2020-04-02, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Känns som 70% går till mat. Tidigare säsonger blev det ofta linssoppa och annat krafs efter två dagar när den riktiga maten tagit slut. Billigare att köpa sprit och fanta än som nu fjollig alkoläsk och böbböl.
Herregud! Bubblet de dricker är väl typ billigaste skiten som går att få tag på på bolaget, så det kan väl inte vara någon större kostnad. Stör mig dessutom på deltagarna som pratar om att de dricker champagne. Nej, ni brukar få in vidrig prosecco eller möjligtvis cava. 🤢🤢🤢
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Skulle Frida veta den skit vicky och Amilia snackat om henne tror jag absolut inte att Frida skulle umgås med dem.

Absolut, det var taskigt (dock befogat) men en måste väl kunna se framåt eller? Och Frida har minskat det som de störde sig på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
" Hejar på oss " Vilka är oss Jasmine? Du bytte ju lag. Passar det nu?

Skäms för hennes skull. Hoppas Martin åker så kan hon sitta där och gråta
2020-04-02, 11:42
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Snälla, säg att fler vill ha ut Jassa på måndag?

Men verkligen. Är så OFATTBART trött på henne.
2020-04-02, 11:42
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det var inga bortförklaringar. Han sa som det var. Han tar inte plats. Det gör han ju inte.

Fast det har inte bara med det å göra, kanske är det bara hans tråkiga jävla personlighet? Bara för att man syns mycket så blir man inte populär, kolla på Sami?
2020-04-02, 11:43
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Skäms för hennes skull. Hoppas Martin åker så kan hon sitta där och gråta
Ogillar puckade Jassa skarpt men hon är inte i närheten av nivåerna av hat som jag känner för främst Amilia men även Vicky. De tre hade kunnat rykt på rad nu tack!
Medlem
avixs avatar
Citat:
Tänkte just fråga om hon verkligen sa det. OSS?! Du har inget att göra med Julias röstare så smält ner ditt ego tack, du ska ut först.
Medlem
Rätt kul att alla snackar skit om att alla snackar skit och paktar i ett program som går ut på att pakta och snacka skit.
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Alla som vill ha ut Jassa måste ändå förstå att hon är en av de större favoriterna, de enda som har en rimlig chans att slå ut henne är bara Sami eller Lennie.

Alla ska ut nångång, så varför inte ta det lättare deltagarna först? Det är Amilia och Victoria.

Sen kan man ta bort Alex eller Martin.

För att om bara tråkmånsarna i gula är kvar så kommer dom flesta sluta kolla på hela programmet😅 Om Julia inte var där som kan vara rolig på fyllan och Samis 10min roliga upptåg per dag. Då skulle man dö av uttråkning av att kolla på gula.😴
2020-04-02, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Det ser inte klokt ut, han hade verkligen blivit så mycket snyggare i helsnagg!

Jag har så svårt för lata personer, och Amilia tar alla priser! Kan hon lyfta arslet nån gång!!?!?!?!
Han ser ut som en förvuxen jättebebis. Kanske är en trendig frisyr i Sundsvall? Raka dig helt eller låt allt hår växa ut för det där ser inte klok ut!
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:

Exakt! Jassa är en riktig jävla kappvändare. "Yot can rainbow me out".
Medlem
Globalisten55s avatar
Nu har jag ju Julia allra högst upp på min lista
Vart välförtjänt att hon fick något positivt
Tycker Julia bjuder på sig själva visst hon tappar lite omdöme när det nalkas alkohol men i det hela är hon en kanon tjej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in