Citat:
Ursprungligen postat av
Kajah
Tjenare.
Jag har skaffat lite erfarenheter av olika strains nu. Grön, röd och vit än så länge. Inväntar ett paket med gul borneo som ska komma idag. Den jag än så länge gillat minst är den röda. Ska bli spännande att prova den gula i helgen. Kratom är bra skit, bortsett från huvudvärken man kan få och att det är så jävla svårt att skita. Använde kratom varje dag i två månader, slutade tvärt utan några besvär.
Okej! Det är möjligt de var svårt för mig o sluta då jag gått på riktiga opiater innan dem så jag hade fortfarande lite AT kvar från dem att hantera kanske.
Inte i närheten så svårt o skita som på faktiska opiater kan jag lova, måste vara största problemet med riktigt opiater, eller ja finns ju några stora problem men aja haha.
Var de olika färgerna ungefär som jag beskrev då eller hur uppleve du dem? Låt mig veta hur gul var när du testat också.
EDIT: Varför gillar du inte den röda? För mig är det nog favoriten som gammal opiatbrukare/missbrukare. Visst grön var också nice och gav en god kick att göra saker under dagen, det kan röd också ge vid lägre doser men inte lika mycket.