2020-04-05, 12:59
Medlem
Bara för att påminna. Mergim och Victoria har tittarstöd. Varför?
Anna 16 från skövde kan relatera till dem. Däremot kommer inte Ibrahim 20 från Västerhaninge gå in i appen och rösta på Alex. För han pallar inte/har råd. Ganska logiskt.
Så ja, Manzilla (eller hur det stavas) kommer mycket troligt få öppna grindarna imorgon. Tycker ändå grabben är schysst. Men i den här bb-världen måste man kunna charma andra typer av tittargrupper.
2020-04-05, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Är alla med på att om vi ska rösta kvar deltagarna imorgon, så lägger vi alla våra samlade röster på Alex så Viktoria åker ut ?
Eftersom alla lennies röster kommer gå till mergim så finns de ingen chans att vi tar han denna veckan.
Då kommer de stå mellan Alex och Viktoria. Sami kommer klara sig oavsett med eller utan våra röster så vi får tänka smart, för en gångs skull får detta gå våran väg men då måste alla vara med på det. Tänk er en vilsen Amilia som går in i final veckan med endast Lennie och mergim.. när gula rummet är 6 och hon inte får nämna något om nomineringar plus att hon förmodligen kommer ha köksvecka !!!

Skitbra!! Absolut att vi gör så! Vicky ska UT
2020-04-05, 13:01
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Mergim kommer ALDRIG komma till finalen
Nu när nomineringarna börjar så är han först ut ur huset då alla röstar ut honom, Amilia och Victoria.
Fast hur har han, Amilia, Lennie kommit så långt som dom gjort när folk velat ha ut som sedan första veckan? Eller Lennie har ju svängt då han blivit gullig i mångas ögon.
Jo dom har blivit räddade. De kommer ju kunna hända även framöver.
Sitter dom sen mot någon som folk stör sig på klarar dom sig.
Victoria tex. Henne vill folk ha ut nu för att hon varit extra jobbig senaste veckan, men då glömmer man bort de som man velat ha ut sen start.
Nej jag håller mig till min lista där de 3 främsta alltid varit att få ut Amilia, Mergim och Lennie.
Deltagare som Frida, Victoria, Alex och Martin kommer inte ha någon betydelse längre fram utan de är bara spelpjäser med lågt stöd av både de andra deltagarna och tittarna.
2020-04-05, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Samma här. Inte en suck att det är läge att krångla till det och safea nån annan än den man verkligen vill ha till final.

Exakt, gäller röstningen den man vill ska stanna är det Sami som får min röst, alla dagar i veckan.
2020-04-05, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Inte den minsta gnutta ångest, riktigt vidrigt. Visst, alla gör fel men stå för det och be om ursäkt isåfall.

Julia bad Frida om ursäkt i morse vid frukosten och Julia sa vi pratar om det sen.
Och kramade om varandra!
2020-04-05, 13:07
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fickpingis90
Bara för att påminna. Mergim och Victoria har tittarstöd. Varför?
Anna 16 från skövde kan relatera till dem. Däremot kommer inte Ibrahim 20 från Västerhaninge gå in i appen och rösta på Alex. För han pallar inte/har råd. Ganska logiskt.
Så ja, Manzilla (eller hur det stavas) kommer mycket troligt få öppna grindarna imorgon. Tycker ändå grabben är schysst. Men i den här bb-världen måste man kunna charma andra typer av tittargrupper.

Nej verkar som Mergim kommer få lämna.
2020-04-05, 13:07
Medlem
foxieroxies avatar
Jag tycker vi ska tänka på stackars Lennie när vi röstar på måndag. Oavsett om man vill ha ut honom eller inte. Just nu sitter han säkert vilket betyder att han är kvar. Då rösta vi inte ut Mergim denna veckan. Tänk er att Lennie blir kvar med Ami själv. Hemska tanke! Lennie kommer bli kvävd av Ami. Det är verkligen #metoo-varning på henne.

Personligen vill jag ha ut Vickan denna vecka. Frågan är om man ska rösta kvar Mergim av taktiska skäl för att de flesta kommer rösta på Vickan. Eller hur ska man tänka?
2020-04-05, 13:08
Medlem
Julia och Frida pratar ut och skrattar åt nattens bråk om sängplatserna.Amilia Stapelfeldt imiterar och summerar sin syn på händelsen.

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/deltagare
2020-04-05, 13:11
Medlem
Kbyairs avatar
Hoppas ni röstar ut Jassa nu imorgon. Orkar inte med henne 😴
2020-04-05, 13:11
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Okej bra men klaga inte sen när Viktoria eller mergim är kvar
Skiter i vilka som är kvar så länge Sami finns i huset fram till finalen som han förhoppningsvis vinner
2020-04-05, 13:14
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jag satte ingen diagnos. Men hon har psykopatvibbar.
Nej du antydde det inför otaliga läsare av denna tråd. Olämpligt agerat när du gör det i kombination med att skriva att du är psykolog. Förstår du inte det själv är du ute på hal is. Är du här som privatperson förstår jag inte varför du blandar in titlar. Urvattnar förtroendet för psykologer. Men jag ska inte orda mer om det.
2020-04-05, 13:14
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Du psykolog jag drottning Silvia, deal?

Du får vara vem du vill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem