Citat:
Ursprungligen postat av
totalattack
Det är tur att tjejerna på det här forumet har dig som lätt för en debatt till att handla om din senaste skruvning på bilen. Renässansgeniet, psykiatriker, SEAL-soldat, bilmekaniker och superknullare. Vilka andra talanger har du på din lyra geniet?
Ontopic, jag antar att du inte anser att 3 decennier av dogmatisk feminism i Sverige har någon inverkan på situationen landet är i idag, eller att Sverige hade klarat Covid-19 klart bättre utan kvinnogriseriets hjärntvätt?
Hehe, vanligtvis är det ju kärringarna här på forumet som brukar försöka smiska upp mig verbalt. Men jag begrep faktiskt inte helt vad du menade,
Jag gillar ju att knulla, det är sant, en av mina många brister, men att jag superknullar tror jag är en stark överdrift. Soldat har jag varit, efter fullgjord värnplikt och utlandstjänst har jag fortsatt att vara en del av det tills för en tid sedan, men kanske mer sett det som en hobby på flera sätt. Jag gillar när det smäller. Det är skitkul att skjuta och spränga.
Fast i grund och botten så är det ju ändå en plikt man känt, att försvara sitt fädernesland.
Definitivt ingen Seal, men jag var 18 när jag mönstrade in på en av Sveriges mest krävande militära utbildningar. Vad har du gjort för att fosterlandet skall klara av väpnade konflikter?
Psykiatriker tror jag nog du är den första som har gett mig detta epitet, det var lite lustigt, psykologisk är nog det sista som de som har, eller har haft, med mig att göra skulle kalla mig. Men kanske du läser in att trots mina många brister så när jag ändå en önskan om att människor runtomkring mig skall må bra.
Renässans, vad fan du nu sa, bilmekaniker( därifrån jag kommer betraktades du som utvecklingsstörd om du inte bytte ut motor, växellåda samt drivlina på en amazon på mindre än en dag) just de grejerna fattar jag inte vad du vill ha sagt med.
Men säg mig, vad är männens ansvar i det hela? Var är alla tuffingar som för länge sedan borde satt stopp för ett skeende de så starkt kritiserar? Att vänsterliberalism, feminism och liknande bjäfs lyckats få fotfäste beror på svaga män, inte på kvinnor.