2020-04-03, 20:53
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Definiera "etablissemang". Vi får börja riktigt från grunden. Annars brukar ju ni i vänstern tjata om "missnöjesparti" angående SD. När vände det, med några opinionssiffror?
Det var du som nämde svenskfientligt etablissemang, då kanske du kan vara tydligare med vad du menar.
Citera
2020-04-03, 20:54
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Det kanske ska stå på din gravsten när du blivit lynchad efter paradigmskiftet? Rätt coolt.
Och vad är paradigmskftet?
Citera
2020-04-03, 20:57
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Anhöriga till döda bryr sig
Just det, det är kvinnor och barn som blir lidande när deras make dör i krig.
Det vsr någon som påstod att kriget var männens lidande när de dog i krig.
Citera
2020-04-03, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Och vad är paradigmskftet?
Flumvänsterns och feminismens tydliga och oundvikliga fall, där svenskfientlighet med största sannolikhet kommer straffas snarare än belönas. Framförallt kommer moral bli en handling, inte ett ord.

Själv föraktar jag människor djupt som ser lätt på andras död men ser sig egen som ytterst allvarlig. Som man beter sig är man, det gör nog inte dig så mycket att du dör ......
Citera
2020-04-03, 20:59
Medlem
Citat:
Det var du som nämde svenskfientligt etablissemang, då kanske du kan vara tydligare med vad du menar.
Njaej det var någon annan. Du tolkade det tydligen som att SD var etablissemanget. I många människors ögon ter detta sig underligt och du bör nog förklara dig.
Citera
2020-04-03, 20:59
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Se där. Där är du. Sån är du.

😁 Varken intelligens eller humor har du, går visserligen hand i hand. Sån är du.

Och pedofiljävel såklart, det är ni ju alla.

Går inte att ta dig på allvar.
Senast redigerad av Jenny9 2020-04-03 kl. 21:01.
Citera
2020-04-03, 21:00
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Flumvänsterns och feminismens tydliga och oundvikliga fall, där svenskfientlighet med största sannolikhet kommer straffas snarare än belönas. Framförallt kommer moral bli en handling, inte ett ord.

Själv föraktar jag människor djupt som ser lätt på andras död men ser sig egen som ytterst allvarlig. Som man beter sig är man, det gör nog inte dig så mycket att du dör ......
Och världen är förklarad som en dimma vars förklaring inte går att förstå.
Citera
2020-04-03, 21:01
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Njaej det var någon annan. Du tolkade det tydligen som att SD var etablissemanget. I många människors ögon ter detta sig underligt och du bör nog förklara dig.
Jag frågade, inte påstod.
Citera
2020-04-03, 21:01
Medlem
Citat:
Och världen är förklarad som en dimma vars förklaring inte går att förstå.
Nej inte alls. Men jag har lätt att förstå att du ser det så. Återigen, det får stå för dig.
Citera
2020-04-03, 21:02
Medlem
Citat:
Jag frågade, inte påstod.
Ok, lite äckligt vänsterhal. Varför frågade du så? SD är ju kända som ett antietabiisemangsparti, missnöjespartiet, av er i äckelvänstern och Sveriges etablissemang.
Citera
2020-04-03, 21:04
Medlem
"I think its rubbish". - Doris Lessing, angående modern feminism, efter att ha fått Noblepriset i litteratur. Så j-a kul! Jag gillar Doris!
Citera
2020-04-03, 21:05
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ok, lite äckligt vänsterhal. Varför frågade du så? SD är ju kända som ett antietabiisemangsparti, missnöjespartiet, av er i äckelvänstern och Sveriges etablissemang.
Eftersom du gnäller över min fråga i stället för att besvara den så förlorar jag intresset och gillar inte att tjafsa om idiotier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in