Citat:
Han hoppas på att vänskapen ska fortsätta men vet inte riktigt vad Stefan Davidsson tycker nu?
Citat:
Oärlig människa rakt igenom kanske?Försvaret frågar:
Vet du när Lenas cache placerades vid bullerplanket?
– Jag visste inte ens namnet på cashen men tog reda på det sedan. Jag är inte bra på myster så jag försökte inte lösa den.
Då vet vi att han är en fuskare i alla fall, eftersom han loggat 136 st mystery-cacher som någon annan tydligen löst åt honom....
Vet du när Lenas cache placerades vid bullerplanket?
– Jag visste inte ens namnet på cashen men tog reda på det sedan. Jag är inte bra på myster så jag försökte inte lösa den.
Då vet vi att han är en fuskare i alla fall, eftersom han loggat 136 st mystery-cacher som någon annan tydligen löst åt honom....
Citat:
Nu tar han ånyo upp att han "inte ville att det skulle komma fram att han besökt en porr-sajt". Mmm...smart, Sherlock. Som om polisen hade brytt sig. Men nu står det i FUP:en, och han får åter berätta det i rätten.
Nä, han döljer så klart något här. Något som är så pass jobbigt att han hellre vill bli sedd som en porrsurfare och som någon som skriver "nedvärderande om kvinnor".
Jävla amöba.
Nä, han döljer så klart något här. Något som är så pass jobbigt att han hellre vill bli sedd som en porrsurfare och som någon som skriver "nedvärderande om kvinnor".
Jävla amöba.
Citat:
Jag är numera övertygad om att Stefan Davidsson och Gerald Jerry Gray har ett homosexuellt förhållande och att Lena var på väg att avslöja bl.a. detta. Känner mig besviken om än inte förvånad. När man vet att han följer flashback och säkert också fått uppmuntran från bekanta att säga det han vet, och ändå inte tar chansen. ja då återstår att tänka sig att han dels är lika "skadad" som LW var, av SD, - lika manipulerad, fast i hans garn etc.
Sannolikt också har SD sett till att ha någon slags hållhake på honom.
Sen kan vi ju gå tillbaka till spekulationerna att/om SD och JG har haft ngt ihop
Sannolikt också har SD sett till att ha någon slags hållhake på honom.
Sen kan vi ju gå tillbaka till spekulationerna att/om SD och JG har haft ngt ihop

Gerald Jerry Gray har t.ex:
Raderat bevis
Vänt Lena ryggen
Ringt polisen på Hanna Davidsson
Kartlagt och hotat Flashbackanvändare
Beskyllt vänner till Lena för hennes mående
Skyddat Stefan Davidsson i rättegången