2020-03-26, 02:15
Medlem
Är det lugnt att köra på gobbe 2ml ren gbl 4 timmar efter jag tagit 0,5 mg xanor?
Liten dos jag vet men vet att ghb+Benz är livsfarligt så skadar inte att fråga

0 tolerans på båda substanserna
Citera
2020-03-26, 03:16
Medlem
Godards avatar
Lamotrigin och mdma

God kväll!
Har letat som en tok men hittar inga svar.
Har tidigare ätit ssri preparat och fått noll effekt av mdma,som förväntat egentligen.

Har nu slutat med ssri,men käkar lamotrigin.
Min fråga är: kommer lamotriginet hämma ruset av mdma som ssri gör?
Citera
2020-03-26, 03:27
Medlem
Tripportreats avatar
Man bör inte blanda mdma med några andra stämningshöjande preparat.

Dels är en del direkt farliga att kombinera

Dels blockerar en del mediciner effekten så man bara får bieffekterna (inte värt det)

Behandlas man för mental ohälsa så bör man inte överhuvudtaget ta mdma, att bråka med hjärnkemin i ett sånt läge kan slå fel på många sätt.

Man bör knarka när man mår bra, inte knarka för att må bra. Med det så syftar jag på droger som faktiskt kommer med en del bieffekter och risker.

//Tripportreat
Citera
2020-03-27, 11:51
Medlem
Tja!
Hur är det att ta tramadol på meth-at?
Lika dåligt som att blanda med vanligt tjo?
Har rökte meth ikväll och tänker om det är lugnt att ta typ 400mg tram 12-15h efter jag tagit sista blosset? Har sovit och ätit hyffsat bra. Är krampanfall det värsta eller finns det risk för serotoninsyndrome eller annat obehagligt?
Citera
2020-03-27, 13:05
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Tja!
Hur är det att ta tramadol på meth-at?
Lika dåligt som att blanda med vanligt tjo?
Har rökte meth ikväll och tänker om det är lugnt att ta typ 400mg tram 12-15h efter jag tagit sista blosset? Har sovit och ätit hyffsat bra. Är krampanfall det värsta eller finns det risk för serotoninsyndrome eller annat obehagligt?
har själv tagit tram på tjack-at vilket kanske inte är jättesmart, men meta agerar en hel del på serotonin så skulle inte rekommendera att du tar tram.
Citera
2020-03-27, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
har själv tagit tram på tjack-at vilket kanske inte är jättesmart, men meta agerar en hel del på serotonin så skulle inte rekommendera att du tar tram.

Som jag misstänkte då, typiskt. Tack för svar iaf!
Citera
2020-03-27, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420

Faaaan är så jävla sugen på att trycka i mig ett par 50mg tram. Har googlat som en galning och det värsta som kan hända verkar va krampanfall, diarré, illamående och kräkningar. Vad hände för DIG när du blanda tjo o tram?
Citera
2020-03-27, 19:37
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Faaaan är så jävla sugen på att trycka i mig ett par 50mg tram. Har googlat som en galning och det värsta som kan hända verkar va krampanfall, diarré, illamående och kräkningar. Vad hände för DIG när du blanda tjo o tram?
för mig blev det bara väldigt skummt, klarvaken men mjuk, bra humör, kollade på flera olika filmer och alla kändes som komedifilmer, jag var väldigt "borta" fast jag visste om hur "borta" jag var.
väldigt annorlunda rus, skulle inte helt rekommendera det.
Citera
2020-03-28, 19:14
Medlem
Oxycodone och blåa

Tog oxycodone 25mg på morgonen vid 11 tiden för smärta. Känner inget av något av det nu, är det lugnt att ta 1mg xanor?
Citera
2020-03-29, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesiz8139
Tog oxycodone 25mg på morgonen vid 11 tiden för smärta. Känner inget av något av det nu, är det lugnt att ta 1mg xanor?

Ja 1mg xanor är ingen fara.
Citera
2020-03-31, 11:34
Avslutad
Lyrica och ritalin. Tagit en mängd ritalin under ett dygn är det farligt att blanda med lyrica?
Citera
2020-04-01, 19:51
Medlem
Niiz125s avatar
Cannabis + lergigan, ok?

Hej,

Jag har tuggat Escitalopram i 1+ år nu, och det har inte varit något problem att röka under tiden. Jag var lite försiktig först men det visade sig inte vara några problem. Jag tar även Lergigan vid behov, men när jag tar det så undviker jag att röka.

Rökat kan framkalla ångestkänslor då och då, och jag funderar just på om det är ok att ta Lergigan samtidigt som man röker?

Jag är väldigt försiktig med att blanda saker och ting, men jag skulle gärna vilja veta om det går utan problem. Det handlar alltså inte om att ta 10 tabletter Lergigan, utan jag kör vanligt dos (25-50mg).

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in