2020-04-05, 11:50
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Exakt. Och typiskt alkoholistbeteende att släta över allting dagen efter och försöka skratta bort det.

Sami är den enda jag vill se som vinnare.
Jag tror också att Sami varit helt annorlunda med alkohol i kroppen och gjort knäppa saker.Tycker själv Julia ska minska alkoholförtäringen eller sluta.Skön härlig tjej utan alkohol är hon iallafall🤩
2020-04-05, 11:51
Medlem
Det är såhär jag tycker att Amilia är OK. Sitter och är rolig och har kul i det gula sovrummet. Mergim måste åka imorgon. Lennie och Victoria måste åka därnäst.
2020-04-05, 11:52
Medlem
Härliga Julia som bjuder på dagens samtals
ämne i huset om ( sängar ) med Frida!

Julia har även bjudit huset på nybakat som uppskattades av många👍

Go Girl!! BB 2020

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/12579240
2020-04-05, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Det är såhär jag tycker att Amilia är OK. Sitter och är rolig och har kul i det gula sovrummet. Mergim måste åka imorgon. Lennie och Victoria måste åka därnäst.

Lennie måste nog sitta mot Sami för att åka.
2020-04-05, 11:53
Medlem
Är alla med på att om vi ska rösta kvar deltagarna imorgon, så lägger vi alla våra samlade röster på Alex så Viktoria åker ut ?
Eftersom alla lennies röster kommer gå till mergim så finns de ingen chans att vi tar han denna veckan.
Då kommer de stå mellan Alex och Viktoria. Sami kommer klara sig oavsett med eller utan våra röster så vi får tänka smart, för en gångs skull får detta gå våran väg men då måste alla vara med på det. Tänk er en vilsen Amilia som går in i final veckan med endast Lennie och mergim.. när gula rummet är 6 och hon inte får nämna något om nomineringar plus att hon förmodligen kommer ha köksvecka !!!
2020-04-05, 11:54
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kan någon förklara hur i hela självaste H-E Analia kan röstas kvar som immun av tittarna..? Är människan verkligen populär ute i landet? Fattar ingenting! Hon är tråkig, jobbig, tjatig, snackar
skit, och äcklar efter stackars Lennie som världens metoo-snuskgubbe. Fan, palla henne en vecka
till

Sami och Alex är roliga ihop. Gillar deras samspel Hoppas att Alex får stanna och inte röstas ut nu.

Frida växer för varje dag.. verkar vara en go' tjej. Julia borde tagga ner lite.. Frida är den sista som förtjänar skit därinne.
Tror inte någon fattar hur jävla Amilia kan bli kvar röstad.
BB vet att hon åker ut med 99% av rösterna om hon hänger löst.
Så BB har väl kvar henne pga att ingen gillar henne, det blir väl mer intriger då.
Medlem
Kan ni alla sluta att vara kärringar och oroa er för att vissa där dricker för mycket eller mår dåligt eller vad vet jag. Kan ni inte det så slå över till SVT eller slå på Sveriges Radio istället. Där passar ni bättre.
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag tycker väl inte att fighten var en sån stor grej. Men varför tar inte julia ansvar för vad som hände? Hon har typ ingen självinstinkt
Ursula har du aldrig druckit?Man gör saker säger saker man egentligen inte riktigt menar🙃
2020-04-05, 11:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mansonfire
Bedrövligt var ordet. Att Amilia blir räddad förstår jag verkligen inte. Blev lika besviken och chockad här som när tittarna valde att någon av Lennie och Glasman skulle åka ut, när man kunde räddat båda. Tydligen är de osköna populära, så nästa vecka räddas väl Mergim kvar av tittarna, eller nåt. Herregud.

Ja Mergim kan gärna få åka denna vecka.. pallar inte med grabben.
2020-04-05, 11:57
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Ursula har du aldrig druckit?Man gör saker säger saker man egentligen inte riktigt menar🙃

Jo men om man upprepade gånger gör bort sig eller hamnar i bråk på fyllan så har man problem och bör lägga av kröken och söka hjälp.
2020-04-05, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Jag håller med. Den här Amilia tycker jag om. Även om hon tar över lite för mycket är hon rolig att lyssna på och skapar bra stämning. Den enda som verkar sura är Martin, men han är ju en jävla mupp.

Vad hände igår egentligen? Gav upp och tittade på film istället. Men jag verkar ha missat ett tjafs.
2020-04-05, 11:58
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Härliga Julia som bjuder på dagens samtals
ämne i huset om ( sängar ) med Frida!

Julia har även bjudit huset på nybakat som uppskattades av många👍

Go Girl!! BB 2020

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/12579240
Fast att hon gör saker som kompensation för hennes beteende är vanligt i förhållande också för att typ gottgöra. sånt är tröttsamt i längden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in