Haha men det ser ju verkligen ut som en björk?? Ah... det hade jag inte ens en tanke på. Undra var de fått tag på den dräkten? Tiokronorslådan på Dollarstore typ? Tycker ändå de andras dräkter är helt ok, hans ser ju förjävlig ut haha.
Ja när du sa tigerbjörk så blev det himla tydligt haha. Ja dräkten känns oerhört budget och barnslig faktiskt, lite som årets produktion!
Hahahahaha de är så kära. Fyfan vad gött han valde honom före Amilia!
Jess bästa ...nästan bättre än att ammi åkte ut. Brädad efter att ha tjatat hål i huvudet på lennie hela natten om hur hemsk mergim är ... jag är typ hel nu kärlek karma
Vad är det jag tittar på? En förvuxen jättebebis på 36 år tillsammans med en pojke. De kramas i ett hörn, livrädda för något som inte ens är farligt, äter rosa prinsesstårta, dricker varm choklad i rosa muggar och håller för näsan när de dricker öl. MAN TROR MAN DRÖMMER, som rodney skulle sagt
Synd att inte Lennie tog med sig Frida i stället. Det hade nog varit större chans på action där, även om Mergim ser Lennie som något annat än en storebror (oavsett om Lennie förstår det eller inte) så verkar inte Lennie intresserad av Mergim.
Vad är det jag tittar på? En förvuxen jättebebis på 36 år tillsammans med en pojke. De kramas i ett hörn, livrädda för något som inte ens är farligt, äter rosa prinsesstårta, dricker varm choklad i rosa muggar och håller för näsan när de dricker öl. MAN TROR MAN DRÖMMER, som rodney skulle sagt
Ja såhär går det när man tar in FEMINISTSVIIIIN, som Rodney hade sagt.