någon form av blödande sårskador på någon av sina händer så som framför allt på något eller flera fingrar.

Innan jag skriver mitt eget inlägg om detta, vill jag vara säker på att folket inom tråden har observerat den fakta som finns att tillgå.

Jag har mycket som jag skulle vilja framföra inom denna tråden gällande det begångna mordet på L*na Wesstr*m, men det är väldigt tråkigt när man blir kallad för en psykiskt störd tvångs-lögnare som drogas med medicinering.

Om jag till exempel skulle inom denna tråden framföra några tidigare av L*na Wesstr*m:s skrivna text-stycken från hennes skrivna privata dagboks-anteckningar, så skulle jag bli kallad för både det ena och det andra och med den anledningen avstår jag.

Om du har lust och känner för att svara mig angående din vetskap om L*na Wesstr*m:s skador på hennes händer eller fingrarna, så skulle jag i sådant fall vilja diskutera med dig om hur det bör ha gått till bakom bullerplanket då L*na Wesstr*m misshandlades till döds.

Mvh/ @JokerMannen

Förstår. Jag har ingen känsla av att du blivit dåligt bemött, eller å har jag missat det - utom vid något tillfälle då (jag tror) det handlade om ditt uttryckssätt. Vi är många som i någon tråd varit ifrågasatta.

Vad gäller skador på LW:s händer, särskilt fingrar, vet jag inte mer än vad jag skrivit, att det framkom nyligen i rapportering (i går typ) att hon hade avvärjningsskador, att hon endast haft tid o utrymmer till att hålla sina händer som skydd för sitt huvud.
Jag tror det var i relativ anslutning till att en bild med LW:s hand visades, för att man ska se ringarna.
Jag tänkte på att handen låg mot ett grönt löv och att det fanns någon form av stenbeläggning under, och funderade på var någonstans bilden tagits - av henne själv eller av tekniker på plats efter gärningen.
Försökte se spår av skador men kunde inte se några rispor .. förmodligen togs inte bilden efter gärningen. Stämmer inte heller med plattbeläggningen som skymtar under det stora lövet.
Vi får se tiden an, eller du får skriva din teori ändå ..
Citera
2020-04-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarumy
Ryggradslöst av dig att inte erkänna att du har haft fel hela tiden, men jag förväntade mig inte annat.
Liksom SD ljuger och förvanskar du fakta hela tiden. Liksom JG saknar du ryggrad.
Din åsikt om SD spelar ingen roll, och har aldrig gjort.
Världen vet vad han gjort, hur han betett sig, världen vet att han är en mördare som snart tilldelas ett väldigt långt straff, förhoppningsvis livstid.
Du kan ljuga här och fara ut mot Lena hur mycket du vill, det förändrar inget.

Precis! Inte heller hans åsikter om LW. Helt ovidkommande när TR kommer med sin dom. Snoris inser inte hur fel han resonerar i en mordrättegång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in