2020-04-05, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoralPappa
Jo det är ju till och med 31% nu! Det var en poll tidigare idag

https://www.strawpoll.me/19701745/r
Säkert folk utifrån som läser tråden och röstar. Sen så är det ju inga andra bra alternativ precis, de flesta står väl hellre ut med Mergim tydligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Men sluta sprid falska rykten om Sami nu för fan. Jag kan lova dig att han inte håller på med droger. Det har han aldrig gjort.

Jag säger inte att Sami har knarkat. Däremot var det någon annan som tog upp det, och då sa flertalet att det, oavsett om Sami knarkat eller inte, inte spelar någon roll. De skulle heja på Sami ändå.

Jag bara undrade om de hade varit lika förlåtande mot andra deltagare.
Bannlyst
Jag minns inte att det stod från början att bara en kommer lämna i morgon, har dom ändrat texten lr missade jag det?
2020-04-05, 19:14
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ärligt talat vad spelar det för roll vad som hänt innan BB? I huset är alla lika och det är det vi bedömer utifrån deras prestation under Max 100 dagar. Eller bryr du dig om också om att Jassa är smygrasist, Martin sex/våldsmissbrukare, Frida naturist, Mergim bög/schizofren, Alex begåvningshandikappad, Victoria mytoman, Lennie naiv, Julia euforisk, Amilia matmissbrukare/narcissist...
Haha, du uttryckte dig lite snällt.
Men du har helt rätt!
2020-04-05, 19:14
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Fast det spelar ju tyvärr ingen roll, Frida hade mycket mera röster än sjöelefanten men hur gick det?
Röstningar går ju som Big Brother produktionen har planerat, skitsamma hur vi röstar !
Det är redan bestämt att blåvalen SKA vara i final, och troligtvis vinna!

Det skiljde inte i närheten såhär mycket mellan Frida och Amilia.

Så om det blev ett jävla liv kring damerna. Vad tror du inte det skulle bli om resultatet blev konstigt imorgon?
Inte en chans att Samis plats är hotad.andra och tredjeplatsen kan däremot gå hur som helst.
2020-04-05, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PartybyxoR
Alex smaskande skulle inte jag kalla tics, hans klickande däremot... Sjukt irriterande 😅

Skrev ju inte enbart tics, utan saker som bara just den personen gör 😉
Har inte hört hans klickande på väldigt länge faktiskt, haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Å så finns det som inte tycker han gör nåt?😀
Roligare se Mergim ligga och gråt.😀😀😀😀😀😀
Har skrivit dettainnan: sista idioten är inte född ännu, tyvärr.
Jävla spån, de vill se Fake muslimen och Nasal Lennie smygböga, och att lyssna på blåsfiskens monotona monologer samt lipande efter värktabletter, samt korvläppens dominerande av Alex, jag har ingen förståelse för underhållsvärdet i det.
Naaah Sami tar hem detta OM inte produktionen vill annat, folk som röstar har absolut ingen makt i detta sk TV-Program.
Produktionen vill utav någon jävla anledning ha kvar Blåsfisken till varje jävla pris, förstår bara inte varför, men det kommer väll fram förr eller senare, det måste bara finnas en anledning.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Fast det skulle göra enormt mycket för ljudmiljön om han åkte hem, tänk dig tex. middagarna utan den slafsande lilla grisen.😋
Och att slippa hans röst! 🙏

Är du rädd om dina öron kanske du ska börja rösta ut Mergim... OoooAaaaaaHhhh!!
2020-04-05, 19:16
Medlem
Citat:
Haha, du uttryckte dig lite snällt.
Men du har helt rätt!

Varför skulle man inte vara snäll?
2020-04-05, 19:17
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Mergim har störst stöd om man kollar kommentarerna under bilden ”RÄDDA TVÅ” på BBs Instagram
2020-04-05, 19:18
Avstängd
niggern alex har noll koll som vanligt, "de försent" ut imorgon din luffare!!
2020-04-05, 19:19
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Skrev ju inte enbart tics, utan saker som bara just den personen gör 😉
Har inte hört hans klickande på väldigt länge faktiskt, haha.
Har aldrig var med om att man stört sig så mycket på nån som Alex, med alla hans läten och ljud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in