2020-02-12, 22:14
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Guten Abend! Tänkte dela med mig av lite FKK-tips här, har själv fått ovärdelig hjälp från denna och andra trådar så kanske någon kan ha nytta av dessa i framtiden...

1: På FKK ska man inte ha bråttom! När du väl betalt entrén har du som regel fri tillgång till bekvämligheterna (pool, sauna, jacuzzi etc) och oftast även mat och alkoholfria drycker (skiljer sig lite mellan olika ställen), så se till att få valuta för pengarna! Bästa tiden att komma är som regel på eftermiddagen, runt 15-16, så man hinner att fånga både dags- och kvällsskiftet. Framåt 21-22 börjar det bli rejält tryck och man får som regel vänta på rum, framför allt om det pågår en mässa i stan (t.ex. Artemis är mkt känsligt för detta eftersom Berlinmässan ligger ett stenkast bort - kolla alltid på eventuella mässors hemsidor för att få en uppfattning om hur packat det kommer att vara).

2: Ta ALLTID med mer kontanter än du tänkt, och ta ut dem i bankomat på stan innan - även om många klubbar har en bankomat i entrén är den ofta sönder eller tömd. Vad du gör så välj alternativet "decline conversion" vilket innebär att du får din egen (den svenska) banks valutakurs och inte den tyska bankens. Sist tog jag ut 600 eur vilket enligt mitt kontoutdrag motsvarade ca 6300 SEK, men den föreslagna konversionen låg på över 7100 SEK! Så det är inte lite pengar det handlar om.

3: Finns det en restaurang kan man se det som ett backstageområde och ett bra ställe att hänga på och spana in utbudet. Här brukar tjejerna agera helt normalt och inte dyka på några besökare. Också ett bra tillfälle att slå upp en konversation med dem om man inte vill börja prata om sex direkt (om du är bra på att föra ett vettigt samtal vill säga). Detta är ett utmärkt sätt att plocka extrapoäng (framför allt om du kan brudens språk) och få bättre behandling när det eventuellt blir dags att gå upp till rummet senare.

4. På tal om kommunikation: Var inte rädd för att snacka med de andra männen. Den sociala upplevelsen är en stor sida av att gå till FKK - vill man slippa åsynen av andra besökare ska man gå till lägenhetsbordell istället. I bastun funkar det alltid att börja ett samtal och är ett bra tillfälle att få tips om vilka tjejer man ska kolla upp. Bra om man kan tyska förstås men det är så mkt internationella gäster att engelska brukar gå fint.

5. Och på tal om språk: Som regel pratar alla tjejer nån grad av tyska. Man kan ju tro att alla även kan engelska men det är inte alls säkert (speciellt inte om bruden är från ett spansktalande land). Välj INTE någon du inte kan kommunicera med på valfritt språk - risken för missförstånd är alldeles för stor!

6. Och till sist: Raka kuken så inte tjejen får hår i maten, och se för fan till att duscha mellan brudarna och håll dig fräsch! Klipp naglarna (och håret, och skaffa dig ett jobb när du ändå håller på så du har råd att komma hit igen.)
Citera
2020-02-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
6. Och till sist: Raka kuken så inte tjejen får hår i maten...

Raka INTE kuken skulle jag säga. Risken för små skärsår efter rakblad är ganska stor och det är inget som tjejerna vill suga på. Skärsår alltså. Jag hoppas du förstår varför. Intresset bör även vara ömsesidigt d.v.s. har du små skärsår på kuken bör du se det olämpliga i att stoppa in den i munnen på en prostituerad. Ovanstående gäller även pungen. Har du fått höra något annat av någon/några av tjejerna är det för att de velat smickra dig där och då just i den stunden.
Citera
2020-02-13, 19:44
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Raka INTE kuken skulle jag säga. Risken för små skärsår efter rakblad är ganska stor och det är inget som tjejerna vill suga på. Skärsår alltså. Jag hoppas du förstår varför. Intresset bör även vara ömsesidigt d.v.s. har du små skärsår på kuken bör du se det olämpliga i att stoppa in den i munnen på en prostituerad. Ovanstående gäller även pungen. Har du fått höra något annat av någon/några av tjejerna är det för att de velat smickra dig där och då just i den stunden.

Jag rakar kuk, pung och trimmar rejält upp mot magen. Att ha en nyrakad kuk är skönt när man ska knulla. Självklart tror jag folk fattar att det ska rakas en eller två dagar innan horbesök.
Citera
2020-02-13, 20:25
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Jag rakar kuk, pung och trimmar rejält upp mot magen. Att ha en nyrakad kuk är skönt när man ska knulla. Självklart tror jag folk fattar att det ska rakas en eller två dagar innan horbesök.

Har jag förståt det rätt, ni har alltså hårväxt på snorren? Då tycker jag ni ska raka den, annars blir de ju som en " borstfiska" då ni jökar.
Citera
2020-02-13, 22:30
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Har jag förståt det rätt, ni har alltså hårväxt på snorren? Då tycker jag ni ska raka den, annars blir de ju som en " borstfiska" då ni jökar.
Ja inte upp till ollonet. Finns det en tydlig gräns mellan punghud och snopphud? Självklart växer det hår runt kukroten. Jag anser att kukroten är en del av kuken och inte en del av pungen.
Citera
2020-02-14, 03:02
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Raka INTE kuken skulle jag säga.
Haha, roligt hur denna tråd blev en diskussion om kukfriseringens konst och anatomi! Visst är det en poäng att undvika skärsår, men kör rakningen dagen innan så hinner små skärsår läka. Men visst, är man nervig över detta så kör på gummi, eller ännu bättre, besök inte prostituerade över huvud taget...
det är väl också en kulturell/geografisk skillnad, de flesta svenska män mellan 20-40 år skulle jag säga kör på rakat underrede nuförtiden, vilket knappast är fallet med sydeuropeiska män som verkar tycka att ju hårigare desto virilare. Yuck! (Svårt att missa utsikten när man hänger vid poolen någon timme.) Jag frågade några av tjejerna sist om vad de föredrog och alla svarade utan tvekan att de uppskattade killar som hade vett att raka sig, det säger ju sig självt att deras service också blir bättre då = mer valuta för pengarna.
Senast redigerad av VonKnoblauch 2020-02-14 kl. 03:06.
Citera
2020-02-14, 07:54
Medlem
Citat:
Haha, roligt hur denna tråd blev en diskussion om kukfriseringens konst och anatomi! Visst är det en poäng att undvika skärsår, men kör rakningen dagen innan så hinner små skärsår läka. Men visst, är man nervig över detta så kör på gummi, eller ännu bättre, besök inte prostituerade över huvud taget...
det är väl också en kulturell/geografisk skillnad, de flesta svenska män mellan 20-40 år skulle jag säga kör på rakat underrede nuförtiden, vilket knappast är fallet med sydeuropeiska män som verkar tycka att ju hårigare desto virilare. Yuck! (Svårt att missa utsikten när man hänger vid poolen någon timme.) Jag frågade några av tjejerna sist om vad de föredrog och alla svarade utan tvekan att de uppskattade killar som hade vett att raka sig, det säger ju sig självt att deras service också blir bättre då = mer valuta för pengarna.

Det är skillnad på att vara nervig och att vara förståndig.

Jag har dock inte koll på de flesta svenska män mellan 20-40 år som du har, inte någon annan åldersgrupp heller för den delen. Ej heller studerar jag andra mäns könsorgan oavsett nationalitet.

Du frågade några av tjejerna ang. rakad vs orakad?
Var det samma tjejer som du hade trekant med och som lät dig knulla dem utan att byta kondom emellan?

En handfull av tjejerna på Artemis har jag varit med mer än 10 gånger och jag vill påstå att jag "känner dem" relativt bra. Samtliga har berättat för mig att de föredrar orakat just p.g.a. risk med skärsår.
Citera
2020-02-14, 16:12
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Det är skillnad på att vara nervig och att vara förståndig.

Jag har dock inte koll på de flesta svenska män mellan 20-40 år som du har, inte någon annan åldersgrupp heller för den delen. Ej heller studerar jag andra mäns könsorgan oavsett nationalitet.

Du frågade några av tjejerna ang. rakad vs orakad?
Var det samma tjejer som du hade trekant med och som lät dig knulla dem utan att byta kondom emellan?

En handfull av tjejerna på Artemis har jag varit med mer än 10 gånger och jag vill påstå att jag "känner dem" relativt bra. Samtliga har berättat för mig att de föredrar orakat just p.g.a. risk med skärsår.

Tyvärr är min avhandling om detta ämne inte klar än, men så fort den är det, ska du få en signerad kopia! Hmm, det är väl så enkelt att smaken är olika med detta som med det mesta annat...
Citera
2020-02-14, 21:41
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Provade en gång att använda Veet hårborttagningsmedel och körde kukroten, pungen och hela jävla röven när jag ändå var i farten. Helvete vad len jag blev. Satans konstig känsla att gå. Det blev nästan skavsår mellan skinkorna och när man skulle släppa en smygrökare så lät pruttarna påsett konstigt sätt.

Tack för en målande beskrivning! Ska testa hårborttagningsmedel, det tar ju bort risken med skärsår. Här kommer en ny fråga som handlar om trekanter: Hur funkar det med MMF-trekanter på FKK, alltså om man vill dela på en tjej med en kompis? Antar att det är upp till tjejen och att hon vill ha dubbelt betalt då eller?
Citera
2020-02-14, 22:10
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Tack för en målande beskrivning! Ska testa hårborttagningsmedel, det tar ju bort risken med skärsår. Här kommer en ny fråga som handlar om trekanter: Hur funkar det med MMF-trekanter på FKK, alltså om man vill dela på en tjej med en kompis? Antar att det är upp till tjejen och att hon vill ha dubbelt betalt då eller?

Ja det är en fantasi som jag har också. Inget BS utan man tar för sig av kvinnans hål på varsitt håll. Ska först testa två tjejer på Artemis. Lär man känna någon trevlig snubbe under dagen, kvällen och natten (Ja jag är på Artemis från 11-05) så skulle jag inte vara främmande att fråga om han vill dela på en brud uppe i de runda sängarna. Frågan om minigangbang är tillåtet? Jag har dock inte sett några knullvakter uppe i korridorerna, så det är nog bara att köra på om det finns någon tjej som vill ha två hål penetrerade samtidigt. Har man lyckats med detta så är ju inte steget långt till att gå upp fyra personer i rummet. Två grabbar och två tjejer och köra en miniormgrop.

Att gå upp två killar och dela på en tjej i en timme borde ju inte kosta 200 utan mer 150 tycker jag. Mängdrabatt!

En annan sak! Fan vad skönt om öppettiderna var typ 11-08. Då skulle man utan vidare lätt kunna skita i hotell för tre dagar. Du måste lämna anläggningen kl. 8! Perfekt! Man kommer ut och får lite luft och tar en rejäl långpromenad på 1,5 timmar. In långt i stan och sedan tillbaka via något trevligt frukostställe med goda tyska nybakat frallor, kaffe juice och en yougurt. Långsam promenad tillbaka till Artemis. Av med träningskläderna och sedan en timmes bastu innan knulleriet återupptas igen.
Senast redigerad av Petermadsen 2020-02-14 kl. 22:23.
Citera
2020-02-15, 01:53
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Frågan om minigangbang är tillåtet? Jag har dock inte sett några knullvakter uppe i korridorerna, så det är nog bara att köra på om det finns någon tjej som vill ha två hål penetrerade samtidigt. Har man lyckats med detta så är ju inte steget långt till att gå upp fyra personer i rummet. Två grabbar och två tjejer och köra en miniormgrop.

Antar att det bara är att fråga i receptionen vad policyn är, de är ju tyskar så det lär ju finnas regler även för detta. Mitt drömknull sist pratade om hur skönt hon tyckte det är med en kuk i varje hål, sen om hon hade varit med om det på Artemis eller utanför vet jag inte. Men hon hade garanterat gått med på det om möjligheten hade funnits. Säkert lättare om hon känner till en sen tidigare också förstås.

Citat:
En annan sak! Fan vad skönt om öppettiderna var typ 11-08.
Precis, det hade varit perfekt. Kl 5 är en jävla jobbig tid att bli utsparkad. Brukar bo på HappyGoLucky Hostel i närheten (undrar om de döpte det så med tanke på Artemisbesökarna), är man snål tar man en säng i sovsal för 10€ ett par timmar innan det är dags att gå tillbaka till paradiset igen.
Citera
2020-02-15, 02:02
Medlem
Petermadsens avatar
Citat:
Antar att det bara är att fråga i receptionen vad policyn är, de är ju tyskar så det lär ju finnas regler även för detta. Mitt drömknull sist pratade om hur skönt hon tyckte det är med en kuk i varje hål, sen om hon hade varit med om det på Artemis eller utanför vet jag inte. Men hon hade garanterat gått med på det om möjligheten hade funnits. Säkert lättare om hon känner till en sen tidigare också förstås.

Precis, det hade varit perfekt. Kl 5 är en jävla jobbig tid att bli utsparkad. Brukar bo på HappyGoLucky Hostel i närheten (undrar om de döpte det så med tanke på Artemisbesökarna), är man snål tar man en säng i sovsal för 10€ ett par timmar innan det är dags att gå tillbaka till paradiset igen.

Sovsal! Där sa du det. Utsparkad kl 05:00 och sedan snabbt till sovsalen och tryna till kl 12. Tillbaka till knullfabriken efter 6 timmars sömn. Raka spåret till buffén. Nu ska jag googla "sovsal nära Artemis"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in