2020-04-02, 16:33
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hahaha klippet när Mergim säger

- Vi börjar fan svullna

Kameran fokus på Amilia

En slump eller?
Hahaha definitivt inte
2020-04-02, 16:34
Medlem
Hur svårt kan det vara att sluta att prata om produktionen? Om de får en tillsägelse så byter det ord och tror att det är ok.
2020-04-02, 16:35
Medlem
Jassa "Efter att jag pratade med Puh (produktionen)"
"DET ÄR INTE TILLÅTET ATT PRATA OM PRODUKTIONEN"
Julia "Vi måste byta namn...Eken!"
Jassa "Efter att jag pratat med Eken..."
"DET ÄR INTE TILLÅTET ATT PRATA OM PRODUKTIONEN"
Julia "Vi pratade inte om produktionen!"

2020-04-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
När Vickan inte var hatad, smutskastad och mobbad av alla. Så var hon allmänt underhållande på liven. Hon hittade på saker. Ville alltid vara med, fick folk att göra saker. Och också sa ifrån när folk var allmänt korkade. Var lite små bitchig som dom förtjänar 🤷🏼‍♀️😂
...nu är hon tråkig för hon är så jävla nertryckt. Vilket är förståeligt. Dom är ju förjövliga mot henne.

Amilia är jag inget fan över, tycker inte ens hennes berättelser är roliga lägre men alla kan inte vara i topp🙈😂

Update: och Alex glömde jag.... det säger väl en del 😴

Tittar du på ett annat program än oss andra? Victoria är den som trycker ner andra, smutskastar folk bakom deras ryck och är sjukt manipulativ och otrevlig. Skämtar du om att hon skulle vara mobbad? Herregud, fläskläppen skulle förtjäna att bli utfryst ett tag så hon kanske inser hur man ska bete sig mot andra människor.
2020-04-02, 16:37
Medlem
Kbyairs avatar
Fyfan vad Jassa håller på. Så dryg är inte Vickan. Jassa är bara avundsjuk då hon är så jäkla tråkigt själv. Fast dom annars har samma taktik i tävlingen 🙄
2020-04-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Sami fattar grejen med varför vi väljer Amilia
Så jädra skönt att det finns något med vett och lite intelligens kvar. Det är ju därför han är stensäkert på att han kör ut henne.
2020-04-02, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vart hittar man dessa "dagens schema" någonstans, är det i cmore appen eller?

På Big Brothers Instagramsida och sen klickar man på loggan längst upp
2020-04-02, 16:39
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vilka snackar mest skit i huset nu???
Jassa och Julia definitivt.
Iallafall så som jag tycker skit är. Att man förvränger sanningen för att låta bättre själv och smutskasta någon annan.
Vickan och Amilia håller på som vanligt och ältar och ältar 🙈
2020-04-02, 16:40
Medlem
Mergim målar på Lennie

Mergim "Känns det kladdigt?"
Lennie "Jag tycke dä ä skönt!"

2020-04-02, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vart hittar man dessa "dagens schema" någonstans, är det i cmore appen eller?

Ja samt på 4:ans hemsida.
2020-04-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tittar du på ett annat program än oss andra? Victoria är den som trycker ner andra, smutskastar folk bakom deras ryck och är sjukt manipulativ och otrevlig. Skämtar du om att hon skulle vara mobbad? Herregud, fläskläppen skulle förtjäna att bli utfryst ett tag så hon kanske inser hur man ska bete sig mot andra människor.
Nej då, jag håller med föregående talare! Till punkt och pricka! Hon har varit så fruktansvärt duktig på att sätta alla på plats när de har kommit med personangrepp mot något. Hon själv kommer inte med personangrepp utan snarare hårda/spydiga kommentarer. Det överlever man!

Just nu jobbar Jassa för fullt med att baktala och ljuga ihop en jävla massa om Vic. DET är mobbning!
2020-04-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Fyfan vad Jassa håller på. Så dryg är inte Vickan. Jassa är bara avundsjuk då hon är så jäkla tråkigt själv. Fast dom annars har samma taktik i tävlingen 🙄
Kände du Vickan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in