Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Du får lyssna på vem du vill men jag undrar på vilka grunder du tycker dig veta bättre än de med utbildning i ämnet?
Ifrågasätter du andra expertområden också? Den där bron tycker jag är byggd fel! Jag tycker astronauter borde använda annat bränsle i raketerna! Sjömän gör fel när de kryssar mot vinden tycker jag!
Håll dig till det du jobbar med och har utbildning inom. Det har just DU koll på.
Ja, det var "lyssna på experterna" kortet du drog.
Du känner inte att din kommenta ovan är överspelad?
Vem som helst kan ju googla sig fram till vad experter i hela världen säger och FHM och Anders Tegnell har konsekvent haft helt fel. Munskydden är ju bara det sista totalfiaskot för dom.
en bro, en astronaunt och en sjöman skiter jag fullständigt i för det berör inte mig men en kraftig spridning i Sverige kan direkt slå mot min familj, min höggravida dotter och gamla mor.
vi har varit i karantän i över en månad för får vår dotter detta nu är det farligt.
Det känns således rätt trist att sjukvården håller på att kollapsa samtidigt som man gör ingenting och jag sitter dessutom i kuwait så skulle någon i min familj gå bort blir det skype begravning.
Nu har du inte hunnit tänka så långt eller så har du som jobb att tycka en viss sak, båda lika usla för dig