2020-04-05, 17:30
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Kan du förklara varför Mergim och Amilia är kul att titta på?
DET var väll inte frågan? Motivera om du gillar Sami. De som inte fattar kanske kan tänka till. Jag motiverade på denna fråga.
2020-04-05, 17:31
Medlem
Zingo2s avatar
Mergim tror det är MASSOR som tittar.😀😀😀😀
Dum i huvudet är snällt sagt när det gäller honom.
Ursäkta alla som känner honom, men så tycker jag.
2020-04-05, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Men sluta...menar du att människan typ aldrig duschar?! 😮 Så drygt att det inte sitter en kamera i badrummet så det är svårt att hänga med vilka som sköter hygienen och vilka som inte gör det 😆 Faaaast det syns ju förvisso rätt väl 😛

Förresten, Lennie gör exakt samma massage ser det ut som... han har hållit på ett tag verkar det som?

Här står liven på varje dag i många timmar och jag har aldrig sett ett enda tecken på att hon har duschat eller tänkt duscha. Okej att BB inte visar henne i duschen för det vill ingen se men har aldrig sett henne i handduk eller på väg till eller från duschen eller med blött hår.
2020-04-05, 17:32
Medlem
Amilia verkar sjukt överlycklig när Lennie smeker Vickan.

https://imgur.com/gF0wn0L
2020-04-05, 17:34
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Mergim tror det är MASSOR som tittar.😀😀😀😀
Dum i huvudet är snällt sagt när det gäller honom.
Ursäkta alla som känner honom, men så tycker jag.
Han jobbar inte på Esrange, nej.
2020-04-05, 17:35
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Här står liven på varje dag i många timmar och jag har aldrig sett ett enda tecken på att hon har duschat eller tänkt duscha. Okej att BB inte visar henne i duschen för det vill ingen se men har aldrig sett henne i handduk eller på väg till eller från duschen eller med blött hår.
Amilia har grava kroppskomplex. Duschar aldrig. Liven på här med. Torrschamonerar håret. Och skrutit om det! Hur Lennie står ut, hon måste stinka. Usch.
2020-04-05, 17:36
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoralPappa
Det handlar väl helt enkelt om att vi har olika syn på vad programmet handlar om.

För mig är det ett socialt spel där det handlar om att använda andra deltagare som pjäser för att vinna en miljon. Den som spelar bäst (eller kanske värst, falskast?) är den värdiga vinnaren.

För dig verkar det vara en gameshow där man hejar på den som tävlar minst av alla.
Tävlar minst? Mergim är väl den som tävlar minst?
Socialt spel ok.
Men måste man göra sig till någon man inte är för det?😀
Sami är samma person i Köping som i BBhuset, det gillar jag och tydligen fler än mig.
2020-04-05, 17:36
Medlem
Röstade självklart på Sami.
2020-04-05, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Han är äkta. Rolig. Men kollar man inte alldeles för mycket på liven framgår nog inte det. Jag gör, dessvärre. Men han är faktiskt som en liten spion där inne. Hajar Precis hur vi tänker utanför. Samma reflektioner över folket. Hans min då man tror det bara var mat i lådorna. 3:e var en orm. DET är han ensam att begripa. Han ser så uppgiven ut... omgiven av idioter. Många lika situationer...

Ja jag har också hört en del roliga kommentarer från honom. Kollar förövrigt också rätt ofta på liven. Jag har redan sagt det en gång, men jag uppskattar ju strategi och taktik, och då hamnar ju liksom inte Sami så värst högt i kurs.

Finns det fler deltagare du hejar på? Vilka och varför (är genuint nyfiken, och det verkar som att du ändå går att snacka med)
2020-04-05, 17:38
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tävlar minst? Mergim är väl den som tävlar minst?
Socialt spel ok.
Men måste man göra sig till någon man inte är för det?😀
Sami är samma person i Köping som i BBhuset, det gillar jag och tydligen fler än mig.
Exakt. Kolla raggarjävlar på svtplay och jämför. Han vart nykterist mot slutet. ❤️❤️❤️❤️👍👍👍
2020-04-05, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det sitter flera kameror i badrummet, men de är selektiva med när vi får se. Tydligen duschar hon dock väldigt sällan, troligen för att hon inte vill visa sig.

Jo förlåt, var inte riktigt specifikt i hur jag menade. Självklart vet jag att det finns kameror, men synd att man inte kan välja det på liven. 😊
2020-04-05, 17:40
Medlem
Jag röstade på Sami redan nu, för säkerhet skull. Jag vill inte stå som en folkholk när/om produktionen får för sig att ändra förutsättningarna eller annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in