Läses nerifrån och upp.
Citat:
Lena Wesström
Jörg*en och jag pratar i princip varje dag nu, Jag gillar det. TROR inte jag vill mera med honom än al
kanske ses nån gång. Men nu kommer han hit lite nästa vecka. Blir onekligen intressant att träffa
honom lite mera än som allra hastigast. Han är INTE diskret med sin beundran. Mer än vad som
antagligen är bra för mig. Men jag gillar honom. Väljer nu att träffa honom lite och se vem han är
17 apr 2018 19:35
Lena Wesström
han är för övrigt synnerligen besviken att det inte blev nåt mellan oss, men det är rätt lugnt, vi hörs
inte mycket, men lite, det akuta har lagt sig även där
17 apr 2018 19:33
Lena Wesström
Det ha artat sig till nåt som liknar den andre herrn från Ö-vik som jag lärde känna, Jon*as
17 apr 2018 19:32
Lena Wesström
Jör*gen från Umeå
Lena Wesström
(jag är verkligen helt störd)
Lena Wesström
Just ja, finns nån mera ...
Lena Wesström
ska ut och åka med Mattan i helgen, stor geocachinggrej i Västergötland. KAN bli så att vi träffar
Jim*my samtidigt, kan bli knepigt, men vi kommer inte hänga tillsammans
17 apr201819:31
Lena Wesström
Har rätt mycket kontakt med S. Men den är allt svalare. Och det är jag som bestämmer nu. Jag vet
att jag är på väg och att han inte längre har nån makt över mig
17 apr 2018 19:30
Lena Wesström
Väljer att njuta av goda korn som kommer till mig och skjuta annat åt sidan. Hämta andan, komma
igen, bli starkare
17 apr201819:29
Lena Wesström
Var på asroligt kalas i helgen, min f d arbetskamrat som gift sig. Ett riktigt rackabajsarpartyl Jag gick
dit helt själv. Så småningom kom ett par till från gamla jobbet, men då hade jag redan etablerat
annat sällskap. Hade jätteroligt, till och med DANSADE! Tre med mycket explicit uppvaktning, två
män och en kvinna. Två har hört av sig efteråt. Absolut inte intresserad av nån av dem. Men rara var
och en på sitt sått. Skulle vara rått kul att gå ut nån gång och dansa med en av dem, men han år
den som inte hört av sig. Och jag tror han är livsfarlig. Sångare i ett av banden från festen. Han
lämnade scenen för att dansa med mig ...
17 apr 201819:28
Lena Wesström
Blir inget med skidåkaren heller, Tom*my. Inte tillräckligt hett eller rätt heller för den delen. Och han
ligger också rätt lågt. Kanske träffar nån gång emellanåt. Kan, på riktigt, gärna hänga med honom
nån gång och träna tillsammans. Får se, stressar mig inte. Han var sugen på att ses i helgen, men
det gick inte ihop sig, båda hade barn. Skönt att det var han och inte jag som försökte. Då vet jag att
han vill ses nån gång.
17 apr 2018 19:26
Lena Wesström
Gissade rätt om Jim*my (Rotebro), det blir inget där. Men vi ses nog nån gång emellanåt så länge
ingen träffat nån på allvar. Hörs lite, jag längtar och önskar mera, men lyckas rätt bra att inte må
dåligt av det. Ser hyfsat nyktert på det.
17 apr 2018 19:24
Lena Wesström
Är ganska tillfreds med allt möjligt, trots att mycket är sig ganska likt. Har på nåt vis hittat lite lugn i
min röra
17 apr 2018 19:21
Lena Wesström
Mitt liv lunkar på allt stabilare. Saker är verkligen inte som de borde, men ändå allt mindre som de
inte borde
17 apr 2018 19:20
Lena Wesström
finns ytterligare någon som kommit rätt nära precis på slutet, en skidåkare. en helt vanlig tror jag.
ingen excentrisk, svår, med stort självhävdelsebehov. skild tvåbarnspappa, TROR inte han har en
sinnessjuk fd som förpestar hans liv. lite som en volvo. kanske är det jag behöver. To*mmy. åker typ
topp 500 på vasaloppet och vätternrundan på kanske åtta timmar, otroligt atletisk, men inte särskilt
snygg. helt vanlig bara, jeans och skaljacka. som Jag vill ha det
31 mar 2018 13:07
Lena Wesström
Stefans fru har flyttat och börjat ett eget liv. De ska tillsammans till hennes föräldrar sommarställe i
helgen. Jag är lite svartsjuk fortfarande, trots att allt är som det är, det sitter så djupt. Men igår var
han och jag ute på en cachingtur, i hemlighet, som vanligt. LITE rädd att jag ska åka dit och börja
träffa honom mera igen. men jag TROR jag klarar av att hålla avståndet. Jag VET ju vem han är ...
Lena Wesström
Hade egentligen börjat nosa på nån annan, en som bor i Rotebro som jag är väldigt förtjust in, delat
ett par helger. otroligt varmt och gott då, men hörs inte så mycket däremellan. kanske lite som du
och jag hade det ett tag ... Jag vill nog mer än han. Och jag tror kanske inte egentligen så mycket på
att det kan vara nåt annat än trevliga möten då och då, inte något att bygga gemensamt liv på. Men
jag tycker om honom och trivs i hans närhet. Ji*mmy. superlin och rolig. Men pratar inte om livet. Och
det måste man faktiskt om det ska funka med mig. Försöker lista ut om det är att han är lite försiktig
och vill se vad det blir. Eller om han faktiskt inte är sån. Eller om det är så att han helt enkelt inte vill
vara närmare än så med mig. då går det ju Inte heller. Har precis tagit sats och frågat, I chatt, i går
kväll. Han har klickat upp och varit online flera gånger sen dess, inte ett ord. Så det är jag vissen
över, ingen skön magkänsla.
31 mar 2018 12:58
Lena Wesström
Men vi får se. De få rkomma hit och så får vi väl nosa lite försiktigt och se om vi vill ses nåt mer
31 mar 2018 12:55
Lena Wesström
Får besök i morgon från norrländska cachare som ska leka här i stan, får lite fika här, om det inte är
nåt särskilt med barnen försöker jag hänga på dem under dagen. Finns nån där i gruppen jag har
mycket kontakt med nu, men vi har knappt träffats irl, har gemensamma vänner, ganska hög
temperatur i chatten, det är han som lobbat i gruppen för att de ska ta en dag här, är egentligen i
Karlstad över helgen. Ser fram emot det, nyfiken på hur det är att träffas och känna varandra lite
mera. Samtidigt rätt rädd för processen, känner Igen den, varit med om den förut, nästan kopia av
Jo*nas från ö-vik i hur allt börjat: Han har spanat, sett mig på event, spanat lite till, tagit kontakt ohc
pratat en liten stund, sökt upp mig på fejan, börjat chatta, börjat prata, börjat dela nära om livet,
börjat hetta till...
31 mar 2018 12:55
Lena Wesström
träffar S en del igen. Men nu är det jag som bestämmer. Helt. Stenhård. Emellanåt otroligt tuff mot
honom, man skulle kunna säga elak. Slår igen. Oklädsamt nöjd över det. Extremt tillfredsställande.
Ska försöka sluta med det också, så det inte blir min nya livsluft. Vill INTE komma dit. Men känns
som om det är en väg ut ur bitterheten
12 mar 2018 07:06
Lena Wesström
rehaben går bra. ganska förtjust i sjukgymnasten. Blir oerhört förvånad om inte han känner samma.
Lägger band på mig där.
Lena Wesström
Tänker rätt mycket på Jim*my, Rotebro. Besviken det svalnade så mycket från hans sida. Men verkar
som vi nog ses i alla fall om en och en halv vecka. Hoppas. MÅSTE prata då i så fall. Hoppas på
trevlig helg. Sen blir det nog inte mycket mer, möjligen kanske ses enstaka gånger och höras då och
då. Får se om det kan vara kul och härligt. Blir det plågsamt måste det gå bort
12 mar 2018 07:01
Lena Wesström
uppvaktas lite av nån. jag är helt ointresserad, men ändå lite trevligt. jag HAR sagt att jag INTE är
aktuell. pratar och chattar en del. HOPPAS det inte blir nåt tjorv av det, det piggar upp. Mycket
trevlig. Umeå. Han är nog flytbar. Man jag vill inte ändå
12 mar 2018 07:00
Lena Wesström
frun har verkligen köpt lägenheten 60 m tvärs över min gräsmatta. helt ofattbart. målar och fixar för
fullt nu
12 mar 2018 06:58
Lena Wesström
håller som bäst på att tugga i mig at Jim*my inte alls är så intresserad som jag skulle önska
26 feb 2018 12:23
24 feb 2018 23:03
Lena Wesström
sen Jim*my ... han har legat högt upp på listan ända sen vi träffades i december. Nu har han nästan
ramlat ur
Lena Wesström
Sen Hen*rik. fina, olyckliga He*nrik. Gammal kursare och pojkvän som blev så olycklig när jag
avslutade. nu olyckligt skild. han önskar nog att vi skulle träffas. men det orkar jag inte. livrädd för
konsekvenserna. bor i uppsala
Lena Wesström
HELT förtvivlad
24 feb 2018 23:02
Lena Wesström
Sen Jon*as i ö-vik, som jag bara blir otålig av nu
24 feb 2018 23:01
Lena Wesström
Sen Mattan ... Fina, förtvivlade Mattan
24 feb 2018 23:01
Lena Wesström