2020-04-02, 11:37
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jass tycker det är bra att Julia fick immunitet mot Martin.

Du tar henne på ordet eller?
2020-04-02, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Snälla, säg att fler vill ha ut Jassa på måndag?

Verkligen inte, många som ska åka före.
Medlem
Så glad över att människor som sami och Lennie är i huset. De måste stå i final, och sami måste vinna.
Julia och alex får gärna joina, men absolut inte vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Uppskattar er som verkar ha lite logiskt tänkande mot hur Jassa och gula beter sig. 👋🏻
Du är inget helgon Jassa 🙄

Jassa är helt snurrig, nyss så hatade hon Julia och skulle aldrig lita på henne igen, flyttade till rosa rummet osv. Nu idag ligger hon och säger ”jag gillar inte att snacka skit, sån är inte jag, jag orkar inte”.

hon har som sagt fått för mycket luft från tittarna, därför hon var så stabil i måndags
2020-04-02, 11:39
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Skulle Frida veta den skit vicky och Amilia snackat om henne tror jag absolut inte att Frida skulle umgås med dem.

Dom har snackat skit om hur hon går runt naken och pussar och kramar alla.
När Vickan sa att hon behöver mer space fattade Frida att det kanske är det dom andra också stör sig på, hon bättrade sig den här veckan och helgen. Och nu vill dom umgås med henne. Och jag som tittare kan kolla på människan utan att cringa.
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Alla som vill ha ut Jassa måste ändå förstå att hon är en av de större favoriterna, de enda som har en rimlig chans att slå ut henne är bara Sami eller Lennie.

Alla ska ut nångång, så varför inte ta det lättare deltagarna först? Det är Amilia och Victoria.

Sen kan man ta bort Alex eller Martin.
Medlem
Visste Julia skulle vinna, fanns ingen tvekan!
Gött snack innan mellan Julia och Jassa. De ser verkligen igenom Amilias falska spel. Och är glad de ändå inte har Mergim först ut på sin lista för jag tycker inte han förtjänar det jämfört med de andra två äckeln som snackar skit konstant, men som tur sa båda de ville ha ut Amilia och Victoria först. Hoppas fan vi kan rösta ut dem snart.

Jag tycker fortfarande Jassa är en falsk jävel. Men tror Alex har kommit till min tredje plats på vem jag vill ha ut. Han låtsas vara äkta men spelar ett spel. Han skulle ALDRIG umgås med Sami annars, han tycker ju fisar och sånt är äckligt men när han fick hint om att Sami är en tittarfavorit då passar det bra att kalla honom sin son och hänga med honom konstant, samtidigt som han säger han vill stå med Martin och Jassa i final, men till Victoria säger han att han vill stå med henne. Han ljuger och tror han är med i PH. Det enda bra med honom är han vill ha ut Amilia, men efter hon har åkt får han gärna åka också. Litar inte på honom för fem öre och tyvärr lurar han Sami att han är så pålitlig men han hade slängt Sami under bussen direkt när trion i rosa rummet är ute.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Jag vill ha ut Jassa eller Mergim, helst Mergim. Står inte ut med hans skrik, sjung och skratt. Iofs låter alla tre som skrik.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jassa är en jävla bitch hon också! Inte bara Amilia och Vic. Dessutom är Jassa ljusår mer korkad än Amilia och Vic.

Exakt såhär! Amilia och Vicky är smarta oavsett om de beter sig bitchigt eller inte, Jassa och Julia tänker inte ett steg längre utan bara snackar tonårs-skitsnack bakom stängda dörrar.
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Oja bitchen ska uuuuut. Vad bidrar hon med? NADA
2020-04-02, 11:40
Medlem
Citat:

Aldrig.

Amilia eller Victoria är drömscenariot.
2020-04-02, 11:41
Medlem
Lord2Moynes avatar
" Hejar på oss " Vilka är oss Jasmine? Du bytte ju lag. Passar det nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in