2019-07-17, 19:10
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Är de någon här som prövat att ta någon centralstimulerande ihop med Kratom? Känns som att de borde kunna bli rätt gött eller så blir de bara total skit.
Tänkte pröva att ta ett litet streck tjack och se vad som händer, slängde i mig 4 gram Kratom innan.
återkommer med svar om nån timme
Citera
2019-07-17, 19:11
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hestmotfolkgrupp
Nu är allt helt normalt igen, var grymt stressad förra veckan kanske berodde på de. Sjukt skönt att man kan njuta av sitt Kratom igen

Haha, Jo det kan jag tänka mig att det är med kratom.
Schysst att allt löste sig osv. Men försök hålla bruket lite lägre denna gång så slipper allt gå åt helvete igen

Bless
Citera
2019-07-17, 20:45
Medlem
Citat:
Har börjat uppkomma konstiga fenomen när jag tar Kratom, senaste gångerna har jag fått panik känslor och extrem ångest i omgångar. Sen är de jätte märkligt när jag ska sova, känns ungefär som när man försöker sova när man trappar ur tyngre droger, sömnparalyser och inbillar sig en massa saker osv. Blir helt paranoid typ.
Vafan är rädd att jag inte kommer kunna fortsätta med Kratomet. Nån annan som varit med om detta?
Fick exakt samma sak för 2 månader sedan.. panikattacker osv.

Citat:
Nu är allt helt normalt igen, var grymt stressad förra veckan kanske berodde på de. Sjukt skönt att man kan njuta av sitt Kratom igen
Hur länge pausade du ditt användande av kratom innan du testade det igen?
Citera
2019-07-17, 23:46
Medlem
Citat:
Är de någon här som prövat att ta någon centralstimulerande ihop med Kratom? Känns somnasom att de borde kunna bli rätt gött eller så blir de bara total skit.
Tänkte pröva att ta ett litet streck tjack och se vad som händer, slängde i mig 4 gram Kratom innan.
återkommer med svar om nån timme

Jag har tagit det med både amfetamin eller metylfenidat eller båda två skulle vilja påstå att kratomets effekt blir något mindre men helt klart bra kombo.
Jag ska kanske inte uttala mig för mycket då jag inte vet om det är farligt så jag råder ingen att göra så utan att kolla upp det först.
Jag har aldrig tagit kratom utan någon stimulantia då jag går på stimulantia dagligen så jag kanske missat något enda är att jag känner att effekten av kratom blir svagare på höga doser stim.
Men själ har jag ingen lust att sluta med adhd medicin men slutat med amfetamin så kommer nog aldrig få testat utan.
Och nu var det länge sedan jag köpte kratom och har luskat fram att det syns på mina prover så vill inte riskera indragen medicin och komma tillbaka till amfetaminet igen.
Men kolla du upp först och tänk på om du typ bombar 1-1,5g någon timma innan så får du lägre effekt av kratom än om du bara bombat 0,5g innan.
Citera
2019-07-18, 18:12
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattan1999
Fick exakt samma sak för 2 månader sedan.. panikattacker osv.

Hur länge pausade du ditt användande av kratom innan du testade det igen?
Väntade bara 5 dagar, är nog smartare att vänta lite längre om man fått såna fenomen men för mig räckte de med 5 dagar
Citera
2019-07-18, 18:15
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Jag har tagit det med både amfetamin eller metylfenidat eller båda två skulle vilja påstå att kratomets effekt blir något mindre men helt klart bra kombo.
Jag ska kanske inte uttala mig för mycket då jag inte vet om det är farligt så jag råder ingen att göra så utan att kolla upp det först.
Jag har aldrig tagit kratom utan någon stimulantia då jag går på stimulantia dagligen så jag kanske missat något enda är att jag känner att effekten av kratom blir svagare på höga doser stim.
Men själ har jag ingen lust att sluta med adhd medicin men slutat med amfetamin så kommer nog aldrig få testat utan.
Och nu var det länge sedan jag köpte kratom och har luskat fram att det syns på mina prover så vill inte riskera indragen medicin och komma tillbaka till amfetaminet igen.
Men kolla du upp först och tänk på om du typ bombar 1-1,5g någon timma innan så får du lägre effekt av kratom än om du bara bombat 0,5g innan.
Testade igår och de va bättre än mina förväntningar, man blev ju fan helskön hehe. Slängde in ett par folköl i mixen också. Rekommenderas iaf
Citera
2019-07-18, 19:40
Medlem
Citat:
Testade igår och de va bättre än mina förväntningar, man blev ju fan helskön hehe. Slängde in ett par folköl i mixen också. Rekommenderas iaf

Skönt det.
Men du som använder kratom utan stimulantia kände du mindre effekt av kratomet likt jag känner om jag tagit högre doser stim?
Vilken stimulantia använde du och hur mycket?
Är du van vid stimulantia?
Öl tycker jag alltid går hem jag det är alltid gott och jag tror inte alkohol och kratom är särskilt farligt att blanda som att blanda med opioider eller så men ska inte uttala mig om det då jag inte vet.
Men har tagit kratom innan jag krökat järnet och även efteråt och inte upplevt några andningsproblem men det är bättre någon som kan uttalar sig om det.
Synd att mina saliv prover spårar även denna substans då jag tycker den är mild och jag har inga direkt begär efter det även om det hade varit gott.
Jag ser det inte riktigt som en drog även om vissa blir beroende enligt tråden men dom gånger jag köpt köper jag 50-100g och det räcker ett tag och jag har ju även bjudit vänner på det sen är det slut och det dröjer innan jag köper mer nu var det mer än ett år sedan minst och blir sugen när jag läser tråden ska passa på när jag slipper beroendevården en vecka och ta lite.
Ska bara kolla hur länge det går att spåra i saliv.
Vilken strain kör du på då?
Citera
2019-07-18, 20:44
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Skönt det.
Men du som använder kratom utan stimulantia kände du mindre effekt av kratomet likt jag känner om jag tagit högre doser stim?
Vilken stimulantia använde du och hur mycket?
Är du van vid stimulantia?
Öl tycker jag alltid går hem jag det är alltid gott och jag tror inte alkohol och kratom är särskilt farligt att blanda som att blanda med opioider eller så men ska inte uttala mig om det då jag inte vet.
Men har tagit kratom innan jag krökat järnet och även efteråt och inte upplevt några andningsproblem men det är bättre någon som kan uttalar sig om det.
Synd att mina saliv prover spårar även denna substans då jag tycker den är mild och jag har inga direkt begär efter det även om det hade varit gott.
Jag ser det inte riktigt som en drog även om vissa blir beroende enligt tråden men dom gånger jag köpt köper jag 50-100g och det räcker ett tag och jag har ju även bjudit vänner på det sen är det slut och det dröjer innan jag köper mer nu var det mer än ett år sedan minst och blir sugen när jag läser tråden ska passa på när jag slipper beroendevården en vecka och ta lite.
Ska bara kolla hur länge det går att spåra i saliv.
Vilken strain kör du på då?
Man blev ju inte fullt lika seg som man brukar bli av kratom men annars så kände jag nog av kratomet precis som vanligt fast med mer driv att göra saker. Fick ingen ro alls av att ligga i soffan som jag brukar göra på kratom, svårt att beskriva men de va en bra kombo enligt mig iaf Slutade med att jag tog ladd istället för tjack och ja jag är van vid stimulantia.
Citera
2019-07-20, 19:41
Medlem
KneKhis avatar
Någon fara med att inta zopiklon samma kväll som kratom? Vad jag läst så påverkar inte kratom andningen och ska därmed vara safe på det viset.

Undrar även om någon här har upplevt uppkomst av/förvärring av acne på grund av kratom? En del folk på engelska forum/reddit har upplevt det men hittar ingenting om det i denna tråden.
Citera
2019-07-20, 20:22
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Någon fara med att inta zopiklon samma kväll som kratom? Vad jag läst så påverkar inte kratom andningen och ska därmed vara safe på det viset.

Undrar även om någon här har upplevt uppkomst av/förvärring av acne på grund av kratom? En del folk på engelska forum/reddit har upplevt det men hittar ingenting om det i denna tråden.

Jag har blandat och det gick bra. Börja med en och se efter.

Bless
Citera
2019-07-20, 22:16
Medlem
Jag använder röd kratom, det känns mer som vanlig opiater low key. Mindre är mer när det gäller kratom, jag får det bra från 1,5 till 2 gram kratom, jag behöver inte 4-5 gram kratom per dos, och över 5 gram får jag det dåligt
Citera
2019-07-20, 22:21
Medlem
Jag tar bara en kopp kaffe eller någon nikotinspray med min kratom, det känns bra, men jag blev yr när jag tog för mycket nikotin med min kratom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in