2020-03-30, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Blanda gärna en grön strain, t.ex green Malay ( eller en vit strain) med en röd strain , Red Borneo eller Red Maeng Da....då tycker jag att man närmar sig opiater/tramadol i effekt!
Tack för tipset!
Blir att beställa 2 100g påsar snart, en grön och en röd isåfall
Blir nog en till påse green bali, säkert kort o den va bra, vilken röd strain är mest potent på SS atm? någon som har koll?
Citera
2020-03-31, 09:41
Medlem
orrecrists avatar
Har aldrig någon effekt av kratom, inte första gången jag inte får effekt av droger då främst opiater Fler som inte får effekt? Dos fråga? Hur mycket tar ni?
Citera
2020-03-31, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Har aldrig någon effekt av kratom, inte första gången jag inte får effekt av droger då främst opiater Fler som inte får effekt? Dos fråga? Hur mycket tar ni?

Less is more när det gäller kratom. Alltså onödigt att överdriva med intaget. En tesked ger en märkbar effekt för min del. Tagit samma dos i 4 månader snart och känner fortfarande av i princip samma effekt som i början. Hur ser ditt bagage med opiater eller liknande ut och vad för effekt förväntar du dig? Förväntar du dig att bli helt bäng är du helt fel ute
Citera
2020-04-01, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shurasAcolyte
Jag tvivlar inte på dom, men jag är inte så säker på deras källa om du förstår vad jag menar. Det har varit ett problem med de gula sorterna generellt och personligen så är jag hellre på den säkra sidan.

Håller med. Testade också gul därifrån i förhoppning att det skulle vara något mellan grön och vit.
Tycker vit har för mycket bett för mig, men vill ha lite mer klös än den gröna.
Blev besviken då jag tyckte den inte gav något alls mer än skakig i kroppen. Typ när man dragit i sig alldeles för mycket kaffe.
Citera
2020-04-01, 00:45
Medlem
Citat:

Har en polare som inte kände ett skit, men tror att det beror på var man köper, eller det är något gammalt skit som legat. Tyvärr så ville han inte testa mitt, fast han skulle behöva då han är stressad om en iller.
Citera
2020-04-01, 09:28
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellsiii
Less is more när det gäller kratom. Alltså onödigt att överdriva med intaget. En tesked ger en märkbar effekt för min del. Tagit samma dos i 4 månader snart och känner fortfarande av i princip samma effekt som i början. Hur ser ditt bagage med opiater eller liknande ut och vad för effekt förväntar du dig? Förväntar du dig att bli helt bäng är du helt fel ute

Så varför tar man kratom? I brist på annat?

Ingen större brukare av opiater, det enda som gör mig riktigt bäng redan i mindre doser är sub annars har jag extrem hög tolerans mot opiater/opioider. Vissa klassade läkemedel känner jag inte ens effekt av.

Jag var ute efter att tja känna någonting överhuvud taget..? Bli lite mysig?
Citera
2020-04-01, 09:33
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qw12F56ko
Har en polare som inte kände ett skit, men tror att det beror på var man köper, eller det är något gammalt skit som legat. Tyvärr så ville han inte testa mitt, fast han skulle behöva då han är stressad om en iller.

haha varför vill han inte testa ditt ifall hans eget inte funkar?
Citera
2020-04-01, 10:56
Avslutad
Citat:
Så varför tar man kratom? I brist på annat?

Ingen större brukare av opiater, det enda som gör mig riktigt bäng redan i mindre doser är sub annars har jag extrem hög tolerans mot opiater/opioider. Vissa klassade läkemedel känner jag inte ens effekt av.

Jag var ute efter att tja känna någonting överhuvud taget..? Bli lite mysig?

Jag lider av ångest, social fobi och depression och pallar/ vågar lämna sängen tack vare kratom...
Citera
2020-04-01, 11:03
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Jag lider av ångest, social fobi och depression och pallar/ vågar lämna sängen tack vare kratom...

Okej bra att det hjälper dig. Tror också det är betydligt hälsosammare än många andra alternativ också.
Citera
2020-04-02, 14:38
Medlem
Citat:

Kloka ord där. Mindre är fan mer. Det är verkligen inget att "knarka" på. Det funkar inte så. Äta stora mängder gör du bara en gång, mår piss och slänger skiten för du tror det e mög. Bäst att närma sig det som man gör med kaffe. Måttliga mängder.
Citera
2020-04-02, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qw12F56ko

Det kan juh säkert bero på flera olika saker. Alla reagerar på olika sätt på i princip allt här i världen. Men visst är det skillnad på de om de e gammalt eller nytt. Brukar juh va så att man får va man betalar för inte sant?
Citera
2020-04-02, 20:15
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallemannen
Kloka ord där. Mindre är fan mer. Det är verkligen inget att "knarka" på. Det funkar inte så. Äta stora mängder gör du bara en gång, mår piss och slänger skiten för du tror det e mög. Bäst att närma sig det som man gör med kaffe. Måttliga mängder.

Precis, man behöver inte ta mycket för att må gott av kratom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in