2020-04-05, 19:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Mergim har störst stöd om man kollar kommentarerna under bilden ”RÄDDA TVÅ” på BBs Instagram
Japp, han har bra stöd, jag röstade på honom, för att få ut jasse/vickan/alex, fan vad man längtar tills imorgon
2020-04-05, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jag minns inte att det stod från början att bara en kommer lämna i morgon, har dom ändrat texten lr missade jag det?
Det stod från början att en åker hem.
2020-04-05, 19:23
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Är du rädd om dina öron kanske du ska börja rösta ut Mergim... OoooAaaaaaHhhh!!
Helt rätt, fast Alex är en ännu större ljud-nedskräpare.
2020-04-05, 19:24
Medlem
Blaisens avatar
Kan Sami Sluta Gräva Innanför Byxorna!!!
2020-04-05, 19:25
Medlem
Citat:
Mergim har störst stöd om man kollar kommentarerna under bilden ”RÄDDA TVÅ” på BBs Instagram
Nej Sami har störst stöd. Instagram är det många Mergim fans. Men Facebook är det tydligt att de flesta hejar på Sami, sen Jassa. Lättare att göra massa fejkkonto på Instagram men på Facebook måste folk stå för att de röstar på Mergim så där vågar folk knappt skriva det.
Tror Sami och Mergim räddas imorgon.
Jassa kommer tappa hakan!
2020-04-05, 19:27
Medlem
Citat:
Tydligen här också då han har 36% av de 340 st som har röstat
2020-04-05, 19:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Jo förlåt, var inte riktigt specifikt i hur jag menade. Självklart vet jag att det finns kameror, men synd att man inte kan välja det på liven. 😊
Verkligen. Håller med dig. Det är första gången jag har BB live och jag hade förväntat mig att man skulle ha fri tillgång till både toalett- och duschkameror. Jag är aningen besviken.
2020-04-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Har aldrig var med om att man stört sig så mycket på nån som Alex, med alla hans läten och ljud.
Kan hålla med om att Alex Klick ljud kan vara lite irriterande, men man måste nog ha i åtanke att det förmodligen är hans modersmål, finns massvis med stammar i Afrika som talar klickspråk, smackandet när han käkar är väll en kombination av dålig uppfostran och anatomi, jag menar ta en kik på den munnen, som Jassa skulle sagt OHW MAJ GAAAAAAADD.

Däremot får jag fan AIDS i öronen av Blåsfiskens fruktansvärda jävla röstläge, och den jävla stönande södermalms dialekten, saken blir inte direkt bättre av att hon försöker verka så jävla smart, men det lyser fan i högerörat om man lyser med en ficklampa i vänsterörat.
2020-04-05, 19:34
Medlem
Har dom haft söndags mötet än?
2020-04-05, 19:39
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej Sami har störst stöd. Instagram är det många Mergim fans. Men Facebook är det tydligt att de flesta hejar på Sami, sen Jassa. Lättare att göra massa fejkkonto på Instagram men på Facebook måste folk stå för att de röstar på Mergim så där vågar folk knappt skriva det.
Tror Sami och Mergim räddas imorgon.
Jassa kommer tappa hakan!

Det stämmer inte att Mergim har störst stöd där. De flesta skriver SAMI OCH MERGIM
2020-04-05, 19:41
Medlem
Globalisten55s avatar
Man göder Amilia😂Ända gångerna hon rör sig är mot köket där tjänstefolket gör maten till denna självutnämnda fisförnäma människa
2020-04-05, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det stämmer inte att Mergim har störst stöd där. De flesta skriver SAMI OCH MERGIM
Nej precis, jag skrev också att Sami har störst stöd? Sedan spekulerade jag i om det är Sami och Jassa som räddas imorgon för det verkade så på Facebook. Men tror det blir Sami och Mergim då många inte vågar stå för att de röstar på Mergim, inte från sina riktiga profiler på Facebook. Därför många av hans fans har gjort fake konton på Instagram så de kan härja runt fritt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in