Flashback bygger pepparkakshus!
2020-04-04, 13:07
Medlem
Kan man på något sätt göra att bara brudar från Sverige visas i flödet?
Citera
2020-04-04, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Falsk marknadsföring är inte alltför ovanlig. Tjejer är proffs på att få till de ultimata bilderna. En tjej som är helt utan kurvor kan få till bilder som gör att hon likväl ser ut att ha det. Proffs. Även fetton kan få sig att se slim ut. Vinklar. Pose. Flex. Slappna av och det mesta, om inte allt är borta eller hänger. Råkat ut för sånt flera gånger, usch.
Hur har man tänkt sig långsiktigt när man väl träffas då tror du? det är svårt hemlighålla på bredden (i längden)

Det verkar också föreligga starka försvarsmekanismer bakom när man försöker
att få dom ta en selfie, det är jag som blir ytlig och dom djupa

Just nu trendar att tjejer skriver att deras hund alltid kommer vara Nr!
Och det är alltid en brutalt ful knähund eller bulldog som vi ska respektera.
Hundens fulhet ska representera hennes inre skönhet tycker hon
Senast redigerad av Jonas Hallberg 2020-04-04 kl. 14:14.
Citera
2020-04-04, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Kan man på något sätt göra att bara brudar från Sverige visas i flödet?
Nej inte nu längre, tinder är uppfuckat och distansinställningen ignoreras, för att världen ska come together right now, funderar på att sluta använda skiten ifall man ska få in varannan avtändande östasiatiska och fan & hans moster
Citera
2020-04-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Hallberg
Hur har man tänkt sig långsiktigt när man väl träffas då tror du? det är svårt hemlighålla på bredden (i längden)

Antagligen hoppas man på det bästa. Eller lägger ursäkten att man jobbar på saken men förmodligen inte gör ett skit åt det när man ser att de bara går utför på deras sociala medier.

De får gärna ha sina hundar som nr 1 om de själva ser ut som jabba the hut.
Citera
2020-04-04, 14:47
Medlem
Citat:

Helt rätt, hunden kommer att finnas kvar där medans killar kommer och går. Ens hund kommer dessutom alltid finnas där för en och alltid älska en i motsats till folk.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-04-04 kl. 14:50.
Citera
2020-04-04, 15:45
Medlem
Citat:
Nej inte nu längre, tinder är uppfuckat och distansinställningen ignoreras, för att världen ska come together right now, funderar på att sluta använda skiten ifall man ska få in varannan avtändande östasiatiska och fan & hans moster

Nu är ju visserligen vissa tjejer från andra länder jävligt fina men vad ska man göra med dem då dem bor så jävla långt bort och knappt kan engelska?
Citera
2020-04-04, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Antagligen hoppas man på det bästa. Eller lägger ursäkten att man jobbar på saken men förmodligen inte gör ett skit åt det när man ser att de bara går utför på deras sociala medier.

De får gärna ha sina hundar som nr 1 om de själva ser ut som jabba the hut.

Det är enkelt. En massa Selfies där bara ansiktet syns = tjock brud.

Killarna får skylla sig själva om dem träffar brudar som dem inte sett kroppen på.
Citera
2020-04-04, 15:49
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Nu är ju visserligen vissa tjejer från andra länder jävligt fina men vad ska man göra med dem då dem bor så jävla långt bort och knappt kan engelska?
Tråkigt för killarna, men det är nog många tjejer som blir nöjda med den här förändringen. Slösa tid är trots allt en favoritsyssla.
Citera
2020-04-04, 17:12
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Härligt! Se till att maskera namnen och eventuellt bilder.

https://postimg.cc/mhZvZx7R

Precis som jag har gjort här ovanför med mina matchningar. Lite trivial fakta så här på kvällskvisten är att både du och jag ligger i top 95% percentilen när det kommer till antal matchningar på Tinder Bra jobbat!

Haha är det så! Nice 👌 Jag har lite problem att göra få till en träff bara för man tappar intresset och glömmer bort när man skriver med flera stycken samtidigt..
Citera
2020-04-04, 17:43
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Oavsett vad du än tycker i frågan så är faktum fortfarande att vi människor precis som andra djurarter följer evolutionens mekanismer. Skär ner på sojamjölken och kasta palestinasjalen så får du säkert också ligga.

Visste att nåt sånt där trams skulle komma.

Har inga problem med att få tjejer; och har varit direkt slampig i vissa perioder. Men man behöver inte vara en patetisk fuckboy för det.
Citera
2020-04-04, 20:47
Medlem
Någon som har problem med meddelande som ibland inte syns men kommer upp dagen efter mm?

Tycker det händer lite gör ofta.
Dessutom står det att jag har olästa meddelanden men när man kollar konversationerna så finns det inget.

Nån som har en lösning?
Citera
2020-04-04, 23:47
Medlem
Skaffade tinder för en vecka sedan. Redan samma kväll matchade jag med en jättesöt kille, vi skrev inget och jag fick för mig att tinder inte var någonting för mig och raderade därmed appen.
Nu i veckan fick jag för mig att skaffa ett konto igen och tar det lite för var det är.
Hittade söta killen igen men nu har han inte matchat tillbaka och jag är lite smått förkrossad över det här i-landsproblemet, (känns inte som att det kryllar av nationella män på tinder direkt).
Killar; om ni blir ”dissade” av en tjej vars profil senare dyker upp igen, matchar ni med profilen igen eller sveper ni vänster på personen i fråga då och tänker att det troligtvis är spam av något slag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in