Citat:
Ursprungligen postat av
Hestmotfolkgrupp
Testade igår och de va bättre än mina förväntningar, man blev ju fan helskön hehe. Slängde in ett par folköl i mixen också. Rekommenderas iaf
Skönt det.
Men du som använder kratom utan stimulantia kände du mindre effekt av kratomet likt jag känner om jag tagit högre doser stim?
Vilken stimulantia använde du och hur mycket?
Är du van vid stimulantia?
Öl tycker jag alltid går hem jag det är alltid gott och jag tror inte alkohol och kratom är särskilt farligt att blanda som att blanda med opioider eller så men ska inte uttala mig om det då jag inte vet.
Men har tagit kratom innan jag krökat järnet och även efteråt och inte upplevt några andningsproblem men det är bättre någon som kan uttalar sig om det.
Synd att mina saliv prover spårar även denna substans då jag tycker den är mild och jag har inga direkt begär efter det även om det hade varit gott.
Jag ser det inte riktigt som en drog även om vissa blir beroende enligt tråden men dom gånger jag köpt köper jag 50-100g och det räcker ett tag och jag har ju även bjudit vänner på det sen är det slut och det dröjer innan jag köper mer nu var det mer än ett år sedan minst och blir sugen när jag läser tråden ska passa på när jag slipper beroendevården en vecka och ta lite.
Ska bara kolla hur länge det går att spåra i saliv.
Vilken strain kör du på då?