2019-10-24, 20:40
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Otroligt dåligt planerat? Det var ju bara typ tre veckor sen dom utannonserade februari som releasedatum. Jag menar seriöst hur mycket kan ha ändrats på dem tre veckorna. Känns bara som dåligt planerat.

Går ju bara att sia om. Kanske var det någon höjdare på Sony som fick för sig att ändra nått. Vem vet.
Citera
2019-10-26, 10:13
Medlem
punanihunters avatar
Synd att de sköt upp på det till sommaren. Last of Us känns som ett vinterspel.
Citera
2019-11-07, 17:52
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon

Ang. Joels roll i storyn, så vill jag bara påpeka att det finns en väldigt bra teori om detta:

Nja..

Jag tror inte på det, pga :

[spoiler]

Citat:
Ursprungligen postat av punanihunter

Enig, ellers nu i trista, gråa november vore egentligen perfekt !
Citera
2019-11-09, 12:53
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punanihunter
Vilket är lite lustigt eftersom första spelet släpptes den 14 juni 2013 vilket verkligen kan räknas som högsommar.

Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jag tror inte på det, pga :
Vilket mycket väl kan vara en medveten missledning från Naughty Dogs sida (vilket de gjort innan för att lura spelare). Om du tittar på banan som Ellie är i just då så dyker inte Joel upp förrän i slutet på den banan, vilket kan ses i trailern.
Citera
2020-04-02, 21:10
Medlem
putteH_s avatar
https://m.fz.se/nyhet/282789-the-las...a-obestamd-tid

Spelet försenas på obestämd tid.
Citera
2020-04-02, 21:24
Medlem
Jag hoppas dom verkligen har lagt ner tid på spelet och grejat det. Stora förväntningar
Citera
2020-04-02, 21:30
Medlem
Narutoshippchops avatar
De har väl helt enkelt fått göra om hela spelet med tanke på all feminist och lbtq propaganda det är fullproppat med.
Go woke go broke!
Citera
2020-04-02, 22:23
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narutoshippchop
De har väl helt enkelt fått göra om hela spelet med tanke på all feminist och lbtq propaganda det är fullproppat med.
Go woke go broke!
Hade du läst artikeln hade du sett att det har med corona och göra. Inget konstigt med det. Både microsoft och playstation har varnat för att spel kan bli försenade. Beror ju på sjukdomsbilden i studion, landets restriktioner osv. Inget konstigt. Förväntar mig att fler spel drabbas. FF7R han ju gå guld innan coronan till exempel så den klarade sig.

Men visst tror man spelet är en hbtq propaganda för att den innehåller ETT lesbiskt par så finns det nog ingenting som kan få en och tro något annat än att det är coronan som gör att spelet skjuts upp. Var själv kritisk till senaste förseningen men denna får man förlåta dem för.
Citera
2020-04-03, 10:13
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Go woke go broke!

Njaaa upplever inte alls att det skulle vara nån hbtq och feminist propaganda. Ja Ellie är lebb, men so what? Det är inget som trycktes upp i ansiktet på en, åtminstone inte i TLOU1.

Annat är det i tex BF1 där all politik, inkludering och annat skit lyser igenom hela spelet. Där stör jag mig som fan när det är så opassande och påtvingat.

Synd att spelet sköts upp ännu en gång, såg så mycket fram emot att få spela...
Citera
2020-04-04, 12:02
Medlem
aina08s avatar
Väldigt tråkigt att spelet ännu en gång flyttas fram men inte så förvånande.
Spelet är vad jag förstått färdigt men skjuts upp på grund av corona.
Det är väldigt mycket som skjuts fram nu på grund av Corona så de är ju inget konstigt.
Antar att en stor del beror på att man vill ha större fokus på produkten när de ska släppas och nu hade de försvunnit bland coronanyheter. Sen passar kanske temat inte så bra in med smitta osv.
Man väl säkert inte heller få dålig publicitet om man skapat folksamlingar när många ska trängas för att köpa sitt ex i butiker (speciellt i usa).
Citera
2020-04-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Väldigt tråkigt att spelet ännu en gång flyttas fram men inte så förvånande.
Spelet är vad jag förstått färdigt men skjuts upp på grund av corona.
Det är väldigt mycket som skjuts fram nu på grund av Corona så de är ju inget konstigt.
Antar att en stor del beror på att man vill ha större fokus på produkten när de ska släppas och nu hade de försvunnit bland coronanyheter. Sen passar kanske temat inte så bra in med smitta osv.
Man väl säkert inte heller få dålig publicitet om man skapat folksamlingar när många ska trängas för att köpa sitt ex i butiker (speciellt i usa).

Jag fattar inte. Spelet är ju klart. Det är bara att släppa det på streaming och strunta i fysiska upplagor. Alla har ju bredband numera.
Citera
2020-04-05, 19:43
Medlem
Citat:
Go woke go broke!

Hur mycket feministpropaganda var det i första spelet? Den del när Ellie får jaga medan Joel är skadad? Menar du DLC är HBTQ? Jag tänker där mer att Ellie är en yngre tonåring som har en bra kompis. Tjejer pussas och har sig utan att de är lesbiska.

Och om det nu visar sig att Ellie är lesbisk, vad spelar det för roll? Vi lär ju knappast se någon sexscen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in