Citat:
Det är en ganska luddig fråga, farbror. Att leva med integritet, sträva efter sanning, moral är inte ett ord. räcker det? Du kan vara rätt säker på att jag upplevt många skarpare situationer än din 50-tals idyll. Ok? Har du fått kissa klart nu? Det är inte lätt med inkontinens.
Så nu är det din tur. 3 decennier av dogmatisk feminism anser du inte har sårat vårt land, också nu inför en pandemisk kris?
Så nu är det din tur. 3 decennier av dogmatisk feminism anser du inte har sårat vårt land, också nu inför en pandemisk kris?
Alltså har du gjort ingenting, men det visste jag redan. Tomma tunnor skramlar mest. Jag är rätt övertygad om att ditt skryt om skarpa situationer är luftbubblor i storlek med din pissblåsa. Jag är också rätt säker på att både dina luftbubblor och din pissblåsa skulle tömmas ganska per omgående om du ställdes inför skarpa situationer.
Men jag skall svara på din frågeställning, nu när du bekänt färger. Det är inte enbart feminism, det är mycket mer än så. Det är en naiv men samtidigt förgiftande föreställning om hur världen kunde bli ett paradis, bara alla tror på det. Feminism är ett ben i detta, men det finns många fler.
Alla vill tycka mest synd om sig själva, och tyvärr får jag säga att du inte gör särskilt bra reklam för en svensk man, du låter mer som en gnällspik.
Men jag har faktiskt startat en tråd om jus hur feminism påverkat samhället negativt, tyvärr verkar du vara en av de bortcurlade jävlar som är en produkt av det.
(FB) Feminism urholkar Sveriges konkurrenskraft och gör oss till ett U-land.
Ingen stake, inga initiativ, bara en jävla massa gnäll. Och det är inte ett specifikt kvinnoproblem, det beror minst lika mycket på de män som likt dig viker sig likt papperstigrar när ni möter minsta lilla motstånd