Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
I förhören jag läser nu så är barnen hos mormor o morfar från Fre till lär, och dom kommer till honom på förmiddagen, så i det förhöret så är han själv... Ha ha ha.
Jag skall reda ut det där imorgon, för jag vill också ha den tidslinjen helt klart för mig på minuten.
Haha, vad lustigt! Tänkte inte ens på att det var du som skrev inlägget som var anledningen till att jag började nysta i vart barnen höll hus fredag-lördag (Jag har nämligen läst och skrivit om de olika uppgifterna tidigare, och därför så minns jag att alla har sagt olika om vart barnen var)
Nu sluter sig cirkeln:
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
FL: Så åker du hem då, du träffar inte Lena då då?
MT: Nej jag träffar inte Lena då och, ehh jag tror faktiskt att vi har en liten chatt där hon, hon är nog lite besviken för att jag inte kommer ner, vill jag minnas.
FL: För du vill inte, du vill avbryta det där på grund av den incidenten där då alltså? MT: Nej för att jag har varit borta så pass länge som jag tycker är...
FL: Ja från...
MT: Rimligt och... FL: Från...
MT: Vara från...
FL: Barnen?
MT: Barnen ja.
FL: Ja, okey så då blir det att... MT: (Ohörbart) ja till...
FL: Du vill.
MT: Till och med jag har varit borta längre än vad som är rimligt, FL: Ja.
MT:Mm.
FL: Så då är du ju hemma tillbaka runt ett då, eller var det är 0:50 då, 00:50?
MT: Nåt sånt.
FL: Ja.
MT:Mm.
FL: Då åker ju poliserna bort i alla fall.
MT: Ja,ja dom var nog kvar längre än jag i och för sej, men. FL: Ja, men då kanske, då är väl du hemma tidigare då.
MT: Ja...
FL: Jaha.
MT: Men där i trakterna, mm.
FL: Ja det stämmer ju bra det,
Och så här fick jag det till när jag läst deras förhör:
Hanna: Barnen var hos Stefan
Stefan: Barnen var hos HD's föräldrar
HD's föräldrar: Barnen var inte hos dom den helgen (de träffades dock på söndagen på loppisen)
HD's syster: Barnen var inte ute hos hennes föräldrar den helgen
A^ndreas M: Barnen var hos Hanna
EDIT: Vi får enas om att NÅN av dom ljuger