2020-04-04, 22:30
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
vet ej, utgår bara från vad andra skrivit härinne
Ursula45 är ett troll, ignorera HEN.
On topic: Amilia är så jäkla skön ikväll. På Lennie bara!! Sex mellan dessa 2 ikväll!!
2020-04-04, 22:31
Medlem
Börjar störa mig på att Alex kallar Sami för "son-nuggen"
2020-04-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Helvete vad cringe de var att se Amilia skådespela full - allt för att försöka locka till sig en kyss från Lennie. Hahahaahah.
Man såg hur hela Lennies kroppsspråk skrek: ”NEJ BLÅVAL #METOO”
Skönt att någon annan såg det. Hon tog händerna runt hans hals och försökte kyssa honom men Lempa ryggade tillbaka som om hon hade Corona.
Medlem
Pastelclouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hehe, kunde verkligen inte hålla mig borta från BB, och nu vankas det drama. Mergim sitter och KÅKAR där han ser Amilia och Lennie hålla på.

Haha du kom in bra tid broder!
Jag tror på att Mergim kommer balla ur ikväll för verkar som några, iaf garanterat Julia skriver på roasts till alla!
"VAFFÖ SA HUN SO OM MAJ???? HON SKA VETA SIN PLATS DEN HOOUNDEN"
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är det ändå inte gött att sami och alex skapade detta tema? Dom gör iaf något. Alex är ju med och hjälper sami att må bra och ha kul. Hoppas att han kan fortsätta må bra och ha kul när alex lämnar på måndag.
Känner mig trygg i att det blir Vicky som lämnar på måndag.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Är det ändå inte gött att sami och alex skapade detta tema? Dom gör iaf något. Alex är ju med och hjälper sami att må bra och ha kul. Hoppas att han kan fortsätta må bra och ha kul när alex lämnar på måndag.

De ska verkligen ha cred för det. Tycker de har gjort det riktigt mysigt
2020-04-04, 22:33
Medlem
Citat:
Haha, ja Sussie får gärna dyka upp ikväll.
Ja! Hoppas verkligen att Sussi dyker upp. Då lyckas väl Amilia snubbla, få lite ont i nacken och får uppsöka sjukhus för att hon brutit nacken.
2020-04-04, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hon spelar full kroggäst. Allt för att få klänga på Lennie.
Hon tar alla chanser hon får. Att gråta har inte gett mer än lite kramar så hon måste testa något nytt för att få Lempas lem i sig.
2020-04-04, 22:35
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kom på din egen skit, Victoria. Så jävla tråkig.
2020-04-04, 22:36
Medlem
Citat:
Haha, gillar att Jass och Julia verkligen lagt tid och energi på att skriva roasts. Värt att vänta på att se de andras reaktioner. Gör inget att de andra hinner dricka lite och blir otåliga innan
Hoppas att de är riktigt råa i sina raps eller vad det nu blir. Är Jullan hämningslös så förlåter jag henne för att hon inte dyker upp till festen förrän 23.
2020-04-04, 22:36
Medlem
Hoppas vekligen Alex stannar ett tag till nu när han och Sami har hittat varann.
Mergim är helt förstörd nu när Lennie umgås med dom andra grabbarna.
2020-04-04, 22:37
Medlem
Citat:
Verkligen! Sami älskar ju att ha projekt. Han går ju alltid all in. Som med krykorna, bänken och lådbilen. Det är just de här momenten som får honom att må bra.

Helt sjukt att ”bästa” festen blir det deltagarn själva hittar på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in