2020-04-03, 12:19
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutcut1337
Vad i helvete. Röstade givetvis för att Frida skulle bli immun och rösten gick igenom där hennes bild och texten tack för din röst osv osv kom fram.
När jag sedan går in på en annan mobil som är kopplad till samma konto så står det att "din röst på Alex är registrerad"
Går jag in på samma konto på annan enhet står det inte vem man röstat på. Jag kan rösta, men rösten kommer inte fram eftersom jag redan röstat.
2020-04-03, 12:19
Medlem
foxieroxies avatar
Tycker att yxmannen har valt bra offer till skräckstolen.
2020-04-03, 12:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
ALLA SOM INTE RÖSTAT GÖR DET NU!

RÖSTA PÅ FRIDA!

Vinner hon denna omröstning så är det nog bland det bästa som hänt denna säsong.

Japp, jag har röstat på Frida
2020-04-03, 12:21
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Vi skall nog inte överdriva "hur kan folk gilla Amelia". Det är ett extremt litet fåtal som gillar henne. Alex hade exempelvis vunnit över henne i en måndagsutröstning och det säger mycket.

Amolia är tyvärr extremt omtyckt av pk-haggor och fruntimmer som tycker att hon är en härlig, stark kvinna.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag är inte säker på att det gör det. Efter kvällen där Amilia och Mergim stod och pratade om hennes utseende, sa hur äckligt det var när Lennie hånglade med henne "euw"-ade åt henne osv så BORDE folk förstått hur jävla rutten Amilia är. Trots detta gillar folk henne för att "hon är rolig" och "mest rakryggad där inne" osv.

Jag har gillat henne sedan hon kom in, ännu mer nu när hon får så jävla mycket skit. Hon går ändå runt rakryggad där inne, trots att hon blir så illa behandlad. Hoppas att hon vinner idag så hon får en liten boost och förstår att vi tittare uppskattar henne - och det är det som är det viktigaste.

Jag har inte sett några avsnitt på ett tag, vet du om de kommentarerna från A och M kom med i något avsnitt? För om de inte ser live så är det svårt att få en ärlig bild av någon av deltagarna.

Det är så jävla frustrerande att se på instagram hur annorlunda folk ser på situationer och deltagare, medans man själv kokar inombords ibland. Under det samtalet och många andra som Amilia, Mergim och Victoria haft så blir man ju förbannad själv.

Jag tror hon tar detta, verkar som det på fb också.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Riquelme7
Vad ser man i Amilia så sjukt ocharmig människa, lat och största hycklaren i huset. Fan man tappar hopp om mänskligheten.

Hon skapar drama, folk vill se det.
Finns ingen normal människa som gillar Amelia, inte ens hennes mamma, men hon skapar drama, det gör inte dom andra tre nominerade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag tror tvärtom faktiskt. De kommer vända kappan efter vinden och bli bästa polare med Frida helt plötsligt när de inser att hon är mer populär än hela fyra stycken i huset. Speciellt Vic kommer vara som en igel.
Efter ett tag, eventuellt. Men först kommer de springa in till rummet och avhandla ett gammalt hederligt "hur kunde det här hända"-skitsnack med diverse glåpord mot Frida. Sedan kommer Amilia komma med sitt "man vet aldrig hur tittarna tänker det har vi fått flera bevis på nu det började när Glasman blev räddad det trodde ingen"-snack. Och där någonstans kommer de förstå att de måste bli vän med henne.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Förmodligen en bra gissning. Vissa dagar som igår kan det inte varit heta siffror direkt

Ja. 150 000 är ju officiellt. 30 000 är en gissning mot vad exempelvis populär SHL match drar eller allsvenskan. Ibland kan det hetta till såsom premiären av BB dom drog 390 000. Men det var Prime Time på TV4 och då tittar även de som inte följer programmet.
2020-04-03, 12:22
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
ALLA SOM INTE RÖSTAT GÖR DET NU!

RÖSTA PÅ FRIDA!

Vinner hon denna omröstning så är det nog bland det bästa som hänt denna säsong.

Ja för fan, det skulle vara årtiondets bästa tv-moment om Frida vinner nu. Amilias förolämpade och chockade min! Victorias gnäll och självhävdelse når då nya höjder. Mergim bajsar på sig. Jag kan knappt vänta.

P.S. Byt aldrig profilbild, lova det. Det är flashbacks bästa.
Medlem
ollepoll2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Läs en gång till eller trollar du

Haha trollar inte, tänkte att yxmannen representerar tittare eller något. Det är fortfarande tidigt på dagen för mig tar en stund att kvickna till

Ca 8 minuter kvar, såhär ser ställningen ut på supportergruppen BB på facebook:

Frida - 544

Martin - 281

Amilia - 279

Alex - 119
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Fattar inte hur många som ska hänga löst på måndag dock. Det brukar ju vara tre varav en räddas. Nu får jag det till att de kommer vara fem och en räddas.

Brukar det vara immunitetstävlingar på helgen med?

Tänk om två ryker två på måndag? Amilia och Vickan. Då är det ny nationaldag på den.

Dom brukar kunna ha många som hänger löst någon vecka varje säsong av bb. Så det kommer nog vara många som hänger löst. Sen kommer en räddas av makt. Sen får man rösta på dom som är kvar. Då säger Malin vilka som har klarat sig och dom två sista får gå in i uppdragsrummet. Och en åker ut 🙂
2020-04-03, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Mår fan illa efter att ha gått in på supportergruppen på Facebook. Sjukt många röstar på Amilia. Känns som något fler på Frida, men jag trodde aldrig att Amilia hade något större stöd😳Helt jävla otroligt.

Frida leder ju överlägset och tom Martin ligger över Amilia, om än väldigt knapp ledning för honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in