Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Polisens första intryck när de kom till LWs bostad
var att det bodde en missbrukare där.
De hade ju rätt.
Missbrukare av GC, vänner, män...
Det var inte så snoris uttryckte det.
Han påstår i stort sett varje inlägg att alla ljuger. Själv citerar han och låter det se ut som att det är L*ena som vill mörda sitt barn och låta blodet rinna. Inga länkar eller hänvisningar heller. Snoris har själv sagt att han hoppades på att kunna få se på porrpastorns porrfilmer.
Om man nu hävdar att man är moraliskt högstående och är den (enda) som säger sanningen borde man visa det genom att själv tala sanning.
Det som polisen skrev var LÅNGT ifrån det den sk sanningssägaren skrev.
Snoris skrev att polisen sa "Att Lena levde som en knarkare (enl, polisen ).
LÄS: Inte alls lika ofräscht, inte avsevärt stökigt, bara väldigt mycket saker och det ser ut som en person som inte prioriterar att ha ordning och som inte riktigt hinner med.
Hur får du det till att polisen sa att hon levde som en knarkare?????
Polisen aktbilaga 1445/5:
"
Jag och Eric åker först hem till Lena för att göra ett närsök. Det första som slår mig när vi
kommer in i hennes hem är att det är väldigt mycket saker överallt. Automatiskt drog jag
liknelser till ett hem där en missbrukare bor, men inte alls lika ofräscht. Bara väldigt mycket
saker, men inte avsevärt stökigt. Jag fick känslan av att hon är en person som har mycket för
sig och inte riktigt hinner med eller prioriterar att ha ordning hemma"
Hatet som ni sprider runt letar sig in ända in i vårt hem, in i mitt vardagsrum.
Det letar sig in till de sörjande.