2020-04-02, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
För att om bara tråkmånsarna i gula är kvar så kommer dom flesta sluta kolla på hela programmet😅 Om Julia inte var där som kan vara rolig på fyllan och Samis 10min roliga upptåg per dag. Då skulle man dö av uttråkning av att kolla på gula.😴
Vad bidrar det rosa rummet med roligt? Utöver Lennie och mergim?
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det är sant. Men jag tror han hade haft mer att ge utan Jasse. Hans familj bad honom att visa sin person mer.
Lite som jag uppfattade att Glasman drog ner Sami.
Men vem vet. Jag själv tycker ingenting om Martin.

Håller med, både Jassa och Martin hade vunnit på att inte va tillsammans.

Jag tycker inte heller så mycket om Martin, mest att han är skum och jävligt tråkig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eventuellt att Frida behöver räddas. Hon är ju ändå snäll.

Aa de kommer ju bli svårare dock. Sitter hon på måndag så ryker hon. Hennes hopp är att vinna immunitet på nån tävling (om de blir någon) men de ser inte speciellt ljust ut de heller
2020-04-02, 11:59
Medlem
Bra Julia!! Ryt ifrån lite du också!! Alla andra har gjort det en längre tid så släpp loss lite du med, för du har så rätt!
Julia och sami är verkligen 100% äkta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Aa de kommer ju bli svårare dock. Sitter hon på måndag så ryker hon. Hennes hopp är att vinna immunitet på nån tävling (om de blir någon) men de ser inte speciellt ljust ut de heller
Nej, jag vet. Rainbow skulle ändå behöva ha henne kvar ett tag för maktbalansen. Nu är väl Jassa tillbaka där igen men hon är extremt opålitlig.
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Sa hon vad hon åt för mediciner?

Inte rakt ut vad jag hörde. Men av diskussionen att döma verkade det vara för adhd
2020-04-02, 12:00
Medlem
FarbrorAgges avatar
Amilia ligger helt utslagen i sängen, som vanligt. Människan måste ju ha fått åt helvete fel medicin. Ge henne recept på nånting kraftigt uppiggande för fan!
2020-04-02, 12:00
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det är sant. Men jag tror han hade haft mer att ge utan Jasse. Hans familj bad honom att visa sin person mer.
Lite som jag uppfattade att Glasman drog ner Sami.
Men vem vet. Jag själv tycker ingenting om Martin.
Jag får lite American Psycho vibbar av Martin. Haha, vet inte vad han döljer för sjuka grejer djupt därinne
2020-04-02, 12:01
Medlem
Citat:
Nej, jag vet. Rainbow skulle ändå behöva ha henne kvar ett tag för maktbalansen. Nu är väl Jassa tillbaka där igen men hon är extremt opålitlig.
Jassa säger ”vi och oss” när hon snackar med Julia samtidigt som hon säger att hon inte lite på någon och är emot pakter. Julia måste sitta där och tänka eeeeeeeeh
2020-04-02, 12:01
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Vad bidrar det rosa rummet med roligt? Utöver Lennie och mergim?

När Vickan inte var hatad, smutskastad och mobbad av alla. Så var hon allmänt underhållande på liven. Hon hittade på saker. Ville alltid vara med, fick folk att göra saker. Och också sa ifrån när folk var allmänt korkade. Var lite små bitchig som dom förtjänar 🤷🏼‍♀️😂
...nu är hon tråkig för hon är så jävla nertryckt. Vilket är förståeligt. Dom är ju förjövliga mot henne.

Amilia är jag inget fan över, tycker inte ens hennes berättelser är roliga lägre men alla kan inte vara i topp🙈😂

Update: och Alex glömde jag.... det säger väl en del 😴
2020-04-02, 12:02
Medlem
Alex spelar ett farligt spel där han försöker nästla in sig hos Sami&Julia samt Jassa&Martin. Samtidigt har han lovat Victoria att hon är hans #1.

Drömscenariot vore om Alex vinner makten, hur nu det ska gå till, och får rädda antingen Martin, Jassa eller Vickan. Då skulle han få bekänna färg på riktigt. Han kan motivera att inte rädda Jassa med att hon är populär och förmodligen vinner i en omröstning. Men Martin har en upp på honom och Vickan har han sagt att han vill stå i final med.

Jag misstänker en stab in the back på Victoria. Sen är jag osäker på hur nomineringarna funkar men just nu har Pink Room tre röster och övriga huset sex. Kan övriga då dela upp sina röster genom att rösta tre på Amilia och tre på Mergim så att båda blir nominerade tillsammans med Alex som kommer nomineras av Pink Room? Om bara två kan bli nominerade lär det stå mellan Alex och Amilia.
2020-04-02, 12:02
Medlem
Bulletzs avatar
Jullan är inte dum, hon vet precis vilket falskt luder jASS är. Väntar bara på rätt tillfälle att köra ut henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in