Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
En annan spännande sak är att krukväxt-indianen Jud*ith som hade stenkoll på Stefan såg Lena på morgonen dagen efter hos Stefan.
Samt att Stefan har sagt att dom kanske hade haft sex även där på Lö morgonen.
Så först satte han på henne på kontoret.
Sen försökte han lura ut henne o mörda henne på kvällen, utan telefon Alibi 1, men hon kom inte.
Sen hittar han på gangtrarna och larmar polis som ett "mördar alternativ"
Sen går han hem, får foto från Lena som vill att han skall komma. Han går ut o lämnar telefonen hemma igen, samt raderar fotot. Alibi 2.
Fast nu möter han grannen istället. Så när han väl kom ner till Lena var det släkt. Stefan fick gå hem igen.
Vid 06,xx började sms igen och då går Lena upp till Stefan. Lämnar strumpor och klädnypan, och dom pippar. Det som Stefan inte mindes om dom gjort på Lördagen.
Judi*th ser när Lena går hem på tidig förmiddag.
Åkl har nu bevis på att Stefan INTE var hemma utan ljög. Åkl kan även påvisa starkt att Stefan planerat mordet på Lena.
Åkl har säkert tydligare förklaring än vad jag har, men typ nåt sånt.
Tur att dom lyckades hitta den bilden "av misstag faktiskt" dom hade lite tur där.
Han g
Ok då tar vi det här en sista gång, SD tjatar ut LW för att kolla gömman som blivit för synlig. Han lämnar telefonen hemma och ger sig iväg snabbt bort till området där gömman finns och ställer sig i bakhåll där han inte syns. LW går dit och samtidigt har en konversation med JH (jag tror att det var han) hon fibblar med batterierna som finns i denna burk, hon går hem igen för att hämta nya.
Hon går dit igen och får den att funka, hon har under hela denna utflykt kontakt med JH?
Och någonstans här kommer dom tre Hallå Hallå Hallå från LW till SD.
Jag läste förhöret med JH och där nämner han inget om detta, så det kan ha varit någon annan.
Det vore ju kanon om vi kunde hjälpas åt att hitta dessa två konversationer i fupet, har letat flera ggr nu utan att lyckas.
Och när SD säger så här i förhöret så gör han bort sig, hur kan han veta att han är först på plats....
MT:
Ja, jag var ju före Lena dit och det var nog bra ehh, då stod det en snubbe och tittade på en, det står en vägskylt, det är tre vägar som möts, så står den en, i mitten står det en skylt med en sån där två kilometer till, dit, och tre kilometer ...