Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Jag är inte säker på att det gör det. Efter kvällen där Amilia och Mergim stod och pratade om hennes utseende, sa hur äckligt det var när Lennie hånglade med henne "euw"-ade åt henne osv så BORDE folk förstått hur jävla rutten Amilia är. Trots detta gillar folk henne för att "hon är rolig" och "mest rakryggad där inne" osv.
Jag har gillat henne sedan hon kom in, ännu mer nu när hon får så jävla mycket skit. Hon går ändå runt rakryggad där inne, trots att hon blir så illa behandlad. Hoppas att hon vinner idag så hon får en liten boost och förstår att vi tittare uppskattar henne - och det är det som är det viktigaste.
Jag har inte sett några avsnitt på ett tag, vet du om de kommentarerna från A och M kom med i något avsnitt? För om de inte ser live så är det svårt att få en ärlig bild av någon av deltagarna.
Det är så jävla frustrerande att se på instagram hur annorlunda folk ser på situationer och deltagare, medans man själv kokar inombords ibland. Under det samtalet och många andra som Amilia, Mergim och Victoria haft så blir man ju förbannad själv.
Jag tror hon tar detta, verkar som det på fb också.