Citat:
Ursprungligen postat av
Moschata
Det framkom, står i rapporten, om "avvärjningsskador" och att hon endast haft tid till att hålla upp händerna och skydda sitt huvud.
Så svaret borde bli ja.
Bästa @Moschata
Anledning till att jag skrev som jag gjorde, var helt enkelt sagt att jag vill veta om andra medlemmar inom tråden har observerat sig över detta om L*na Wesstr*m hade någon form av blödande sårskador på någon av sina händer så som framför allt på något eller flera fingrar.
Innan jag skriver mitt eget inlägg om detta, vill jag vara säker på att folket inom tråden har observerat den fakta som finns att tillgå.
Jag har mycket som jag skulle vilja framföra inom denna tråden gällande det begångna mordet på L*na Wesstr*m, men det är väldigt tråkigt när man blir kallad för en psykiskt störd tvångs-lögnare som drogas med medicinering.
Om jag till exempel skulle inom denna tråden framföra några tidigare av L*na Wesstr*m:s skrivna text-stycken från hennes skrivna privata dagboks-anteckningar, så skulle jag bli kallad för både det ena och det andra och med den anledningen avstår jag.
Om du har lust och känner för att svara mig angående din vetskap om L*na Wesstr*m:s skador på hennes händer eller fingrarna, så skulle jag i sådant fall vilja diskutera med dig om hur det bör ha gått till bakom bullerplanket då L*na Wesstr*m misshandlades till döds.
Mvh/ @JokerMannen