2020-04-06, 18:02
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Såg det. Sjukt hur Mergims "fans" håller på och skriver massa lögner om andra deltagarna på insta. Var ju en som skrev att Jasmine hatar homosexuella här om dagen också. Visade sig att den personen älskar Mergim också.
Klart Jassa hatar homosexuella om hon är SDare, inget konstigt för det gör alla SDare annars borde dom inte vara SDare. Tyvärr har jag en kompis som är det, trots att hans son är bög. Kompisen har iofs inte alla hästar i stallet. Trist.
2020-04-06, 18:03
Medlem
Citat:
Såg det. Sjukt hur Mergims "fans" håller på och skriver massa lögner om andra deltagarna på insta. Var ju en som skrev att Jasmine hatar homosexuella här om dagen också. Visade sig att den personen älskar Mergim också.

Tycker det är rätt dumt att dra in Sami i detta som sitter inlåst i ett hus och inte kan försvara sig. För detta är att dra alla över en kant. Förutfattade meningar. Finns nog olika åsikter som röstar på de andra deltagarna med. Men bara för att han öppet stått för sina åsikter så kastar folk skit.
2020-04-06, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Sami och Jass borde bli räddade som de första två, så det står mellan Alex, Vicky och Mergim. Mergim får säkert lite Lennie-röster, plus fjortistjejerna som tycker han är snygg (och inte fattar att han är gay). Så om man vill ha ut Vicky ska man alltså rösta på Alex...?

Men det är ju om man får rösta på alla tre i sista steget, det kanske kommer någon twist.

Tror nog Mergim kan få mer röster än Jassa, han verkar ha stort stöd här på flashback vilket är jävligt konstigt.
2020-04-06, 18:04
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Tror nog Mergim kan få mer röster än Jassa, han verkar ha stort stöd här på flashback vilket är jävligt konstigt.
Ja om Sami och Mergim räddas först så behöver jag inte grubbla vidare, då måste jag rösta på Jass trots allt.
2020-04-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Klart Jassa hatar homosexuella om hon är SDare, inget konstigt för det gör alla SDare annars borde dom inte vara SDare. Tyvärr har jag en kompis som är det, trots att hans son är bög. Kompisen har iofs inte alla hästar i stallet. Trist.
Hur tänker du här? Varför skulle hon vara bögar för att hon är SD? Om hon nu är SD, det vet vi väl inte.

Följer en riktig råbög på Instagram, som är SD. Han är dessutom inte någon arisk svensk utan ser ut som han har något annat ”i” sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Du visar ännu en gång hur iq-befriad du är. Det hade inget med SD och göra utan hon hade tydligen sagt det. Vilket inte stämmer. Alla som röstar SD hatar inte homosexuella heller. Du verkar mer PK än TV4.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja om Sami och Mergim räddas först så behöver jag inte grubbla vidare, då måste jag rösta på Jass trots allt.

Yes, samma här.
2020-04-06, 18:06
Medlem
__Alez__s avatar
Vickan skulle lida mest av att röstas ut idag p.g.a Corona.
2020-04-06, 18:09
Medlem
FarbrorAgges avatar
I min värld ska Vickan eller Jass ut ikväll. Dessa två är prio ett för mig att få bort.
2020-04-06, 18:10
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hur tänker du här? Varför skulle hon vara bögar för att hon är SD? Om hon nu är SD, det vet vi väl inte.

Följer en riktig råbög på Instagram, som är SD. Han är dessutom inte någon arisk svensk utan ser ut som han har något annat ”i” sig.
Inte läst SDS program? Gillar Jassa och dom bögar?
2020-04-06, 18:15
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Du visar ännu en gång hur iq-befriad du är. Det hade inget med SD och göra utan hon hade tydligen sagt det. Vilket inte stämmer. Alla som röstar SD hatar inte homosexuella heller. Du verkar mer PK än TV4.
Du och Jassa har inte heller läst deras program förstår jag. Det hade inte Judarna gjort heller 1933.
98 % av de som röstar SD, gör det enbart pga invandringen. Eller vad tror du?
Vad har dom för annan politik?
Hoppas verkligen Vickan åker ikväll.
2020-04-06, 18:18
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Blir Mergim kvar blir hon ännu mer arg för hon vill ha Lennie för sig själv så du har helt fel där.

Men ja, att mergim är kvar är en självklarhet.. Står mellan alex och vickan det är de jag menar och av dom så är det bästtre att alex stannar för att göra amilia missnöjd!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in