2020-02-15, 18:47
Medlem
Dags att byta namn till den stora kukrakartråden

Ingen hora har någonsin pratat kukrakning med mig. Kan lätt se att det första citatet förklaras av det andra, Mr Bushman.
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Samtliga har berättat för mig att de föredrar orakat just p.g.a. risk med skärsår.
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Har du fått höra något annat av någon/några av tjejerna är det för att de velat smickra dig där och då just i den stunden.
Hororna kan lika göra gilla orakat för att de kan hålla koll på vårtor, sår och utslag.
Citera
2020-02-15, 22:29
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Antar att det bara är att fråga i receptionen vad policyn är, de är ju tyskar så det lär ju finnas regler även för detta. Mitt drömknull sist pratade om hur skönt hon tyckte det är med en kuk i varje hål, sen om hon hade varit med om det på Artemis eller utanför vet jag inte. Men hon hade garanterat gått med på det om möjligheten hade funnits. Säkert lättare om hon känner till en sen tidigare också förstås.

Precis, det hade varit perfekt. Kl 5 är en jävla jobbig tid att bli utsparkad. Brukar bo på HappyGoLucky Hostel i närheten (undrar om de döpte det så med tanke på Artemisbesökarna), är man snål tar man en säng i sovsal för 10€ ett par timmar innan det är dags att gå tillbaka till paradiset igen.

Fan vad bra HappyGoLucky ligger! Några promenadstigar från S-bahn vid Charlottenburg. 3 min till Westkreuz. Därifrån promenad på ca. 5 minuter till Paradiset. Där ska jag tryna vid nästa besök. Näää inte sovsal. Jag tar ett rum med bad för 300 kr istället. Vill fan inte smyga in i en sovsal kl. 05:10 på morgonen och klättra upp i en våningssäng med en svettluktande fet ryss under mig. Rummet ser väl ganska ok ut. Ska ju bara sova i rummet. 6 timmar per dag.
Citera
2020-03-22, 20:25
Medlem
Arnold15s avatar
Tydligen ekonomiskt katastrofala tider för FKK-tjejerna i Tyskland.

Redan innan stängningen av alla FKK-klubbar och bordeller för 5-6 dagar sedan, så var kundtillströmningen riktigt dålig.
Tjejerna gick med förlust.

Nu är det tydligen katastrof.
Inga kunder alls.
Och många sitter kvar i Tyskland då Rumänien införde 14 dagars karantän vid flygplatsen.
Utan pengar alls.

Har fått meddelanden från ett par tjejer som jag känner att de är panka och helt förstörda.
Och 1 månad kvar till öppning = 19 april.

När klubbarna öppnar igen 19 april så kommer tjejerna att vara desperata, för att bara inse att klienterna som kommer till klubben är alldeles för få.

Det väntar bissart dåliga tider för tjejerna närmaste halvåret.
Senast redigerad av Arnold15 2020-03-22 kl. 20:47.
Citera
2020-03-22, 21:33
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15

Redan innan stängningen av alla FKK-klubbar och bordeller för 5-6 dagar sedan, så var kundtillströmningen riktigt dålig.

Inga kunder alls.
Och många sitter kvar i Tyskland då Rumänien införde 14 dagars karantän vid flygplatsen.
Utan pengar alls.

Har fått meddelanden från ett par tjejer som jag känner att de är panka och helt förstörda.

När klubbarna öppnar igen 19 april så kommer tjejerna att vara desperata, för att bara inse att klienterna som kommer till klubben är alldeles för få.

Just nu spelar det ingen roll om man får meddelanden då Tyskland stängt gränsen (om man inte är kvar där förstås).

Och det värsta är att jag tror att dom inte öppnar den 19:e april. Blir nog förlängt minst 30 dagar till..
Eller mer?
Citera
2020-03-28, 08:32
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15

Inga kunder alls.
Utan pengar alls.

Kanske bra att åtminstone vissa av dem lär sig en läxa, börjar uppskatta kunderna, och beter sig mer civiliserat? Blir lite mer ödmjuka. Fanns en hel del dryga sharks som tror de är Guds gåva till mannen. Som gör så lite de bara kan för pengarna, och försöker sälja överprissatta extras. Squirm bitches, säger jag... Prispressen kommer oundvikligen, och det kommer att ta ett bra tag innan sexhandeln hämtar sig igen. Det här kommer att finnas kvar i deras minne. Massvis med tjejer som vill sälja men halvtomma eller helt stängda lokaler. Fittan är inte oumbärlig. Men det är plånboken och livhanken. Tuffa tider stundar för många, men för de med pengar på fickan - ett drömläge. Cynisk? Inte alls! Bara opportunistisk och skadeglad...
Senast redigerad av WordWarrior 2020-03-28 kl. 08:50.
Citera
2020-03-28, 22:19
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Kanske bra att åtminstone vissa av dem lär sig en läxa, börjar uppskatta kunderna, och beter sig mer civiliserat? Blir lite mer ödmjuka. Fanns en hel del dryga sharks som tror de är Guds gåva till mannen. Som gör så lite de bara kan för pengarna, och försöker sälja överprissatta extras. Squirm bitches, säger jag... Prispressen kommer oundvikligen, och det kommer att ta ett bra tag innan sexhandeln hämtar sig igen. Det här kommer att finnas kvar i deras minne. Massvis med tjejer som vill sälja men halvtomma eller helt stängda lokaler. Fittan är inte oumbärlig. Men det är plånboken och livhanken. Tuffa tider stundar för många, men för de med pengar på fickan - ett drömläge. Cynisk? Inte alls! Bara opportunistisk och skadeglad...

Jag kanske kan hålla med i sak. Men då gäller det de dåliga tjejerna.
Och vi kanske inte bara ska fokusera på de dåliga tjejerna..

Även om plånboken bara sväller och sväller just nu så längtar jag till den dag fkkerna öppnar igen.
Och få komma tillbaka till de ödmjuka, trevliga tjejerna som även finns där
Citera
2020-03-30, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Guten Abend! Tänkte dela med mig av lite FKK-tips här, har själv fått ovärdelig hjälp från denna och andra trådar så kanske någon kan ha nytta av dessa i framtiden...

1: På FKK ska man inte ha bråttom! När du väl betalt entrén har du som regel fri tillgång till bekvämligheterna (pool, sauna, jacuzzi etc) och oftast även mat och alkoholfria drycker (skiljer sig lite mellan olika ställen), så se till att få valuta för pengarna! Bästa tiden att komma är som regel på eftermiddagen, runt 15-16, så man hinner att fånga både dags- och kvällsskiftet. Framåt 21-22 börjar det bli rejält tryck och man får som regel vänta på rum, framför allt om det pågår en mässa i stan (t.ex. Artemis är mkt känsligt för detta eftersom Berlinmässan ligger ett stenkast bort - kolla alltid på eventuella mässors hemsidor för att få en uppfattning om hur packat det kommer att vara).

2: Ta ALLTID med mer kontanter än du tänkt, och ta ut dem i bankomat på stan innan - även om många klubbar har en bankomat i entrén är den ofta sönder eller tömd. Vad du gör så välj alternativet "decline conversion" vilket innebär att du får din egen (den svenska) banks valutakurs och inte den tyska bankens. Sist tog jag ut 600 eur vilket enligt mitt kontoutdrag motsvarade ca 6300 SEK, men den föreslagna konversionen låg på över 7100 SEK! Så det är inte lite pengar det handlar om.

3: Finns det en restaurang kan man se det som ett backstageområde och ett bra ställe att hänga på och spana in utbudet. Här brukar tjejerna agera helt normalt och inte dyka på några besökare. Också ett bra tillfälle att slå upp en konversation med dem om man inte vill börja prata om sex direkt (om du är bra på att föra ett vettigt samtal vill säga). Detta är ett utmärkt sätt att plocka extrapoäng (framför allt om du kan brudens språk) och få bättre behandling när det eventuellt blir dags att gå upp till rummet senare.

4. På tal om kommunikation: Var inte rädd för att snacka med de andra männen. Den sociala upplevelsen är en stor sida av att gå till FKK - vill man slippa åsynen av andra besökare ska man gå till lägenhetsbordell istället. I bastun funkar det alltid att börja ett samtal och är ett bra tillfälle att få tips om vilka tjejer man ska kolla upp. Bra om man kan tyska förstås men det är så mkt internationella gäster att engelska brukar gå fint.

5. Och på tal om språk: Som regel pratar alla tjejer nån grad av tyska. Man kan ju tro att alla även kan engelska men det är inte alls säkert (speciellt inte om bruden är från ett spansktalande land). Välj INTE någon du inte kan kommunicera med på valfritt språk - risken för missförstånd är alldeles för stor!

6. Och till sist: Raka kuken så inte tjejen får hår i maten, och se för fan till att duscha mellan brudarna och håll dig fräsch! Klipp naglarna (och håret, och skaffa dig ett jobb när du ändå håller på så du har råd att komma hit igen.)

Håller helt med om rakning. Jag rakar alltid pungen och kuken någon dag innan. Självklart ska tjejerna ha rent och städat på sin arbetsplats. Det är bara att gå tillbaka till sig själv, visst föredrar man rakat när man slickar ?
Citera
2020-04-04, 01:42
Medlem
Fråga angående artemis, jag har vart där men minns ingen biograf? Vart ligger den? Och får man knulla i den? Äre öppet då för andra att titta in eller "bokar" man bion? Tack på förhand boiz
Citera
2020-04-04, 02:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ishmael-
Fråga angående artemis, jag har vart där men minns ingen biograf? Vart ligger den? Och får man knulla i den? Äre öppet då för andra att titta in eller "bokar" man bion? Tack på förhand boiz

Om jag inte missminner mig. Bion är drop-in och jag har sett folk som knullar där. Älska Tyskland!
Citera
2020-04-04, 04:41
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ishmael-

Det finns två biografer. En där uppe i hörnet utanför matsalen. Och en på nedervåningen till höger när man kommer ner från trappan.
Du får ha sex i dom men det är öppet att titta för andra. De flesta är civiliserade och slänger en blick och går vidare. Men en del idioter stannar i korridoren och står och råglor. Då kan tjejen stanna upp och säga till dom, 20€ eller stick
Citera
2020-04-05, 00:05
Medlem
Haha aa shit, måste dit igen. Älskar också Tyskland och deras uber liberala sexualitet
Citera
2020-04-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hungasahorse68
Testat i Bremen och Köln. Härligt

Köln, vilket? Finns väll flera runt där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in