2020-04-06, 18:21
Medlem
Eagle35s avatar
Alex tränar med Sami för han vill "hjälpa" Sami med träningen? Hur kommer det sig sista tiden? Jo för han vet att han är omtyckt, innan sket han i honom. Hur kan inte folk se det??
2020-04-06, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Inte läst SDS program? Gillar Jassa och dom bögar?
Du svarar inte på min fråga. Varför skulle Jassa ogilla bögar?
2020-04-06, 18:24
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Alex tränar med Sami för han vill "hjälpa" Sami med träningen? Hur kommer det sig sista tiden? Jo för han vet att han är omtyckt, innan sket han i honom. Hur kan inte folk se det??

Tidigare var Sami totalt ointresserad och hade Glasman som bestämde över honom.
De började träna när Glasman fortfarande var kvar men han var ju väldigt negativ så fort Sami ville träna.
2020-04-06, 18:24
Medlem
Eagle35s avatar
Sa Alex precis ikväll ska vi köra ett pass nåt sånt? Han är helt säker på att han ska stanna för Sami är omtyckt.
2020-04-06, 18:25
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Alex tränar med Sami för han vill "hjälpa" Sami med träningen? Hur kommer det sig sista tiden? Jo för han vet att han är omtyckt innan sket hab i honom. Hur kan inte folk se det??

Helt fel tror jag. Även om du har rätt så spelar det ingen roll. Det är en win-win-situation.

Tidigare satt Sami oftast fastklistrad i saccosäckarna tillsammans med Glasman. Ingen ont om Glaset, men när han försvann bildades nya vänskapskonstellationer och Sami vill väl passa på att göra nåt vettigt med sig själv under sin vistelse i huset. Bra säger jag.

(FB) Big Brother 2020
Medlem
Globalisten55s avatar
Snart nästan var fjärde lägger sin röst på SD
Varför då?Tror det kan bero på otryggheten som blivit med massor av skjutningar rån Osv...Jasmine får väl rösta hur fan hon vill det är bara löjligt att ta upp här🤪Nu är min favorit Julia som är centerpartist tyvärr😂
Medlem
Vad tror ni om dom får en valborgfest iår? Likt den dom fick i 2006?
2020-04-06, 18:26
Medlem
HeligModer och Lord2Moyne ni är saknade i tråden!

OnT: Jag undrar helt seriöst hur detta ska gå till ikväll? Så alla fem sitter i mitten. Två av dem får besked rätt så snabbt då att de är räddade. Men ska alla de andra tre in i uppdragsrummet?
2020-04-06, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Snart nästan var fjärde lägger sin röst på SD
Varför då?Tror det kan bero på otryggheten som blivit med massor av skjutningar rån Osv...Jasmine får väl rösta hur fan hon vill det är bara löjligt att ta upp här🤪Nu är min favorit Julia som är centerpartist tyvärr😂
Jassa har röstat på Centerpartiet också. Iallafall på en bild hon delade, såg att hennes syster delade det vidare. Men tror även hon lagt en röst på SD. Som jag har uppfattat det har hon röstat på kandidater från olika partier samtidigt.
2020-04-06, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Du har tyvärr inte läst mitt riktigt heller. Jag skrev om hon är SDare.
Läs SDs program. Gillar de bögar eller oliktänkande?
Jag orkar inte ens svara på ditt trams. Givetvis finns det både bögar och folk som gillar bögar som röstar på SD.

Så, varför skulle Jassa hata bögar? Verkade hon hata Patsy? Lisa? Hon och Mergim är ju bra vänner och han är garanterat bög.
2020-04-06, 18:31
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
HeligModer och Lord2Moyne ni är saknade i tråden!

OnT: Jag undrar helt seriöst hur detta ska gå till ikväll? Så alla fem sitter i mitten. Två av dem får besked rätt så snabbt då att de är räddade. Men ska alla de andra tre in i uppdragsrummet?

Jag har uppfattat det ungefär så men med den skillnaden att jag tror att vi tittare kommer få rädda en tredje person under programmets gång och sedan skickas två in i uppdragsrummet. Så det kommer att bli tajt med tid för röstningen.
2020-04-06, 18:35
Medlem
TangerineDreams avatar
Produktionen har ju helt klart inte sagt hela sanningen om Covid-19 för dom.
När Julia pratade med Victoria och Mergim om uteserveringar, började dom prata om Corona.
"Tror inte det är så farligt, är ju bara en helt vanlig förkylning"!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in