2020-04-05, 20:11
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Absolut. Feminism och multikultipolitiken, inte sällan är det samma agenda och samma aktörer bakom. Men jag sa ju att jag förstod att du inte är förmögen att förstå, antagligen tror du att världen uppstår på nytt i varje ögonblick och inga samhällsprocesser, skeenden eller politisk påverkan inverkar ett dugg på vårt NU.

Exempel, NU. Annars är det tydligt att du inte kan svara för vad du skrivit.
Citera
2020-04-05, 20:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manocaust-survivor
Gynocentrismen har givetvis gjort så att coronakrisen blivit värre än den behövde vara. Fler män än kvinnor dör av coronaviruset eftersom det feminiserade samhället prioriterar kvinnor framför män. Hade män och kvinnor bara fått vård på lika villkor så hade vi haft färre dödsfall. Feminazis viker sig dock aldrig, en av de största kriserna i modern tid är bara ett lägligt tillfälle att sätta deras plan i verket, ett steg till mot den slutliga utrotningen av den vita mannen!

Har du ingen koll? Majoriteten som dör i andra länder är också män.
Citera
2020-04-05, 20:13
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja vi pratade om detta på senaste jude-rådet. Vi svenska kvinnor och judarna alltså, men attans det var ju inte meningen att någon skulle komma på vår kungliga plan.
Citera
2020-04-05, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Exempel, NU. Annars är det tydligt att du inte kan svara för vad du skrivit.
Behöver du exempel på att Sverige slösat 100-tals miljarder på feminism och multikulti men sparat in på skola, sjukvård, polis och militär?

Om jag påstår att det finns ett företag som heter Coca-Cola, klarar du att googla det eller vill du ha källa då med?

Du påvisar alltså inga fel i min tes, utan visar bara din egen världsfrånvändhet.
Citera
2020-04-05, 20:15
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Svensk sjukvård har gått på knäna länge, flera sjukhus var i stabsläge kort innan corona, vi har skickat förstföderskor till Finland, svenska medborgare dör i behandlingsbara sjukdomar pga plats och personalbrist. Etc.

Du är tamejfan skvatt galen.

Ja men vad fan har det med dödstalen i corona att göra?
Det finns IVA-platser som står tomma. De som har kommit in har fått sjukvård.
I länder där det inte existerar feminism som du beskyller för alltihop, där har det inte funnits sjukhusplatser däremot.

Oj så fel du har. Gå och skäms nånstans!
Citera
2020-04-05, 20:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Behöver du exempel på att Sverige slösat 100-tals miljarder på feminism och multikulti men sparat in på skola, sjukvård, polis och militär?

Om jag påstår att det finns ett företag som heter Coca-Cola, klarar du att googla det eller vill du ha källa då med?

Du påvisar alltså inga fel i min tes, utan visar bara din egen världsfrånvändhet.

Du ska ge exempel på hur Coronan skulle hanterats om inte feminismen funnits i Sverige.
Citera
2020-04-05, 20:21
Medlem
Citat:
Du ska ge exempel på hur Coronan skulle hanterats om inte feminismen funnits i Sverige.
Då hade Sverige, med breda marginaler, haft mycket mera pengar till sjukvård. Till att ha personal, ett ständigt beredskapslager av skyddsutrustning, högre löner i sjukvården. Sverige hade haft bättre finanser och istället för alla j.a lilahårgenusutbildningar ett överskott av sjuksköterskor som kunde gjort lite nytta i sina små löjliga liv. Säkert hade psykiatrin varit mindre belastad av kvinnors ohälsa, ingen mår bra av att leva ett odugligt liv. Jag kan fortsätte men du kanske get the picture? Nääää precis .....
Citera
2020-04-05, 20:40
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Det är tur att tjejerna på det här forumet har dig som lätt för en debatt till att handla om din senaste skruvning på bilen. Renässansgeniet, psykiatriker, SEAL-soldat, bilmekaniker och superknullare. Vilka andra talanger har du på din lyra geniet?

Ontopic, jag antar att du inte anser att 3 decennier av dogmatisk feminism i Sverige har någon inverkan på situationen landet är i idag, eller att Sverige hade klarat Covid-19 klart bättre utan kvinnogriseriets hjärntvätt?

Hehe, vanligtvis är det ju kärringarna här på forumet som brukar försöka smiska upp mig verbalt. Men jag begrep faktiskt inte helt vad du menade,
Jag gillar ju att knulla, det är sant, en av mina många brister, men att jag superknullar tror jag är en stark överdrift. Soldat har jag varit, efter fullgjord värnplikt och utlandstjänst har jag fortsatt att vara en del av det tills för en tid sedan, men kanske mer sett det som en hobby på flera sätt. Jag gillar när det smäller. Det är skitkul att skjuta och spränga.
Fast i grund och botten så är det ju ändå en plikt man känt, att försvara sitt fädernesland.
Definitivt ingen Seal, men jag var 18 när jag mönstrade in på en av Sveriges mest krävande militära utbildningar. Vad har du gjort för att fosterlandet skall klara av väpnade konflikter?
Psykiatriker tror jag nog du är den första som har gett mig detta epitet, det var lite lustigt, psykologisk är nog det sista som de som har, eller har haft, med mig att göra skulle kalla mig. Men kanske du läser in att trots mina många brister så när jag ändå en önskan om att människor runtomkring mig skall må bra.

Renässans, vad fan du nu sa, bilmekaniker( därifrån jag kommer betraktades du som utvecklingsstörd om du inte bytte ut motor, växellåda samt drivlina på en amazon på mindre än en dag) just de grejerna fattar jag inte vad du vill ha sagt med.

Men säg mig, vad är männens ansvar i det hela? Var är alla tuffingar som för länge sedan borde satt stopp för ett skeende de så starkt kritiserar? Att vänsterliberalism, feminism och liknande bjäfs lyckats få fotfäste beror på svaga män, inte på kvinnor.
Citera
2020-04-05, 20:53
Medlem
Jag är rätt säker på att just jämställdhet= kvinnors ökande inflytande på samhället ex. skapat stark sjukvård med en chans klara av en pandemi av denna sort.

Gravt patriarkala samhällen, där kvinnor inte tillåts ett eget yrkesliv och dör därför halva befolkningen inte bidrar med skatt och där sjuka förväntas vårdas mer i hemmen, har klart svagare sjukvårds system.
Vilket klart går att se i olika samhällsvarianter.

Bara där har du ju en avgörande inverkan.
Citera
2020-04-05, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Jag är rätt säker på att just jämställdhet= kvinnors ökande inflytande på samhället ex. skapat stark sjukvård med en chans klara av en pandemi av denna sort.

Gravt patriarkala samhällen, där kvinnor inte tillåts ett eget yrkesliv och dör därför halva befolkningen inte bidrar med skatt och där sjuka förväntas vårdas mer i hemmen, har klart svagare sjukvårds system.
Vilket klart går att se i olika samhällsvarianter.

Bara där har du ju en avgörande inverkan.

Fast kvinnor arbetar ju i antifeministiska länder. Feminism handlar idag absolut inte om att kvinnor ska få arbeta. Det handlar om helt annorlunda saker. Hade en svensk feminsthora åkt ned till Indien och berättat om sin "kvinnokamp" för att ensmakommande parasiter som ljugit om sin ålder ska få stanna och gruppvåldta och leva på bidrag hade de indiska feministerna smällt till den svenska feministhoran på käften. De kanske tillochmed hade behandlat henne som en smutsig feministhora och dödat henne.
Citera
2020-04-05, 21:18
Medlem
manocaust-survivors avatar
Citat:
Har du ingen koll? Majoriteten som dör i andra länder är också män.
Hahhaa tror du att Sverige är enda landet i världen där det finns feminazis? Tänk efter lite nu din förståndshandikappade fitta.
Citera
2020-04-05, 21:26
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abominative
Fast kvinnor arbetar ju i antifeministiska länder. Feminism handlar idag absolut inte om att kvinnor ska få arbeta. Det handlar om helt annorlunda saker. Hade en svensk feminsthora åkt ned till Indien och berättat om sin "kvinnokamp" för att ensmakommande parasiter som ljugit om sin ålder ska få stanna och gruppvåldta och leva på bidrag hade de indiska feministerna smällt till den svenska feministhoran på käften. De kanske tillochmed hade behandlat henne som en smutsig feministhora och dödat henne.

Usch stackars Stefan Löfven, Ulf Kristersson med flera. Hoppas de aldrig reser till Indien, oavsett vad man tycker om dem så förtjänar ingen ett sådant öde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in