2020-04-05, 12:48
Medlem
Centipedes avatar
Är det någon av alla Big Brother fantaster här som har sett amerikanska Big Brother?
Är det bättre eller sämre eller samma?
2020-04-05, 12:49
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Dagens schema 09:00-24:00 händer ingenting, ses i morgon.
Sami, Lennie och Martin får väl lite pyssel saker, så dom kan bygga en lådbil nr2 eller nåt
2020-04-05, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Solklart Mergim.
Ja hoppas verkligen alla förstår vidden av de.
Det är samma som när man hade chans att rösta ut Lennie men inte gjorde de (i början) och nu kommer han sitta säkert till final.
Mergim har folk stört sig på sen första veckan men inte kunnat få möjlighet att få ut förrns nu.
Blir han kvar kan även han gå till final.
Mergim måste ut nu!
Mergim kommer ALDRIG komma till finalen
Nu när nomineringarna börjar så är han först ut ur huset då alla röstar ut honom, Amilia och Victoria.
2020-04-05, 12:52
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriskaFredde
Mer av nyfikenhet. Vad är det för drag Julia har som är likt en psykopats? Jag är inte utbildad och kan inte uttrycka mig om ämnet. Ser bara inte likheterna mellan Julia och t.ex Johanna Möller. Vilket kanske är ett extremt fall. Julia kan bete sig väldigt svinigt men då oftast på fyllan då den sidan kommer fram av vad jag märkt.

En psykopat/sociopat behöver inte vara som Johanna Möller. LÅNGT ifrån.

Men jag reagerade endast på det jag såg igårnatt, såklart kan man inte sätta en riktig diagnos på det.

Men det var psykopatvibbar på henne. Men tydligen har hon aspergers? Så det förklarar en hel del.
2020-04-05, 12:52
Medlem
FarbrorAgges avatar
Fan vad Julia slätar över och försöker förminska sitt nattliga utbrott på Frida. Stå för ditt dåliga ölsinne för helvete! Du är en vuxen människa, ta ansvar.
2020-04-05, 12:54
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Mergim kommer ALDRIG komma till finalen
Nu när nomineringarna börjar så är han först ut ur huset då alla röstar ut honom, Amilia och Victoria.

Är det bestämt att nomineringar ska börja eller som du hoppas?
2020-04-05, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Fan vad Julia slätar över och försöker förminska sitt nattliga utbrott på Frida. Stå för ditt dåliga ölsinne för helvete! Du är en vuxen människa, ta ansvar.

Inte den minsta gnutta ångest, riktigt vidrigt. Visst, alla gör fel men stå för det och be om ursäkt isåfall.
Senast redigerad av Silentrunner 2020-04-05 kl. 12:58.
2020-04-05, 12:56
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Är det någon av alla Big Brother fantaster här som har sett amerikanska Big Brother?
Är det bättre eller sämre eller samma?
Jag ser inte hur det skulle kunna vara sämre.. Det har sagts hur många gånger som helst, men BB:s budget för uppdrag och tävlingar det här året är helt bedrövlig. Lite snören och muggar och släckt i rummet och vips har vi ett spökhus..
2020-04-05, 12:57
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
tydligen har hon aspergers? Så det förklarar en hel del.

Julia har förut sagt att hon har ADHD med drag av aspergers,
men ingen riktig aspergerdiagnos...
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge

Jag skulle aldrig orka bo med Julia. Och det värsta jag vet är när folk flippar på fyllan. Har man dåligt ölsinne ska man inte dricka. Sedan gillar jag henne inte i nyktert tillstånd heller. Julia själv tyckte det var ett roligt bråk inatt men det kanske inte de andra tyckte. Hon verkar vara väldigt ego. Vill att hon lämnar så fort som möjligt.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Är det bestämt att nomineringar ska börja eller som du hoppas?
Programledaren sa att finalspelet börjar den kommande veckan, då är det personliga nomineringar och man får inte längre prata om vem man kommer röster på.
2020-04-05, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batos
Martin är så vidrigt dryg. Förstår verkligen varför han så ofta hamnar i slagsmål på utsidan.

Nej jag förstår inte heller något måste det ju vara med Martins slagsmål annars hade han ju kanske inte pratat så ofta om det.

Man får läsa mellan raderna i hans senaste bikt.

Skulle inte vilja va inlåst med Martin !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in