Citat:
Nej det kan inte lika gärna vara åt andra hållet eftersom det alltid är "de andra" som börjar. När man försökt diskutera på ett ordentligt sätt gång på gång men allt man skriver förvrängs eller medvetet missförstås så pallar man inte till slut. Inte när man är en normalt begåvad person.
Min uppfattning är att det finns många mindre intelligenta som diskuterar här. Alternativet är att de har en eller flera diagnoser som gör att de inte kan se större perspektiv. Ytterligare ett alternativ är att de är hjärntvättade, t.e.x jude-maffian anhängarna.
Det finns en gräns för hur mycket man orkar förklara och dadda/gulla med folk, sedan lägger man ner. Men, det kan fortfarande vara roligt att gå in och skriva lite smått och gott. Ibland träffar man på en vettig debattör.
Jag tror inte att du riktigt är införstådd med nivån av de inlägg som jag och Jenny får bemöta. Hade jag vetat hur man kopierar citat mellan olika trådar så hade jag kunnat ge dig ett axplock.
Min uppfattning är att det finns många mindre intelligenta som diskuterar här. Alternativet är att de har en eller flera diagnoser som gör att de inte kan se större perspektiv. Ytterligare ett alternativ är att de är hjärntvättade, t.e.x jude-maffian anhängarna.
Det finns en gräns för hur mycket man orkar förklara och dadda/gulla med folk, sedan lägger man ner. Men, det kan fortfarande vara roligt att gå in och skriva lite smått och gott. Ibland träffar man på en vettig debattör.
Jag tror inte att du riktigt är införstådd med nivån av de inlägg som jag och Jenny får bemöta. Hade jag vetat hur man kopierar citat mellan olika trådar så hade jag kunnat ge dig ett axplock.
Kan relatera till frustrationen. För mig med mina högeråsikter upplever jag den föga förvånande tvärtom. Dock är min reaktion inte att börja tramsa utan att slänga in fler aggro kraftuttryck medan jag argumenterar. Detta tillstånd har varit mer eller mindre konstant i flera år

Kan inte jag få en vettig-debattör-godis av feministerna? [Puppy eyes]
Jag är ju den vettigaste debattören ever. Bara skåda hur jag likt en överspänd robot tuggar igenom argumenten och varvar med lagom torra kraftuttryck.