2020-04-02, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tänkte just "väck sjusovarna med lite skrik" och som på beställning kom det.

Produktionen är verkligen ett skämt som kör allt på repris i denna säsong verkar det som.
Börjar pengarna sina? Någon som vet hur budgeten ser ut hos TV4 nu gällande enbart BB?
2020-04-02, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Kommer vi få rösta ut 1?
Nej. Endast en person kommer nog röstas ut. Jag tror att fler än 3 kommer att hänga löst denna veckan. Det är inga fler tävlingar verkar det som. Jag tror tittarna kommer få rädda kvar 2 personer sen kanske 7-8 pers sitter löst på måndag innan finalspelet.
2020-04-02, 09:36
Avstängd
Jävlar i helvetet såg ni spöket i badrummet, lennie grädda ner sig!!
2020-04-02, 09:37
Avstängd
Bedrövligt att det inte är någon tävling idag, vadfan förssigår eftersom 8 hänger löst och det är torsdag.
är det en specialare att 4-5 hänger löst xDD
2020-04-02, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Produktionen är verkligen ett skämt som kör allt på repris i denna säsong verkar det som.
Börjar pengarna sina? Någon som vet hur budgeten ser ut hos TV4 nu gällande enbart BB?

Känns som 70% går till mat. Tidigare säsonger blev det ofta linssoppa och annat krafs efter två dagar när den riktiga maten tagit slut. Billigare att köpa sprit och fanta än som nu fjollig alkoläsk och böbböl.
2020-04-02, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jävlar i helvetet såg ni spöket i badrummet, lennie grädda ner sig!!

Man tittar bort en sekund så händer något, såklart.

Finns nog material för ett 10h Youtube-klipp när Borgmästaren kammar sitt skägg.
2020-04-02, 09:42
Medlem
137MGs avatar
Jag hoppas att många hänger löst på måndag för att vi tittare ska få chansen att rösta ut någon som vi vill ha ut innan finalspelet. Någon som klarat sig kvar genom tävlingar och kanske inte skulle bli framröstad av deltagarna i första hand...

Ut med AMILIA isåfall!!
2020-04-02, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Jag hoppas att många hänger löst på måndag för att vi tittare ska få chansen att rösta ut någon som vi vill ha ut innan finalspelet. Någon som klarat sig kvar genom tävlingar och kanske inte skulle bli framröstad av deltagarna i första hand...

Ut med AMILIA isåfall!!
Ja. Hon ska ut först nu! Hon leder överlägset i alla omröstningar på den som folk vill ha ut. Så sprid inte era röster på Victoria, för då kan Frida segla upp till den som kan åka ut istället.
2020-04-02, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG

Ut med AMILIA isåfall!!

Sveriges ledande magkänsla säger att Lillslinkan åker med brutna lilltassen före om det finns chans.
2020-04-02, 09:47
Avstängd
Citat:
Man tittar bort en sekund så händer något, såklart.

Finns nog material för ett 10h Youtube-klipp när Borgmästaren kammar sitt skägg.
Så är det alltid, japp det gör det verkligen, har dock inte sett så mycket som det på sistone och jag är glad för det, fuck honom och hans äckliga skägg och plastpåse!
2020-04-02, 09:48
Medlem
askungens avatar
Citat:
Mys att Mergim inte sköljde ur kaffekannan utan bara hällde ut gammalt kaffe och fyllde på med vatten så det blev bajsvatten i bryggaren. Ja finns en uppsjö med småsaker man kan störa sig på hos dessa individer
Så är det fler som gör, framförallt Sami brygger alltid med bajsvatten!
2020-04-02, 09:48
Medlem
Citat:
Känns som 70% går till mat. Tidigare säsonger blev det ofta linssoppa och annat krafs efter två dagar när den riktiga maten tagit slut. Billigare att köpa sprit och fanta än som nu fjollig alkoläsk och böbböl.

Ja precis. Det var ju mer öl på den tiden också. Kommer ihåg att det blev mycket guldkällarn i en säsong. Men nu är det ju bara fjollor av deltagare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in